Všade bola len zeleň. Rieka mala priezračná vodu a vyzeralo to akoby v nej plávali trblietky. Ľudia tu boli zabalený v bielych plachtách, ktoré sa podobali šatám a celkovo to tu malo zvláštny nádych. Vyzeralo to tu ako raj aj keď vnútorný hlas mi šepkal aby som bol ostražitý.
Dvere sa zrazu otvorili a v nich stála chudunká blondína len v bielom erotickom prádle.
,,Som Berienka." Usmiala sa a očami skĺzla k môjmu rozkroku.
Pred nami sa objavilo zrkadlo a ja som sa v ňom zbadal. Stál som úplne nahý bez jediného kusu oblečenia. Moje telo bolo svalnaté a mužné. Moje prirodzenie bolo raz tak hrubé a veľké.
Tvár som mal bez jedinej chybičky. Žiadny pupák, škrabanec. Nič, len jemné tmavohnedé strnisko. Vlasy som mal rovnako hnedé, až takmer čierne tak ako predtým, no boli živšie.
V mojom vnútry začal horieť plamienok túžby. Berienka na mňa hľadela a s návalom jej emócii, som vedel, že po mne túži. Bola pripravená na mňa. Cítil som ako sa moja energia začala zväčšovať. Podišla ku mne a rukou mi ho pohľadila.
,,Otvor sa tomu a uži si to." Zašepkala.
Presne som vedel, čo chcela. Cítil som, čo potrebuje. Drsne som ju zdvihol a bez ďalších stratených minút som jej ho tam vrazil. Zakričala rozkošou a bolesťou naraz, no chcela viac. Oči sa mi rozžiarili. Svietili mi. Oprel som ju o stenu prirážal silno, rýchlo a drsne. Oči prevracala a kričala od rozkoše.
Vagína jej každou sekundou vlhla viac a viac. Plamienok vo mne sa zmenil na obrovský oheň. Jej posledným výkrikom som mal energiu na vrchole.
,,Sprav sa do mňa. Ty nemôžeš mať deti." Zakňučala a viac mi nebolo treba.
Telo mi stuhlo a moje semeno skončilo v nej. Pomaly som z nej vytiahol moje prirodzenie a položil ju na zem.
,,Si v tom úžasný." Spokojne zapriadla a rukou si pohľadila vlhkú vagínu.
,,Čo bude ďalej?" Utrel som si penis.
,,Pôjdeš naspäť na zem a budeš si užívať s hocijakou ženou. Avšak, pri sexe z nej vysaješ všetkú energiu a ona zomrie, zato ty budeš mať energiu úplne nabitú." Usmiala sa.
,,Čo?" Povedal som zmätene ,,a čo ak nebudem chcieť nikomu ublížiť?"
,,Zomrieš ty. Potrebuješ sex. Tvoje telo ho bude vyhľadávať." Vysvetlila.
Chvíľu som rozmýšľal a všetko si spájal dokopy.
,,Ale ty si prežila." Povedal som napokon.
,,Avelior mi dal imunitu na jeden sex. Ak by sa to zopakovalo, zomrela by som." Prehrabla si vlasy.
,,Avelior? Ako sa dostanem späť na zem?" Prišiel som ku skrini a vybral si luxusné oblečenie.
,,Premiestnim ťa tam." Vo dverách sa objavil Ježiš.
Vkľude som sa obliekol. Nehanbil som sa byť pred niekym nahý. Moje sebavedomie vyskočilo na maximum.
,,Koľko je takých ako ja?" Pozrel som na muža.
,,Nikto. Len ty si Incubus." Povedal odhodlane ,,ale sú iný démoni na zemi. Možno nejakých stretneš."
Bez slova som si prehrabol vlasy a postavil sa k nemu.
,,Môžme." Vzdychol som.
Ježiš ma lusknutím prsta premiestnil a ja som sa objavil na okraji lesa pri mojej dedine.
,,Vieš, myslím, že by si mal niečo vedieť." Začal.
,,Čo?" Prekvapene som sa pozrel.
,,Si synom Boha a môj brat." Vystrel sa ,,otec, Avelior ťa mal potajme s jednou Berienkou, ktorá ušla z neba. Nikto o tebe nevedel, až doteraz, keď tvoja duša kričala od bolesti. Otec je trochu iný a srší z neho túžba po moci, takže bude lepšie ak od neho nedostaneš žiadne rady ako zrušiť rovnováhu."
,,Ty si môj brat?" Šepol som.
,,Áno." Prikývol ,,máme ešte nevlastnú sestru, ktorú počala Mária s iným mužom." Vysvetlil a vyparil sa.
Nechal ma tam stáť samého a zmäteného.
O 765 rokov neskôr som stretol jedného démona, s ktorým sme si ihneď sadli. Stali sme sa kamaráti. Volal sa Leviatan. Dal som mu prezívku Levi, pretože o nás kolovali legendy.
Bol chudý, vysoký a namyslený. Tvár mal oholenú ale vykúkali mu z nej párdňové strnisko a vlasy mal čierne, vyčesané dozadu.
Leviatan bol démon závisti a knižke pekla. Priživoval sa na ľuďoch, ktorý v sebe chovali závisť. Dobíjalo mu to energiu. Stali sa z nás bratia. Nerozdelitelná dvojka.
Viem, že by som sa nemal stavať ako Boží syn na stranu zla a to ani nerobím. Nezaujímajú ma žiadne strany. Som len ja. Levimu som nikdy nepovedal, kto naozaj som.
O ďalších 399 rokov sme stretli ďalšieho démona.
Démon strachu, Barbas. Jeho prezívka bola Barb.
Barb bol o niečo nižší odomňa ale zato bol svalnatejší od Leviho. Vlasy mal hnedé, dlhšie po plecia a bradu mal tmavú a dlhú asi 10 centimetrov.Z nás troch sa stala rodina, ktorú sme nikdy nemali. To, čo som mal ja nebola rodina ale peklo.
Barb sa živil strachom z ľudí. Bolo úplne jedno o aký strach išlo. Mohol to byť strach z chudoby, zo samoty, z lásky, zo smrti,...
A ja ? Ja som si vyberal ženy, ktoré ma uspokoja a následne ich zabijem. Dostal som sa dotoho tak rýchlo, že som nemohol byť spokojnejší. Na zemi som bol ako boh.
Po dlhú dobu mi to vyhovovalo. No potom som začal túžiť len po jednom. Chcel som cítiť aké to je, milovať a byť milovaný. Chcel som ma vzťah, ženu, rodinu a aj dieťa.
Žiadna žena ma už nepriťahovala. Sexoval som so ženami len z povinnosti.
Dlhé roky sme žili ako duchovia. Vychádzali sme len v noci ako upíri a zabíjali.
Súčastnosť
Levi ma otravoval už niekoľko mesiaci s myšlienkou, začať žiť ako normálny ľudia. Teda aspoň cez deň. Napokon som súhlasil a začali sme vychádzať z našej luxusnej chaty, ktorá bola uprostred lesa.
YOU ARE READING
5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]
FantasyPIATE POKRAČOVANIE KNIHY Diablova krv!! Dvaja ľudia si prešli peklom na zemi. V poslednej chvíli ich však niekto zachránil. Lilith vzal pod svoje krídla Diabol, zatiaľ čo Blazea Boh. Obaja sa zmenili a stali sa z nich jedinečné bytosti. Succubus a...