15. Zoznámenie so súrodencami

821 37 0
                                    


Viac ma hnevalo to, že sme sa nestihli spojiť. Vnútorne som bojovala s pocitmi ako je smútok, hnev a sklamanie. Puto ma k Blazeovi ťahalo a duša priam prahla po tom aby sa spojili v jedno.

Z oblohy zletel muž s červenými krídlami a kúsok za ním žena s čiernymi.

Cassian a Mikayla.

,,Kto si a čo tu chceš?" Povedal ľadovým hlasom.

,,Nato, že máš upíri čuch, by si nato mohol prísť aj sám, braček." Odvetila som hrdo.

,,Prosím?" Znel prekvapene.

,,Prekvapenie!" Zahrala som radosť a spravila kok k nemu ale upíri na mňa zasyčali.

Zamračil som sa.

,,Myslíš, že ti uverím?" Zdvihol obočie.

,,Áno, otec vravel, že mi nebudete veriť." Premiestnila som sa k bratovi a nechala prekvapených upírov stáť zamnou. Lusknutím prsta som privolala Asmodeusa.

,,Čo to-..." Asmodeus sa prekvapene porozhliadol a zbadal nás.

Stal pred nami len v uteráku ,,nie najlepšie načasovanie, Lilith."

,,Cítiť z teba to vzrušenie. Tvoja hračka môže počkať." Pretočila som očami ,,vysvetli môjmu bratovi, že som Diablova dcéra."

,,Je to pravda. Lilith je vaša sestra. Bol som pritom, keď ju Darien priniesol do pekla." Odvetil.

,,Ak by to bola pravda, vedeli by sme o tom." Hrdo sa vystrel Cassian.

,,Nie. Nevedel o tom nikto, len my traja. To, že má dcéru Darien a nevedel o nej, až kým  nezomierala, znamená, že-..." začal Asmodeus.

,,Boh má syna, o ktorom tiež nevedel." Dokončila Mikayla.

,,Čo sa zmenilo, ak si prišla až teraz?" Spýtal sa Cassian.

,,P-premiestnila som sa sem nedobrovoľne." Odvetila som a začala rozmýšľať ako utajím to, čo sa stalo.

Bolo zrejmé, že nič nepocítili. Žiadnu zmenu.

,,Bol správny čas sa s vami zoznámiť." Prehrabla som si vlasy.

Kúsok odomňa sa zjavil Satanský oheň a zbadala som otca ,,niečo sa stalo."

O pár krokov ďalej sa objavili tri portáli a vyšli z nich ďalší moji súrodenci.

,,Tak, toto musí byť vážne." Prekvapene na nás pozrel Salior.

,,To aj je." Obzrel sa ,,poďme dnu."

Začala som kráčať za otcom a za nami ostatní. Všimla som si ako sa Asmodeus vyparil. Vošli sme do zámku a kráčali cez chodby. Otec presne vedel, kam má ísť. Otvoril dvere do miestnosti a ocitli me sa v pracovni. Ragnar vošiel ako posledný a zatvoril.

,,Čo sa to tu deje?" Spýtala sa Arthemis a usadila sa.

Každý z nich pozeral mojim smerom a snažili sa ma zaradiť tam, kam patrím.

,,Je to vaša sestra." Odvetil otec ,,Lilith."

,,Sestra?" Arthemis vypúlila oči a začala ma sledovať.

,,Zoznamovať sa môžete neskôr." Otec sa posadil do kresla ,,niekto rozdelil moju a Aveliorovu krv."

,,Čo to znamená?" Spozornel Cassian.

,,Že už nie sme bratia. Nie pokrvní." Odvetil otec.

,,Ale ako je to možné?" Spýtal sa Salior.

,,Neviem." Zamračil sa otec.

,,Čo ak má Boh niečo v pláne?" Rozmýšľal Ragnar.

,,Avelior by nedokázal zrušiť spoločnú krv." Odvetil otec.

,,Bola to Bohyňa mesiacov a Boh sĺnk." Priznala som ,,našli ma niekde uniesli."

,,Prečo si nešla rovno zamnou?!" Zhíkol.

,,Pretože to je inak." Vzdychla som ,,neuniesli len mňa ale ešte jedného muža."

,,Uniesli Božieho syna?" Zhíkla Mikayla ,,ten bude zúriť."

Súhlasne som prikývla.

,,Ale prečo by to robili? Veď predsa to je-...."začal Cassian.

,,Geniálny plán." Doplnila som ,,ja a Blaze sme sa spoznali predtým. Snažili sme sa zviesť jeden druhého ale z nejakého dôvodu to nešlo. Keď som mu vyslala predstavu, obaja sme sa v nej stratili. Až dnes sme sa o sebe dozvedeli, že ja som Succubus a on je Inkubus."

,,Čo to má spoločné s krvou?" Zamračil sa otec.

,,Ešte to nechápeš? Tvoji kamaráti zrušili krv, pretože Lilith s-..." Stíchla a pozrela na mňa.

,,Blazeom." Odpovedala som za ňu.

,,-v sebe našli svoju polovičku. To znamená, že vojna sa skončí, ak oni dvaja sa spoja a-..." Opäť stíchla.

,,Viem o tom." Prikývla som ,,musím mu porodiť potomka." Prešiel mnou zvláštny pocit.

Nie nepríjmený ale skôr zvedavý. Napadla mi myšlienka. Ako asi bude vyzerať naše dieťa.

No potom mi došlo, že sme sa spolu už vyspali. Ak by sa stalo, že zostanem tehotná a nie sme spojení, mohlo by to byť celkom nebezpečné.

,,To by znamenalo večný mier." Rozmýšľal otec ,,kde je teraz?"

,,V nebi." S odpoveďou som neváhala.

,,Mala by si ísť somnou do pekla." Postavil sa ,,ak sa ukáže, že si tehotná, bude to najbezpečnejšie riešenie. Vzhľadom k tomu, že nie ste spojení."

,,Nejdem do pekla." Zamietla som ,,nie, kým nie je môj."

,,Potrebuješ energiu. V pekle ti ju Asmodeus môže dať." Zamračil sa otec.

,,Nie. Energie mám dosť a som si istá, že Blaze príde, ak sa nám bude vybíjať energia." Zamračila som sa.

,,Energia? Nerozumiem." Spýtal sa Ragnar.

,,Je Succubus. Počul som o tebe ale myslel som, že si mýtus." Začal Salior ,,potrebuje energiu, ktorú získa od niekoho pomocou sexu. Samozrejme, ak si ju vezme, dotyčný zomrie."

,,Ale ako potom-.." Šepla Mikayla.

5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora