18. Spútanie schopností

803 31 0
                                    


Bola som šokovaná a nečakala som to. Deti mali mať len tie schopnosti, čo mali v bruchu a tie, čo teraz získali, mali mať až po smrti. Netuším, čo to znamená a viem, že teraz to ani nezistím ale pre istotu pôjdem za otcom.

,,Pôjdem sa spýtať otca." Nadýchla som sa ,,čo o tom vie."

,,Nepustí ťa naspäť." Poznamenal Salior.

,,Myslím, že to čas ukáže tak, či tak. Jednoducho Arthemis spraví deťom nejaké šperky, ktoré zviažu ich schopnosti a zostanú im len tie, ktoré používajú len ak zacítia nebezpečenstvo." Odvetil Ragnar.

,,Áno, bude to tak najlepšie. Ak Thea objaví oheň, môže to skončiť katastrofou alebo ak Cassian objaví dominanciu, bude ešte viac nekontroľovateľný. Lara by mohla zmiznúť v oceáne alebo niekoho utopiť." Rozmýšľala sestra.

,,Ani nechcem vedieť, čo by vedel spraviť Drax." Vzdychol Aeron.

Razom z lesa vybehli tri ženy.
Mikayla, Naia a Nelle.

,,Čo sa tu deje?" Spýtala sa Naia.

,,Mami! Mami!! Aha čo viem!!" Zvískla Naia a opäť sa jej objavili krídla.

Vzlietla do výšky a Christopher priamo za ňou. Thea privolala svojho draka a spravila k nemu krok.

,,Už ani krok, Thea!" Ragnar zdvihol varovný prst a Thea zostala stáť ako prikovaná.

,,Dolu a v momente!!" Zakričala Mikayla.

,,Pre teba to platí tiež, mladá dáma!" Vykríkla Naia.

Lara s Christopherom zťažka preglgli a pristáli na zem.

,,Čo sa to deje?" Podišla k nám Mikayla.

,,Zato môžem ja. Teda nie ja ale asi-..." Zamrmlala som a chytila si brucho.

Mikayla pozrela na moje brucho a pousmiala sa ,,to veľa vysvetľuje."

,,Idem hneď spraviť tie šperky." Arthemis dala dieťa Aeronovi a začala kráčať dnu.

,,Všetci traja idete s nami dnu a ruky si chyťte za chrbtom. Nech vás ani len nenapadne použiť nejakú schopnosť." Povedala prísne Nelle.

Deti začali kráčať ako prvé a za nimi sme kráčali my. Vrátili sme sa späť do obývačky, kde moja sestra každému vyčarovala nejaký šperk a následne ich začarovala.

Christopher a Lara mali retiazky na krk, pretože už boli starší. Thea dostala začarované naušnice a Drax začarovanú retiazku na dudlík.

,,Ako vieme, že to bude fungovať?" Spýtala som sa.

,,Nevieme." Vzdychla.

,,Stále môžem privolať démonov." Mykla som pleciami.

,,Nie. To nebudeme riskovať." Zamietol to Cassian.

Celý deň som trávila s mojimi súrodencami, ich polovičkami a deťmi. Bol to príjemný deň. Na niečo takéto by som si vedela prirýchlo zvyknúť.
Je to jeden jediný deň a moje dieťa v bruchu už dokáže čarovať. Ak príde na svet, bude až príliš mocné.

Vo vnútry som cítila ako moja energia klesá. Chýbal mne, mojej duši a aj môjmu telu. Ako mi može chýbať až tak veľmi, keď ho vôbec nepoznám?

Keď slnko zašlo, všetci súrodenci s rodinami odišli do svojich domovov. Cassian, Mikayla a Christopher odišli niekoho navštíviť a prídu až ráno.

Ja som celý večer trávila v mojej dočasnej izbe a rozmýšľala, čo budem robiť. Predtým som sa nenudila. Vždy som niekomu vtláčala a vytvárala sexuálne predstavy alebo brala z ľudí energiu ale teraz to nepotrebujem. Neláka ma to. Jediné, čo potrebujem, je ON.

Zaspala som na posteli a konečne ho videla. Sedel na lúke plnej rozkvitnutých kvetov. Bola to rovnaká lúka, kde som prežila tú najväčšiu nočnú moru. Inokedy by som odišla, pretože z toho miesta mám len zlé spomienky ale vidieť ho tu, je upokojujúce.

,,Čo tak pozeráš?" Usmial sa.

,,Je zvláštne vrátiť sa sem." Podišla som k nemu.

,,Môžeme si tu spraviť nové spomienky, keď sa opäť stretneme v realite." Usmial sa a chytil mi ruku.

Posadil ma na seba a vtisol do objatia. Prvou rukou mi vzal medzi prsty bradu a jemne ma pobozkal.

,,Míňa sa nám energia." Šepla som.

,,Viem. " Vzdychol.

,,Čo tvoj otec?" Spýtala som sa.

,,Zúril. Čo iné?" Usmial sa ,,mám ťa nájsť a zničiť skôr ako sa niečo stane."

,,Tak načo čakáš?" Šibalsky som sa usmiala.

,,Ak ťa mám zničiť, bude to len v posteli." Žmurkol.

,,Tak to aby si si pohol, pretože moja energia sa rýchlo míňa a ak neprídeš ty, budem musieť nájsť iného muža." Podpichovala som.

Blaze ma schmatol oboma rukami a chytil pod krk ,,nikdy sa ťa nikto iný nedotkne." Majetnícky zavrčal.

Zdvihol sa mi pravý kútik a oblízala som mu pery. Blaze sa po mne vrhol a začal ma nadržane bozkávať. Vzdychla som a súhlasne spolupracovala. Nechcene sa odomňa oddelil a zhlboka sa nadýchol.

,,Musím odísť." Šepol.

,,Nie, prosím. Ešte nie." Pozrela som sa mu priamo do očí.

,,Prídem. Čakaj ma." Zašepkal a položil ma vedľa seba.

Sekundu nato zmizol a spolu s ním aj celé okolie. Zostala som v tme a tvrdo spala ďalej.

,,Lilith." Započula som šepot ,,Lilith."
Otvorila som oči a posadila sa.

Porozhliadla som sa po spáľni a hľadala postavu.

Nikto.

,,Lilith." Opäť som započula hlas ale tentokrát bol jasnejší ,,poď zamnou."

5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt