,,Rád by som ťa vzal na rande." Podišiel ku mne.,,Ale Asmodeus. Naša dohoda znela, že medzi nami bude čisto sex. Nič viac." Dala som mu letmý bozk.
,,Ešte stále si mi nepodľahla?" Zasmial sa.
,,A ešte stále som tvoja slabosť?" Žmurkla som.
,,Mhmm..." súhlasne prikývol ,,bež na hodinu." Zašepkal a luskol prstom.
Odkedy ma otec zachránil, bola som Asmodeusova slabina. Raz mi povedal, že som sa mu zapáčila vtedy, keď ma videl ležať na posteli po príchode do pekla.
Objavila som sa pred dvermi učebne a upravila sa. Vošla som dnu akoby mi všetko patrilo a vrátila sa na svoje miesto. Chlap, ktorý ma tak zaujal, ma prepaľoval pohľadom. Bolo to akoby cítil, že som mala orgazmus.
Nie, to nie je možné. Predsa to viem iba ja ako Succubus. Poznám, kedy sú ľudia nadržaní, pred vyvrcholením alebo po.
,,Kde si bola?" Zažmurkala nechápavo Kai.
,,Prečo máš iné šaty?" Vykukla Dea.
,,Tie predtým zmizli." Upravila som si vlasy.
,,Ako to je možné?" Zhíkla Dea.
,,Asmodeus." Na tvári s mi objavil šibalský úsmev.
,,Ty mrcha." Zasmiala sa Kai.
,,Pšššt." Skríkol riaditeľ a rozprával niečo ďalej.
,,A čo tá?" Zašepkala Dea.
,,Minulosť. Stále som Asmodeusove zlatíčko." Žmurkla som.
,,Závidím ti." Povzdychla si Kai.
,,Baby, ten chalan, čo vyzerá brutálne sexy je strašne nahnevaný. Odkedy si vstúpila sem." Zašepkala Dea.
Pootočila som sa aby som mala naňho výborný výhľad a oprela sa o stoličku. Očami som mu pozrela rovno do očí. On zafixoval tie svoje na mojej tvári a ja som spravila presne to isté. Hľadeli sme si do očí a vyzliekali sa pohľadom.
Snažili sme sa prečítať jeden druhého ale márne. Nevedela som sa mu dostať do hlavy. Zato jeho blonďavý kamarát si predstavoval Kai nahú a jeho dlhovlasý kamarát, nevedel spustiť oči z Dei.
Skončilo uvítanie a my sme odišli preč.
,,Kam teraz?" Kai si zapálila, keď sme vyšli von z budovy.,, Neviem. Mohli by sme-...." Začala Dea no prerušil ju mužský hlas.
,,Mohli by ste ísť s nami." Povedal blonďák.
Vedľa neho stal ten dlhovlasý a potom ten, čo ma ako jediný zaujímal.
,,A kam?" Zapriadla Kai.
,,Ideme sa najesť do reštaurácie." Povedal dlhovlasý.
,,A večer je u nás večierok. Ste pozvané." Žmurkol dlhovlasý ,, a inak, ja som Barb. Toto je Levi." Ukázal na blonďáka ,,a toto je Blaze." Mykol hlavou na čiernookého.
Cítila som jeho túžbu po mne. Chcel ma úplne celú a ja som vedela, že sa cítim rovnako.
,,Ak platíte, radi pôjdeme." Usmiala sa Kai.
,,Samozrejme, že platíme." Žmurkol Levi.
Blaze nehovoril nič. Celý čas bol ticho a len na mňa pozeral. Ja som mu samozrejme pohľad opätovala a takto to bolo skoro celý čas, kým sme od nich neodišli. Musím priznať, že som sa strašne musela ovládať aby som sa po ňom nevrhla.
Po príchode na intrák sme sa všetky tri zvalili na gauč.
,,To čo bolo!!!" Vzdychla som ,,nikdy som nebola viac nadržaná ako dnes z toho chlapa."
,,Ani keď si si ráno užívala so Asmodeusom?" Rypla Kai.
,,Nie, Kainette. Ani vtedy." Zasmiala som sa.
,,Wau. To už je čo povedať. Čo hovoríte na toho dlhovlasého? Myslím, že sa volá Barb." Usmiala sa Dea.
Bože bola doňho až po uši a to ho vôbec nepozná.
,,Cítim ako po ňom túžiš. Takže je jedno, čo povieme. Ja len viem, že je natom rovnako a dneska si určite zasunie." Zasmiala som sa a Dea do mňa drgla celá červená.
Nechápem ako môže byť démon smútku. Veď je taká šťastná.
,,Čo si oblečieme?" Pozrela na nás Kai.
,,Niečo pekelne sexy." Usmiala som sa.
Všetky tri sme sa rozbehli na iné strany. Ja som bežala do nášho šatníku, Kainette bežala pri jej posteľ a spod nej vytiahla fľašu vodky a Dea zase pre Makeup.
Začali sme sa pripravovať. Dea mala biele šaty s výstrihom. Od pŕs po pás boli úzke a potom nazberkané. Na ústach mala ružový rúž. Vlasy mala v cope a dva pramene si nechala spustené popri tvári.
Kai si dala čierne úzke šaty s dlhým rukávom a s výstrihom do účka. Vlasy si nechala rozpustené len si spravila jemné vlny.
Ja som si dala bordovú čipkovanú podrsenku a kožennú sukňu. Cez plecia som si prehodila tenkú rifľovú bundu a obula si topánky na opätkoch. Nakreslila som si hrubú linku, primaľovala mihalnice a na ústa si dala matný bordový rúž. Vlasy som si vyžehlila a nechala spustené.
Išli sme na môjho auta a keď som zaparkovala pred ich obrovským domom, všetky tri sme sa na seba pozreli.
Všade boli opilí ľudia. Rozprávali sa vonku alebo sa šialene bozkávali. Keď sme vošli dnu, bola tu naozaj sexuálna atmosféra ale niet sa čo čudovať. Je to také vždy, kde ľudia tancujú tie sexy zvodné tančeky. Po krajoch ľudia popíjali alebo flirtovali.
YOU ARE READING
5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]
FantasyPIATE POKRAČOVANIE KNIHY Diablova krv!! Dvaja ľudia si prešli peklom na zemi. V poslednej chvíli ich však niekto zachránil. Lilith vzal pod svoje krídla Diabol, zatiaľ čo Blazea Boh. Obaja sa zmenili a stali sa z nich jedinečné bytosti. Succubus a...