13. Konečne orgazmus

1.3K 37 0
                                    

Blaze začal ku mne kráčať ako lovec. Sebavedomo, mužne a hrdo.

Chytil ma pod krk a vrazil somnou do steny ,,chceš zomrieť?" Zastavil tesne predomnou a naše pery sa jemne obtierali o seba ,,dobre. Vytrtkám ťa tak, že ak prežiješ, na žiadneho iného muža už nikdy nepomyslíš."

Pomalým pohybom sa ma dotkol a rukou mi prešiel pod šaty. Moju ruku nahradila tá jeho. Dlaňou mi zastavil v rozkroku a pritlačil ma o stenu ešte viac.
Zastonala som.

,Preboha si démon, ktorý má 1420 rokov a jeden chlap ťa dovedie k správaniu tínedžerok?' Povedala som si v hlave.

Sebavedomo som sa mu pozrela do očí ,,ak nezomrieme a budeš mať pravdu, že na žiadneho muža už nikdy nepomyslím, spojíme sa s rituálom."

,,Platí." Zdvihol sa mu kútik ,,musím priznať, pomotala si mi hlavu hneď ráno pred školou. Ale po tomto božskom sexe, čo mi teraz predvedieš, mi už len tak ľahko neujdeš." Znovu ma zdvihol.

,, Tak sa ukáž." Usmiala som sa a jemne mu rukou prešla po rozkroku.

Zdvihol ma na ruky a opieral o stenu. Lusknutím prsta nám obom zmizlo všetko oblečenie a zostali sme nahí. Bez najmenšieho zaváhania do mňa vsunul jeho prirodzenie a bolo to omnoho lepšie ako v tých predstavách. Zatvorila som oči a pocítila ako sa moja energia dobíja neuveriteľnou rýchlosťou.

,,Otvor tie nádherné oči." Prikázal mi svojim dominantným hlasom, ktorý som počula poprvýkrát ,,chcem vidieť ako ťa vzrušenie ovláda."

Nešetril ma. Ani trochu ma nešetril. Vnáral ho do mňa s potrebou vyvrcholenia. Cítila som jeho vzrušenie a túžbu po mne. Bola som v extáze vzrušenia. Nikdy som takýto sex nemala. Mala som pocit, že som ako mladá tínedžerka, ktorá poprvýkrát okúsila sexuálnu intimitu.

Blazeov penis do môjho lona patril a tento sex ma presvedčil o tom, že mi patrí celý. Jeho telo, duša a aj myseľ. Na to, čo bude potom, keď vyvrcholíme, ani jeden z nás nemyslel. V tej chvíli nám to neprišlo podstatné.

Blaze ma položil, otočil chrbtom a stiahol na zem. Zostala som na štyroch a dotýkala sa ľadovej kamennej zemi.

,,Mmmm...." Rukou mi prešiel po rozkroku a napokon ma potľapkal po zadku ,,vypuč tú riťku."

Tón jeho hlasu bol neustále dominantný a vážny. Páčilo sa mi to. Páčil sa mi on. Priťahoval ma ako ešte nikto a dnešné udalosti ma presvedčili len o jednom. Stihla som sa zamilovať na prvý pohľad. 1422 ročný Subuccus našiel lásku.

Spravila som, čo žiadal a vypučila zadok. Opäť som pocítila Blazeov penis v mojom lone a zalialo ma teplo. Zastonala som. Jeho mužné ruky chytili moje boky tak pevne akoby sa bál, že mu ujdem.
Začal prirážať. Zo začiatku pomaly, no potom začal zrýchľovať. Bol drsnejší a jeho stisk pevnejší.

,,Poď na dve." Zostal vo mne ale nehýbal sa.

Nadvihla som sa a zostala na kolenách. Blaze si ma pritisol k sebe a obmotal okolo mňa svoje ruky. Dlaň mal na mojom krku a prstami sa dotýkal mojej sánky.

Druhou rukou ma držal za brucho a svoju tvár priložil k môjmu uchu. Znovu sa vo mne začal pohybovať a čím rýchlejšie prirážal, tým pevnejšie ma držal.

Stonala som na nahlas a bolo mi jedno, ak by to niekto počul. Blaze ma chcel. Chcel ma vidieť vyvrcholiť a čakal, aké to bude.

Blazeove stony som počula pri uchu. Jeho dych sa odrážal od mojej pokožky, čo mi spôsobovalo ešte väčšie nutkanie mať ho. V podbrušku sa mi začal tvoriť obrovský tlak a ja som vedela, že čoskoro pocítim orgazmus s mužom, ktorý o pár sekúnd ma buď zabije alebo zabijem ja jeho.

,,Oh, Blaze." Zkríkla som a telom mi trhlo od rozkoše.

Moje telo potrebovalo padnúť na zem a zvíjať sa v orgazme ale Blaze ma nepustil. Jeho pevný stisk ma držal v rovnakej polohe. Prirážal ešte rýchlejšie a drsnejšie a môj orgazmus pretrvával.

,,Už budem aj ja." Zavrčal mi do ucha a posledným prirazením uvoľnil do mňa jeho tekutinu. Vytiahol zo mňa svoje prirodzenie a pomaly s citom ma položil na zem. Ľahol si vedľa mňa a obaja sme ešte nepravidelne dýchali.

,,Žiješ." Zašepkal s rýchleným dýchaním.

,,Aj ty." Usmiala som sa.

,,Nikdy som nič takéto necítil." Povedal o niečo tichšie.

,,To sme dvaja." Otočila som sa na bok aby som mu videla priamo do tváre.

,,Takže Diablova dcéra?" Pozrel na mňa s úsmevom.

,,Priamo pred tebou. Živá a zdravá." Povedala som narovinu.

,,Kedy si sa zmenila?" Zaujímal sa.

,,Pred 1400 rokmi, keď ma otec zachránil a spravil zo mňa démona." Odpovedala som ,,nemyslime nato."

,,Máš pravdu. Poďme myslieť na príjemnejšie veci." Začal sa mi hrať s vlasmi.

,,Levi a Barb sú tiež démoni. Že?" Prstom som mu behala po hrudi.

,,Áno. Leviatan a Barbas." Povedal s kľudom.

Až teraz mi napadlo, že odkiaľ Leviho poznám. Videla som ho v pekle. On na porady často nechodil. Otec súhlasil, že ak si bude robiť prácu kniežaťa, nebude musiet byť súčasťou.  On ma ale nepoznal. Videl ma veľmi dávno a vtedy som mala iný strih aj inú farbu vlasov.

5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]Where stories live. Discover now