,,Odstúp od neho!" Zvreskol Raziel a v ruke sa mu objavil luk.Blaze ma v momente stiahol oboma rukami do úzadia a postavil zaňho do bezpečia. Skontroľoval, či som v poriadku a hrdo sa vystrel s neprijatelským pohľadom vo svojej tvári.
,,Zlož ten luk, Raziel." Povedal varovne Cassian.
,,Čože?!" Zvreskol.
,,Začarovali ťa!" Zhíkla Tabitha.
Blaze sa schuti zasmial a pretočil očami ,,nebuď hlúpa."
,,Nie.." vzdychol Raziel, ktorý pochopil, čo sa deje.
,,Boh to tak nenechá, Blaze. Nesmieš." Šepkal.
,,To, že môj otec nič nechápe, nie je môj problém. Vybral som si Lilith a svoje rozhodnutie nezmením." Blaze vyzeral smrteľne vážne, keď vyslovoval všetky tie slová.
,,To nemôžeš dopustiť. Je to zrada voči tvojmu otcovi!" Skríkla Tabitha.
,,Nestačí ti ohrievať posteľ môjmu otcovi? Si naivná, ak si myslíš, že by som nechal otca aby riadil môj život." Zasmial sa Blaze ,,choďte domov a povedzte mu aby sa nestaral do môjho života. Nech sa nikto z vás neopováži dotknúť Lilith, pretože pocítite moju zlosť."
,,Počuli ste." Povedal hrdo Cassian ,,a teraz vypadnite." Vystrel krídla a pozrel po anjeloch.
Spýtavým pohľadom pozrel na nás, či sme v poriadku a odletel aj s Mikaylou do hradu. Blaze sa otočil na mňa a prezrel si ma.
,,V poriadku?" Ubezpečoval sa.
,,Samozrejme." Pousmiala som sa.
Cítila som na nás všetky tie znechutené a nahnevané pohľady. Vedela som, že ešte len teraz začne vojna medzi druhmi.
Blaze ma pritúlil do objatia a svoje ruky pevne ovinul okolo mňa. Pocit bezpečia bol silný a správny.
,,Ideme?" Spýtal sa.
,,Je to na tebe." Pousmiala som sa a zmenila svoju demonskú podobu na ľudskú.
Blaze poslednýkrát natočil hlavu k anjelom a oboch nás premiestnil do našej dočasnej izby.
,,Nerozumiem, prečo sa do mňa stará! Nikdy som preňho neexistoval." Mračil sa Blaze.
,,Pokoj, zlato." Natisla som ho k posteli a posadil sa.
Postavila som sa pri bok priamo medzi Blazeovi nohy a hladila mu tvár. Sledovala som jeho oči a vnímala všetkým emócie, ktoré v nich mal.
,,Hnevá ma len to, že sa ide hrať na otca a ešte má tú drzosť prikázať mi, niečo proti mojej vôli. Storočia som ho prosil o rodinu. Nikdy som po ničom inom netúžil a odmietol mi to dať, pretože to nie je moja budúcnosť." Vysvetľoval ,,a teraz zrazu-..." vzdychol a odmlčal sa.
,,Blaze." Šepla som ,, nerozčuľuj sa nad nepodstatnými veci. Podstatné je to, že si si našiel rodinu bez neho. Dokázal si to sám a preto to je také úprimné. Máš ženu, s ktorou si sa spojil naveky a potomka na ceste."
,,Máš pravdu. Jediné, na čom mi záleží, ste vy." Pousmial sa a pobozkal mi brucho.
Pevne ma chytil a prevrátil na posteľ. Objavil sa tesne nadomnou a pobozkal ,,bola si tam taká hrdá."
,,Tá žena tam o tebe rozprávala veci, čo sa mi nepáčili ale vedieť, že si v skutočnosti môj, musela som byť hrdá." Zahryzla som mu do spodnej pery.
Rukou cestoval ku môjmu lonu a a odsunul mi nohy od seba. Dvoma prstami chytil lem moji šiat a vyhrnul mi ich. Jeho jemnučké pery ma láskali a dokazovali ako im chutím. Dlaňou a prstami vošiel medzi nohy. Prešiel mi po celej dĺžke slabiny a telo sa mi zachvelo.
,,Mám na teba chuť." Zašepkal mi do úst.
V tej sekunde som pocítila obrovský nával mokra v mojom lone. Jeho dva prsty sa pomaly vnárali do môjho vnútra a sledovali sme jeden druhého. Chcela som orgazmus a potrebovala som ho.
Blaze to cítil a s radosťou vypočul moje túžby.
Nadvihla som ruku a chcela mu nechať zmiznúť nohavice ale chytil mi ruku skôr ako som s ňou stihla pohnúť.,,Dnes mám chuť na tvoj orgazmus, Lilith." Zavrčal mi do ucha a obaja sme zmenili našu podobu.
Blaze s obrovským úsmevom ma prestal bozkávať a bez toho aby uhol pohľadom obe ruky omotal okolo mojich stehien a jazykom prešiel po mojom rozkroku.
Začal s ním predvádzať svoje najlepšie kúsky, ktoré sa mi neuveriteľne páčili, pretože ma privádzali do šialenstva. Moje vzdychy a stony zapĺňali celú miestnosť a potrebovala som svoj orgazmus vypustiť.
Blazeovu hlavu som chytila a začala ju tlačiť ešte viac ku svojmu rozkroku a on sa len súhlasne poddal. Zrýchlil na tom najslabšom mieste, ktoré mám a bola to len malá chvíľočka.
Telom mi trhlo, oči sa mi skrížili a z úst mi vyšiel uspokojený ston plný orgazmu. Blaze sa zdvihol naspäť mu mne a išiel mi dať bozk. Oblízala som mu celé pery a vtlačil mi bozk.
,,Je čas ísť spať, láska." Zašepkal.
,,Pôjdem ale volá ma otec." Pritúlila som sa k nemu ,,musím ísť pozrieť, čo potrebuje."
,,Je to bezpečné?" Povedal znepokojene.
,,Určite áno." Usmiala som sa.
,,Tak dobre. Dám si sprchu a budem ťa tu čakať." Šepol.
,,Platí." Pobozkala som ho a premiestnila sa k otcovi do pekla.
YOU ARE READING
5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]
FantasyPIATE POKRAČOVANIE KNIHY Diablova krv!! Dvaja ľudia si prešli peklom na zemi. V poslednej chvíli ich však niekto zachránil. Lilith vzal pod svoje krídla Diabol, zatiaľ čo Blazea Boh. Obaja sa zmenili a stali sa z nich jedinečné bytosti. Succubus a...