Snažila som sa zaostriť a neverila vlastným očiam. Mikayla stála s krídlami rozprestrenými za Bohom a čakala, kým jej nevlastný otec stratí vedomie. Ježiš sa rozbehol priamo ku mne a v sekunde ako sa ma dotkol, zmizol somnou a objavili sme sa na zemi tesne na hraniciach našej vili.Dopadla som na zem a zhlboka sa nadýchla. Lapala som po dychu a nevedela sa dodýchať. Telo sa mi hojilo a krv mi už netiekla.
,,B-B-Blaze?!" Šepla som a z dola pozrela na Ježiša.
Ten bez slova zmizol a z vily vyleteli moji súrodenci a ich polovičky.
Cassian ma vzal rovno dovnútra a posadil na gauč. Ragnar mi podal vodu a Arthemis mokrý uterák na utretie.
,,Čo sa tam stalo?" Spýtala sa Naia.
,,Začala bitka a vyhrávali sme. Miratiel mi dal dolu náhrdeľník a ja som sa začala dusiť. Zomierala som. Blaze sa prestal sústrediť na svojho otca a vtedy ho odhodil priamo do steny. Ježiš ma premiestil sem ale Mikayla tam zostala a držala ostrie zapichnuté v Bohu." Pozrela som na Cassiana.
,,Mikayla čo?!" Zhíkol.
,,Mala byť s deťmi. Sama sa ponúkla." Šepla mi Nelle.
Cassianov pohľad bol nahnevaný. Mikayla odišla bez jeho vedomia. Otvoril dvere a zastavil. Keď som zacítila nával vzrušenia, vedela som, že ho hnev prešiel. Cítila som jeho aj Mikaylu. Bola späť.
Už teraz ľutujem Mikaylu. Cassianove sexuálne predstavy, čo jej všetko spraví, boli veľmi mučivé.
,,Si v poriadku?!" Zamračil sa starostlivo.
,,Nič mi nie je." Šepla.
,,Blaze?" Vyletela som z gauča.
,,Je v poriadku. Pomáha Ježišovi a potom príde." Odvetila.
,,Čo Boh?" Spýtal sa Aeron ,,je mŕtvy?"
,,Nie. Moje ruky ho nedokážu zabiť. Len omráčiť. Jediní, kto ho môže zabiť, je Ježiš s Blazeom ale nespravia to. Uväznili ho v jednom tajnom väzení a tam aj zostane naveky. Nikto ho nedokáže oslobodiť okrem ich krvi." Pousmiala sa.
,,Takže, čo bude ďalej?" Spýtal sa Ragnar.
,,Na trón zasadne Ježiš. Mier je zapečatený a pre nás všetkých sa začína nový život. Ježiš otvoril brány neba a anjeli sa môžu slobodne pohybovať po zemi. Zajtra má on a náš otec prvé stretnutie o dohodách medzi druhmi. Musia byť určené pravidlá." Rozprávala.
,,Takže sa druhy začnú miešať." Šepla som.
,,Áno. Je to len otázka času." Prikývla.
V miestnosti bolo cítiť pokoj. Každý z nás bol o niečo pokjnejší ale zároveň sme mali rešpekt. Nikto z nás netušil ako sa anjeli adaptujú s inými druhmi.
Po pár desiatkach minútach sa všetci premiestnili cez portál domov a ja som zostala sama. Až teraz som si uvedomila, že ani jeden z našich kamarátov tu nie je.
Nevedela som, kde sú ale rozhodla som sa to neriešiť. Nie dnes. Dnes to bol príliš náročný deň nato aby som ešte niečo riešila. Teraz potrebujem horúcu sprchu.
Odkráčala som priamo do kúpeľni a osprchovala sa. Vyšla som von len v uteráku a prechádzala sa po izbe. Postavila som sa k oknu a sledovala okolie. Nie len som sa tak tvárila. V skutočnosti som bola stratená v myšlienkach.
,,Milujem ťa." Započula som zasebou šepot.
Keď sa okolo mňa obtočili ruky, vedela som, že som doma. Blazeove objatie ma napĺňalo láskou a šťastím.
,,Aj ja teba." Usmiala som sa ,,bála som sa o teba."
,,Keď som ťa zbadal a videl, tvoj bojazlivý výraz tváre, myslel som, že zomriem od zúfalstva." Otočil ma k nemu.
,,Ale sme tu. Obaja živí a zdraví." Pousmiala som sa ,,a teraz je čas aby môj muž uspokojil svoju kráľovnú." Pustila som uterák na zem a premenila sa do svojej démonskej podoby.
,,Tvoje želanie mi je rozkazom." Zašepkal a začal ma bozkávať.
Moje nahé telo pritisol o studené sklo. Jednou rukou mi držal krk a druhou cestoval po mojom tele. Dotýkal sa ma. Mojej panvy, zadku a stehna.
Pomaly mi prešiel po podbrušku a zamieril priamo k mojej slabine. Telo sa mi zatriaslo od vzrušenia a jemne som vzdychla.
Zdvihol ma. Nohy som si obtočila okolo neho a naše bozky boli čoraz divokejšie a vzrušenejšie.
Blazeove ruky ma chytili za zadok a niesol ma k posteli.,,Keď s tebou skončím, budeme obaja tak nabití, že nebudeme spať niekoľko dní." Položil ma tesne vedľa posteli a sadol si ,,chcem aby si si na mne zajazdila." Zachrapčal.
Lono mi po jeho slovách zvlhlo ešte viac a nevedela som sa dočkať, kedy sa opäť dve telá spoja v jedno.
Podišla som k nemu s úsmevom a kľakla si. Obaja sme udržiavali očný kontakt a Blaze sa šibalsky usmieval. Oblečenie z jeho tela som nechala zmiznúť a do ruky si vzala jeho veľké prirodzenie.
Oblízala som ho od koreňa po špičku a jemne ho pobozkala. Otvorila som ústa a vtisla si ho do úst čo najhlbšie.
,,Milujem tvoje drzé ústa, láska." Vzdychol ,,ale momentálne ťa túžim poriadne vytrtkať a nechcem aby si to odniesli tvoje ústočká. Takže sa na mňa posaď aby som ti ho mohol vtlačiť do tvojej chutnej vagíny."
BINABASA MO ANG
5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]
FantasyPIATE POKRAČOVANIE KNIHY Diablova krv!! Dvaja ľudia si prešli peklom na zemi. V poslednej chvíli ich však niekto zachránil. Lilith vzal pod svoje krídla Diabol, zatiaľ čo Blazea Boh. Obaja sa zmenili a stali sa z nich jedinečné bytosti. Succubus a...