24. Nový dom

722 34 0
                                    


Objavila som sa na záhrade pred zámkom a kráčala dnu. Prešla som cez hrad do obývačky a usadila sa na gauči. Všade bolo ticho a po otcovi pár minút nebolo ani stopy, čo bolo zvláštne ale neriešila som to.

,,Si tu oveľa skôr ako som čakal." Dnu vošiel otec.

Bol upravený tak ako vždy a ako posledné si zapínal rukávy z košele na zápästiach. Mieril ku mne a posadil sa oproti. Natiahol sa po fľašu wiskey a nalial si.

,,Chystala som sa spať, takže inak by som prišla až ráno." Mykla som pleciami.

,,Počul som o návšteve pri hraniciach. Využil som to a začaroval tvoj dom. Verím, že pre Blazea to nebude problém sa tam dostať." Začal.

,,Nemal by." Pousmiala som sa.

,,Páčilo sa mi ako sa postavil proti anjelom. To má veľké plus." Povedal trochu hrdo.

,,Áno, aj mne. Nebola som si istá, či chce aby sa to jeho otec dozvedel ale myslím, že poslednou kvapkou bolo, že mu Boh vybral nevestu ako Ježišovi a Mikayle. Blazeov názor je, že otec je ten, kto ho vychováva a nie ten, kto dal len spermie." Odvetila som.

,,Áno, je to zaujimavé ale chápem jeho postoj." Zamyslel sa ,,čaká ťa?"

,,Myslím, že áno. Je naozaj starostlivý." Pousmiala som sa.

Otec sa posadil a lakťami sa podopre na stehnách ,,si naozaj šťastná, dcérka?"

Chytila som si brucho ,,som."

,,Tak už bež. Váš dom je pripravený a hocikedy sa tam môžete premiestniť." Pousmial sa a opäť sa uvoľnil v kresle.

Postavila som sa a išla ho objať ,,ďakujem." Usmiala som sa.

,,Nie je začo, dcérka." Pousmial sa ale niečo ho trápilo.

Niečo vedel ale nechcel sa o tom rozprávať. Rozhodla som sa to neriešiť a premiestnila sa naspäť do našej izby. Bola prázdna ale sekundu nato som pocítila Blazeovu prítomnosť.

Stál opretí vo dverách od kúpeľni a na sebe nemal nič. Bol úplne nahý a voda po ňom stekala a oblreslivala každý sval a záhyb na tele.

Očami som zamierila na jeho prirodzenie a zahryzla si do spodnej pery.

,,Oči mám vyššie, láska." Namyslene sa usmial.

,,Mhmm, ja viem." Usmiala som sa a začala kráčať k nemu ,,náš dom je pripravený."

,,To znamená, že tam ideme teraz?" Šibalsky sa usmial.

,,Možeme." Šťastne som sa usmiala a Blaze ma vzal do náručia.

,,Tak poďme." Žmurkol.

,,Ale si nahý." Zasmiala som sa.

,,Noa? Veď tam nikto nebude." Zdvihlo mu pravý kútik a premiestnil nás na rovnaké miesto, kde sme boli v sne.

,,Wau!" Šepla som.

,,Určite si nechcela nejaký zámok, kaštieľ alebo hrad ako má Cassian?" Zašepkal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Určite si nechcela nejaký zámok, kaštieľ alebo hrad ako má Cassian?" Zašepkal.

,,Nie. Chcem súkromie. Chcem len nás dvoch a toto maličké." Zašepkala som ,,a už ma môžeš pustiť."

,,Nie, prenesiem ťa cez prah." Vtisol mi jemný bozk na čelo a kráčal k domu.

Prešli sme cez prah a potom ma pomaly položil na zem. Pričarovala som mu čierne trenky, pretože som sa nemohla sústrediť na nič iné len na jeho odhalený penis.

,,Nechceš sa naň pozerať?" Prefíkane sa zasmial.

,,Chcem ale neviem sa sústrediť na nič iné a rada by som sa sústredila na dom." Povedala som v miernych rozpakoch.

,,Si krásna." Zasmial sa na mne.

Nerozumiem ako sa pri ňom môžem chovať ako pubertiačka. Je to také prirodzené.

Vošli sme dnu a popozerali si celý dom. Poslednou miestnosťou bola naša spálňa. Ani ja a ani Blaze nemáme najmenšiu predstavu ako vyzerá. Arthemis ju sama chcela vymyslieť a zariadiť.

Otvorili sme dvere na poslednej miestnosti na poschodí a vošli sme dnu.

Otvorili sme dvere na poslednej miestnosti na poschodí a vošli sme dnu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Musím uznať, že tvoja sestra ma naozaj štýl." Prechádzal sa po miestnosti a obzeral si to tu.

,,Páči sa mi to." Usmiala som sa.

,,Mali by sme pokrstiť dom." Pozrel na mňa.

S úsmevom na tvári som sa oprela o stenu pri dverách a s ukazovákom ho vyzvala aby ku mne podišiel.

Blazeovi oči sčernali a začal ku mne kráčať. Pristúpil ku mne a divoko ma začal bozkávať. Chytal mi celé telo a pomaly mi zvliekol ramienko na šatách.

Jeho bozky smerovali na krk a tesne pri mieste, kde ma pred pár dňami pohryzol, zastavil. Obaja sme zacítili prekročenie hraníc. Niekto vošiel na naše územie.

,,Počkaj tu." Odstúpil odomňa.

Na jeho tele sa objavili sivé tepláky a odišiel. Neviem, prečo si myslel, že tu zostanem. Upravila som si šaty a začala kráčať smerom ku vchodu.

Vo dverách stál Blaze s rukami prekríženými na hrudi. Bol otočený chrbtom ale vedel, že som vošla.

,,Povedal som aby si počkala hore." Pozrel na mňa.

,,Prečo by som to robila?" Podišla som k nemu a obišla ho.

Pred dverami stali moje dve kamošky a Blaezoví dvaja kamoši.

,,Dea! Kai!" Zvískla som.

,,Lilith!!" Zkríkli a začali ma obe obíjmať.

,,Nerozpučte ju." Blaze ma nespustil z očí a sledoval, či som v poriadku.

,,Neublížia mi." Usmial som sa na Blazea.

,,Vy dvaja máte veľa vysvetľovania. Zmizli ste zo školy, odišli a neozvali ste sa." Zamračila sa Dea.

5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]Where stories live. Discover now