,,Keď z nich vysaješ všetkú tú energiu, zomrú." Mykol pleciami ,,si Succubus, démon.",,Som démon?" Zhíkla som.
,,Si niečo oveľa viac, Lilith. Nie si obyčajná a nikdy si nebola. To, že si potláčala svoju pravú tvár, neznamená, že ju nemáš." Vytiahol mi zo skrine šaty.
,,Čo tým myslíš?" Obliekla som si ich.,,To ti povie Lucifer. Ja nemôžem." Pousmial sa.
,,A-aha." Zneistela som a pozerala sa po izbe.
Keď môj pohlaď prišiel ku dverám, boli otvorené a v nich stál muž.
,,Podobáš sa na svoju matku." Pozeral na mňa.
Mal blond vlasy, bol vysoký a vyšportovaný. Na tvári mal mierne strnisko a oči mal modrosivej farby.
,,Odkiaľ poznáte moju matku?" Prekvapilo ma to.
,,Poznám Riu veľmi dobre." Mykol hlavou aby som ho nasledovala ,,kedysi som s ňou spal."
,,S mamou?" Zhíkla som.
,,Ty poznáš tvár matky, ktorú chce aby si poznala ale pravdou je, že nepoznáš jej druhú tvár." Začal kráčať po chodbe.
,,Druhú?" Zvedavo som sa spýtala. Otočila som sa, či ide Asmodeus za nami ale nešiel.
,,Tvoja matka bola čierna vdova. Zabila za svoj život stovky mužov. Niektorých si vzala a zabila. Iných zabila potom, čo sa s nimi vyspala. Zdedila a ukradla cennosti, peniaze, šperky. Zostala pri tvojom otcovi po tom, čo zostala tehotná s tebou." Odvetil.
Nemohla som uveriť tomu, čo vravel ten muž. Moja matka nikdy nebola zlá.
,,Si moja dcéra, Lilith. Si dcérou diabla." Odvetil a zastavil pred obrazom, na ktorom som bola nakreslená.
,,Čože?" Vzdychla som ,,nemožné."
,,Nevedel som, že mám ďalšie dieťa. Myslím, že ani tvoja mama nevie, kto je tvoj otec." Zamyslene pozeral na obraz ,,ak mám dieťa ja a nevedel som o tom, to znamená, že aj môj brat má dieťa a nevedel o ňom."
,,Brat? Nemám najmenšie tušenie, o čom rozprávate." Bola som zmätená.
Diabol sa na mňa otočil ,,Ja a Avelior, na zemi známy ako Boh, sme bratia." Začal mi vysvetľovať všetko. Celú históriu a prechádzal po jednotlivých obrazoch. Ukazoval mi jeho deti. Cassian, Salior, Ragnar a Arthemis. Mali to byť moji súrodenci.
,,Takže mi chcete povedať, že ste môj otec a mám niekoľko súrodencov, ktorí sú kráľmi a Artemis kráľovná nadprirerodzených bytostí?" Zdvihla som obočie.
,,Áno." Prikývol.
,,A ja som čo ?" Dávala som si to dokopy.
,,Si kráľovná démonov. Budeš sa môcť premiestňovať na zem a naspäť do pekla. Môžeš si privolať nejakého - hocijakého démona, čo budeš chcieť. Myslím, že Asmodeus ti už vysvetlil, čo musíš robiť." Vystrel sa ,,si Succubus. Jediná tohto druhu."
Bolo toho priveľa. Príliš mnoho informácii, ktoré som musela vstrebať.
,,Ale Asmodeus mi energiu nedal." Odvetila som.
,,Nie. Asmodeus je knieža pekla a jeho hriechom je túžba. Preto prežil ale nikto iný neprežije. S každým, s kým sa sexuálne zblížiš, zomrie. Musíš zabiť aby si sa dobila." Vysvetlil.
,,Aha." Šepla som ,,kedy sa môžem vrátiť na zem?" Spýtala som sa.
,,Až keď ťa Asmodeus naučí ovládať svoje schopnosti a túžbu." Povedal vážne.
,,A čo moji súrodenci?" Sledovala som ich tváre v obrazoch.
,,Sú na zemi. Každého z nich stretneš ale nie v najbližšom čase." Začal kráčať preč.
Kráčala som za ním ,,prečo nie?"
,,Musíš sa od nich držať, čo najďalej. Nikto o tebe nevie. Tým pádom si v bezpečí. Musí to tak zostať, čo najdlhšie." Zastavil.
,,Ublížia mi?"' Vypúlila som oči.
,,Nie ale druhá strana by mohla." Otvoril dvere v obývačke.
,,Ako ste vedeli, že som vaša dcéra?" Spýtala som sa.
,,Vždy, keď jedno z mojich detí umieralo, cítil som to vo svojom vnútry a videl ich obraz. Rovnako som videl aj teba." Sledoval ma ,,tykaj mi, prosím."
,,Ako viem, že mi hovoríš pravdu?" Neisto som pozrela.
,,Prečo by som ťa klamal, že si moja dcéra. Myslíš, že to diabol potrebuje?" Zasmial sa.
Stíchla som. Bolo toho veľa, nad čím som musela premýšľať. Telom mi prešiel zvláštny pocit. Zťažka som preglgla. Začala som pociťovať sexuálnu túžbu a začala vnútorne panikáriť.
,,Si v tom nová. Asmodeus ti s tým pomôže a časom vydržíš bez sexu viac." Odvetil môj pravý otec ,,Asmodeus."
Kúsok odomňa sa zjavil ,,án-..." očami pozrel na mňa ,,oh."
,,Nauč ju to ovládať a buď k nej dobrý." Dopovedal otec a zmizol.
,,To si dlho nevydržala." Podišiel ku mne a rukou mi vbehol pod šaty.
,,Nevymyslela som si to." Preglgla som.
Pohladil mi rozkrok ,,chceš aby som ťa pretiahol tu alebo v izbe?" Zachrapčal mi pri uchu.
,,To je jedno. Potrebujem to." Zakňučala som.
,,Ja viem. Cítim to." Usmial sa a otočil ma.
Mal na sebe len nohavice. Žiadna košeľa a ani topánky. Sledoval ma svojou živočíšnosťou a ako knieža, presne vedel, čo potrebujem.
Sex.
Sex.
Sex.
Asmodeus všetok čas trávil pri mne. Učil ma používať svoje schopnosti a ovládať chtíč. Nebol to moc milenec a ani frajer. Myslím, že ani jeden z nás nechcel žiaden záväzok. Hrá v tom rolu súkromného učiteľa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]
FantasiaPIATE POKRAČOVANIE KNIHY Diablova krv!! Dvaja ľudia si prešli peklom na zemi. V poslednej chvíli ich však niekto zachránil. Lilith vzal pod svoje krídla Diabol, zatiaľ čo Blazea Boh. Obaja sa zmenili a stali sa z nich jedinečné bytosti. Succubus a...