28. Mapa

582 31 0
                                    


,,Kde je Lilith?" Spýtal som sa ich.

Ticho. V miestnosti nastalo ticho a nikto mali netrúfol nič povedať. Zacítil som nával energie a vedel som, že sa otvoril portál. Vedľa vily sa objavili všetci štyria súrodenci, ktorý očakávali odpovede.

,,Sakra." Šepol Levi.

,,Kde je naša sestra, Blaze?" Vošiel dnu Cassian.

,,To by ma tiež zaujímalo." S prstami som si behol do vlasov.

,,Nedáva to zmysel bola tu s nami." Zamrmlala Dea.

,,Čo sa stalo?" Salior sa oprel o gauč oboma rukami.

,,Prišli naši kamaráti a popíjali sme." Odpovedal som.

,,Chýba polovica fľaše." Povedala Arthemis a vyzerala, že nám nevenuje pozornosť.

,,Lilith nemohla piť. Je tehotná." Rozmýšľal Ragnar.

,,Lilith nepila. Nerozumiem tomu. Bola šťastná, že prišli. Neodišla by. Nič nespomínala." Zatvoril som oči a nešťastne si povzdychol.

,,Štyria by ste sa nedokázali opiť z polovice fľaše." Okomentovala Arthemis.

,,Bol tu ešte Miratiel." Poznamenala Kai.

,,Kto to je?" Zamračil sa Cassian.

,,Je to anjel. Blazeov kamarát." Odfrkla Dea.

,,Poznáme ho aj s Barbom." Zapojil sa Levi.

,,Pustil si sem anjela?!" Salior zdvihol obočie.

,,To, že prešiel, znamená, že Bohu nepatrí. Nebol hrozbou." Pripomenula Arthemis.

,,Oh, lenže on neprešiel. Blaze prehovoril Lilith aby mu dala z jej krvi." Zamračila sa Kai.

,,Už som povedal, že nemôže sa vzdať boha kvôli prísahe. Nemal dôvod uniesť Lilith. Veď predsa by to nedávalo zmysel. Celé roky tajil, že som sa stretával a žil pod jednou strechou s démonmi. Vedel o veľa veciach, pri ktorých by ma mohol zradiť a u otca by si šplhol. Prečo by to spravil práve teraz?" Snažil som sa hľadať rozumné riešenie.

Arthemis sledovala fľašu a niečo si mrmlala popod nos. Razom fľaša sčernala a začala bublať ,,je tam pridaná nejaká droga. Nie je to pozemské a ani diabolské. Droga pochádza z neba."

,,Ak sa jj niečo stane, zabijem ťa." Zavrčal Cassian.

,,Teraz nie je čas na hádky, braček. Musíme ju získať naspäť." Ragnar chytil Cassiana za plece.

,,Čo môžeme robiť?" Dea sa postavila.

,,Musíme ju nájsť." Zavelil Salior.

,,Ale Lilith mu dala krv. To znamená, že ak nedostane ďalšiu-.." Začala Kai.

,,Čo sa stane?" Sledoval som jej kamarátky.

,,Alebo mu nedá protiliek-.." Pokračovala Dea.

,,Tak sa zblázni. Doslova. Začne to trasúcimi sa rukami, potením a pokračuje to tak, že s prvým spánkom sa Lilith naučí jeho najhoršie nočné mory a tie ho budú sprevádzať až do smrti. Budú ho naháňať. Nikto ich neuvidí, len on. Výplody jeho fantázie." Dokončila Dea.

V tých sekundách ako Dea rozprávala o prvých príznakoch, vedel som, že Miratiel už prvé príznaky mal. Bolo to viac ako viditeľné. Teraz, keď tak nad tým rozmýšľam, bol tu. Zmizol krátko po tom, čo som odišiel hľadať Lilith. Musel tušiť, že sem prídu Diablove deti a preto ušiel.

,,Je aj protiliek?" Spýtala sa Arthemis.

,,Áno." Prikývla Kai ,,Miratiel musí opäť vypiť krv ale tentokrát tú jeho s pár kvapkami dobrovoľne danej Lilithinej krvi."

,,To sa nestane." Povedal Cassian akoby ju poznal celý život.

,,Lilith by nikdy nedala protiliek niekomu, kto jej ublížil a je pre ňu nebezpečný." Odvrkla Kai.

,,Ja som jej krv ochutnal a nič sa nestalo." Šepol som.

,,Si jej polovička. Nedokážete zabiť jeden druhého." Odpovedal Salior.

,,vedela by si zistiť ich polohu?" Otočil som sa n Arthemis.

,,Áno." Prikývla a luskla prstami.

Na stole sa objavila papierová mapa celého sveta a na každom rohu sviečka. Opäť luskla prstami a sviečky sa rozhoreli. V ruke sa jej objavila dýka a podala mi ju.

,,Postav sa oproti mne pred stôl a nakvapkaj svoju krv sem." Ukázala na miesto, kde sa nachádzali svetové strany.

Poslúchol som ju a porezal sa do dlane. Nechal som tiecť svoju krv na papier. Keď na ňom bola dostatočne veľká mláka, odstúpil som o krok vzad a s hlbokým nádychom čakal, čo sa bude diať.

Arthemis zatvorila oči a opäť si mrmlala popod nos nejaké slová. Vôbec jej nebolo rozumieť ale sviečky sa razom rozhoreli veľkým ohňom a krv sa roztiahla na všetky strany ale na žiadne miesto neukázala.

,,Nie je ne zemi." Pozrela na mňa.

,,Musí byť v nebi." Odvetil som a bez váhania si sadol do tureckého sedu.

To kúzlo vieš spraviť aj na mape neba?" Spýtal som sa.

,,Áno." Prikývla.

Zmenil som svoju ľudskú podobu na podobu démona a prechádzali si ukazovákom po znakoch, ktoré som mal vytetované po tele.
Tie sa začali meniť a hýbať smerom na moju hruď, na ktorej vytvorili mapu neba. Ľahol som si na zem a Arthemis sviečky premiestnila okolo mňa.

Čepeľ dýky som priložil na čerstvú ranu a zarezal si ešte hlbšie. Krv som nakvapkal do pupku a čakal.

Moja švagriná si sadla kúsok odomňa a nadomnou vystrela ruky. Znovu odriekavala svoje kúzlo. Sviečky sa rozhoreli a krv začala cestovať po mojom tele ako had.

Tušil som, kam mieri a nechcel som aby tam bola.

5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]Where stories live. Discover now