,,V poriadku. Chcem aby si zostal tu s nami. Chcem ťa mať pod kontrolou a chcem aby si mi dokázal, že si si vybral moju sestru a nie božiu stranu." Povedal prísne Cassian.,,Nemám s tým najmenší problém." Blaze pozrel Cassiana ,,pokiaľ sa ale nemýlim, rituál spojenia by sa nepodaril ak by sa nemilovali obaja. Ak by sme sa s Lilith nemilovali, rituál by ma zabil."
,,Pravda." Prikývol Salior.
,,Už ho toľko nevypočúvajte." Ozval sa z vonku mužský hlas. Aeron.
,,Musíme." Odvetila Artemis.
,,Mňa, Naiu a ani Mikaylu ste takto nevypočúvali a každý z nás bol nejak spojený s Bohom. Mikayla je jeho nevlastná dcéra. Naiin druh je oddaný Bohu a ja som polovične preňho pracoval." Začal Aeron.
,,Má pravdu." Podotkol Salior ,,mne to stačí."
Vyšiel von a Artemis za ním ,,škoda, bavilo ma to." Mykla pleciami.
,,Nechajme to na teraz tak. Veď Blaze tu zostáva pri Lilith, nie?" Pozrel na Blazea Ragnar.
,,Áno. Chcem aby Lilith bola v bezpečí." Prikývol Blaze.
,,Tak dobre. Aspoň budeme mať čas ťa spoznať." Povedal prísne Cassian a odišiel von.
Od stretu v chatke prešli štyri dni. Blaze bol neustále pri mne a venoval mi všetkú svoju pozornosť akoby sme boli len obyčajný pár. Požičali sme si Cassianov notebook a hľadali domy, ktoré sa nám páčili. Arthemis nám povedala, že ak si ho premyslím do detailov, vyčaruje ho.
Blaze spolu s Cassianom pomaly začali vychádzať. Bolo to zvláštne ako všetci moji súrodenci po tak krátkom čase začínali príjmať fakt, že som ich sestra a rovnako tak zahodili všetky predsudky pri Blazeovi.
,,Hotovo." Z portálu na nádvorí vyšla Arthemis.
,,Tak rýchlo?" Prekvapene som žmurkala.
,,Áno. Pomocou kúzla som si vzala tvoju predstavu a bola to hračka." Usmiala sa.
,,Ďakujem." Šepla som.
,,Neďakuj mi. Sme predsa sestry, nie?" Žmurkla.
,,Otec to začaruje zajtra ráno a potom sa naň pôjdeme pozrieť." Pousmiala som sa.
,,Musím uznať, že máš dobrý vkus. Páči sa mi váš dom." Arthemis prečarovala portál do jej domu ,,tak potom prídeme na návštevu. Ahojte." Vošla do portálu a zmizla.
Blaze sa o kúsok ďalej rozprával s Cassianom a Airiamom a s hlbokým nádychom Cassian spozornel.
,,Pred bránou máme návštevu." Vystrel sa.
,,Anjeli." Šepol Blaze.
,,Nemôžem zabrániť ani jednému z vás tam ísť ale nezabúdaj, že za hranice nesmieš ísť." Pozrel na mňa a otočil sa na Blazea ,,ty by si sa tam nemal ukazovať, kým to nebude nutné. Môžeš tam ísť ale tak aby ťa nevideli."
Na Cassianovom chrbte sa objavili krídla. Vyletel do výšky. S Blazeom sme sa premiestnili kúsok za skalu a počúvali.
,,Čo tu chcete?" Skríkol Cassian a vedľa neho priletela Mikayla.
,,Kde je Blaze?! Vieme, že je tu! Zmizol pred pár dňami priamo tu!" Povedal mužský hlas.
,,Ukľudni sa Raziel." Započula som Mikaylu ,,nezabúdaj pri koho hraniciach stojíš."
,,Chceme späť Blazea." Započula som ženu."
Škaredo som sa zamračila a Blaze sa usmial ,,nežiarli. Vybral som si teba."
Hrdo som zdvihla hlavu a premiestnila sa pri hranicu. Chcela som vidieť, ktorá žena to povedala.
,,Takže ty si tá posledná z nich?" Muž, ktorý stál medzi prvými si ma obzeral s polovičnou nechuťou.
,,Presne tak. Povedala by som, že vás rada spoznávam ale pravda to nie je." Odvetila som povýšenecky a sledovala ich.
,,Možno by si nám ty vedela povedať, kde je Blaze." Povedala žena.
,,To by som mohla ale nechcem." Zarezala som svoj pohľad na ženu.
,,Tabitha, nenárokuj si naňho. Dobre vieš, že by si neprežila." Pretočila očami Mikayla.
,,Ale áno, prežila. Boh mi ho sľúbil." Vyprskla.
,,Aký úbohý pokus stať sa členom Božej rodiny." Povedala Mikayla znechutene.
,,Tak už chápem." Zasmiala som sa ,,bojíš sa, že rovnako ako Mikayla podľahla Cassianovi, podľahne aj Blaze, však?"
,,Blaze je rouzmný. Nikdy by nepodľahol niekomu ako ste vy." Zavrčala a v ruke sa jej objavil meč.
Tesne zamnou sa objavil Balze a pozrela na môj zadok a potom očami prešiel po anjeloch.
,,Vďakabohu, Blaze. Si v poriadku." Povedala Tabitha.
Blaze nepovedal ani slovo, len sledoval situáciu. Nebol to pokojný pohľad ale ostražitý. Neveril im. Očakával nebezpečenstvo a nepáčilo sa mu to, že som tu.
,,Prečo ste tu?" Spýtal sa po dlhej chvíli ticha ,,otec za mnou za celé roky neposlal nikoho a nezaujímal sa o to, kde som."
,,Prišli sme ťa zachrániť." Odvetila Tabitha.
,,Nie. Ty si prišla preto, lebo chceš byť kráľovskej krvi čo najskôr." Vystrel sa lahostajne ,,ale to sa nestane."
,,Nemáš na výber. Tvoj otec rozhodol." Šepol Raziel a Mikayla sa rozosmiala.
,,To isté si tvrdil mne, Raziel. Chceli ste ma donútiť do niečoho, čo bolo proti mojej vôli a pozri sa ako to dopadlo. Mám muža, dieťa a som najšťastnejší človek na celom svete." Hovorila spokojne.
,,Neviem, čo to tu hráte ale je čas ísť domov." Odvetil jeden muž, ktorého som videla poprvýkrát.
,,Nejdem nikam." Blaze použil neuveriteľne dominantný hlas.
Oči mi zčernali od vzrušnenia a telo sa zmenilo na démonské. Blaze ku mne pristúpil ešte bližšie a zhlboka sa nadýchol.
YOU ARE READING
5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]
FantasyPIATE POKRAČOVANIE KNIHY Diablova krv!! Dvaja ľudia si prešli peklom na zemi. V poslednej chvíli ich však niekto zachránil. Lilith vzal pod svoje krídla Diabol, zatiaľ čo Blazea Boh. Obaja sa zmenili a stali sa z nich jedinečné bytosti. Succubus a...