29. Tajná chodba

587 32 0
                                    


Krv mierila do otcovho zámku. Vedel som, že ju tam tak ľahko nenájdem. Môj otec bol prefíkaný a v zámku ukrýval veľa tajomstiev, medzi ktoré patrili aj tajné chodby a miestnosti.

Zastavila priamo na mieste, kde som to čakal. Nahrudníku. Presne v strede.

,,Kde je, Blaze?" Spýtal sa Cassian.

,,V zámku môjho otca." Postavil som sa a odišiel som bez ďalšieho slova.

Zamieril som rovno do spáľni a do šatníku. Utrel som si krv z hrudníku a obliekol si bielu košeľu a čierne nohavice. Zišiel som dolu a zapínal si gombíky na zápästiach.

,,Bol si sa prezliecť?" Čudoval sa Cassian.

,,Áno, teraz idem do neba rozpútať chaos." Zhlboka som sa nadýchol.

,,Sám?" Zdvihla obočie Arthemis.

,,Áno." Prikývol som a nechal ich tam.

Premiestnil som sa priamo do otcovho paláca. Kráčal som po chodbách, ktoré boli prázdne a tiché. V jednej miestnosti som započul môjho otca.

Zúril.

,,Chcem aby ste našli Blazea! Je niekde tu a chcem ho živého. Vy dvaja nájdete spôsob ako sa prilížiť k Darienovej dcére a vy dvaja zistíte, čo sa deje s Miratielom, pretože nie je normálne aby sa rozplakal a so strachom ušiel." Reval po nich.

Vystrel som sa a kráčal ďalej. Skryl som sa do jednej tmavej chodby a čakal, kto víde z miestnosti. Ako prvý vyšli strážcovia, ktorý ma začali hľadať. Boli šiesti a ďalší štyria išli do pravého krídla. To jediné krídlo som nikdy nemohol navštíviť, pretože som tam mal zákaz aj ja, aj Ježiš.

,,Myslíš, že ho nájdu?" Spýtal sa jeden zo strážcov.

,,Samozrejme. My máme horšiu úlohu. Každý vie, že ak je diablova dcéra tehotná, nepriblížime sa k nej nijak." Odvetil druhý.

,,Vie niekto, kde zmizol Miratiel?" Spýtala sa jedna strážkyňa.

,,Určite je opäť pri Lilith a prosíka ju ako stratené šteniatko aby mu pomohla."Odvetila štvrtá.

,,Uniesol ju. Určite mu nepomôže. Nemá nato dôvod." Mykol plecami strážca ,,ak je pravda, že Blaze sa do nej zamiloval, Miratiel čaká veľmi krutá smrť."

,,Nechcem ani vedieť, čo sa s ním stane. Už teraz vyzerá ako polomŕtvy." Striaslo strážkyňu.

Sledoval som ich v tichosti do chodby, kde som v živote nebol a zbadal ako zastavili na konci, kde nebolo nič. Bol tam len Máriin obraz priamo pred nimi. Kamenná socha Boha a na ľavej strane steny zrkadlo.

Jeden zo strážcov vzal dýku a pichol si do prsta. Nakreslil na zrkadlo dvadsať centimetrový kríž. Ďalší strážca sa postavil pri sochu otca a jeho hlavu nasmeroval na zrkadlo. Zo sochy, priamo z očí, vyleteli dva modré paprsky do zrkadla, dotkli sa kríža a odrazili sa na obraz.

Pri dotyku paprskov s obrazom sa v Máriinej tvári objavil nežný úsmev a sklonila pohľadom.

Za ňou sa objavila dúha a paprsky zmenili farbu. Už neboli modré ale vo farbách dúhy. V momente ako sa dotkla farba dúhy kríža, zrkadlo začalo miznúť. Za zrkadlom sa začala objavova chodba.

Všetci štyria strážci do nej vkročili a ja som vedel, že tam je. Cítil som ju.

Počkal som, kým budú dostatočne ďaleko a vošiel dnu. Sekundu po tom, čo vstúpil do tajnej chodby, sa vchod uzatvoril a ja som začal kráčať za Lilith. Presne som vedel, kde je. Cítil som ju a volala ma k sebe jej duša a jej démon.

Zastavil som pred dverami a započul rozhovor.

,,Je úbohé ako bezhlavo veríte svojmu bohu. Zakazuje vám všetky tie krásne veci ako je láska, orgazmus a vzrušenie a pritom on si to nadmieru užíva." Povedala Lilith.

Snažila sa im dostať do hlavy. Presne som vedel, o čo sa snaží. Neubránil som sa jemnému úsmevu.

,,Nikdy ste nerozmýšľali nad tým aké to musí byť? Je to nádherné. Tie dotyky, bozky, stony a to ako sa spojíte s tým druhým je neopísateľný pocit." Šepkala im.

Cítil som ako to s nimi pohlo a priam ich to roztúžilo. Prestali byť ostražití a začali ju počúvať.

,,Možno ak by ste skúsili bozk, zmenili by ste názor. Bozk je tak nevinný. Pocítite ako chutí ten druhý. Keď sa vaše pery dotknú, je to krása. Prvý súboj jazykov je vzrušujúci a pýta si viac. Začnete sa dotýkať tela, zanechávate mu alebo jej príjemný pálivý otlačok." Lilith to opisovala do detailov aby stratili vo vlastných fantáziách.

,,Pripomína mi to moje prvé milovanie." Šepla.

Zostal som neistý a vo mne začala bublať žiarlivosť.

,,Dlhé roky som mávala sex len preto aby som prežila ale potom prišiel človek, ktorý mi ukázal milovanie. Nikdy nezabudnem ako na mňa pozeral. Bola som preňho trofej, ktorú chcel získať. Bozkával ma po celom tele s toľkou vášnou a chtíčom, že som mu dala svoje srdce." Aj cez dvere som vedel, že sa pousmiala.

Vedela, že tam stojím, vedela, že som za dverami a čakám na správny moment. Hovorila o mne.

,,A čo potom?" Zvedavo sa spýtala jedna strážkyňa.

,,Pomiloval ma. Vnáral svoj penis do môjho lona. Privádzal ma k vrcholu tak rýchlo a dravo, že jediné načo som myslela bolo aby to nikdy neskončilo." Šepkala.

5. Diablova krv: Vražedný orgazmus [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora