09 | Twins

624 23 1
                                    

"Bliźniaki to coś więcej niż tylko przyjaciele. Są bardziej jak bardzo Mały gang"

 Są bardziej jak bardzo Mały gang"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pov Viego

Sobotnia noc. Był to pierwszy tydzień chodzenia do szkoły i pilnowania Belli Swan. Siedząc w swoim pokoju na parapecie, patrzyłem na krajobraz za oknem i zastanawiałem się co się dzieje pomiędzy moją siostrą, a jednym z rodziny Cullen'ów. Wiedząc, że Kalista bardzo dużo przeżyła w swoim życiu, a nie ma dużo dobrych wspomnień, uważam że zasłużyła na szczęście. Widziałem ich spojrzenie na siebie na parkingu, gdy doszło do wypadku przed szkołą. W ich oczach było widać dużo uczuć, jednak były to pozytywne uczucia. Rozmyślając o bliźniaczce, usłyszałem jak ktoś przeszedł obok mojego pokoju, co oznaczało, że ktoś nie śpi. Postanowiłem pójść w kierunku, w który ta osoba zamierzała. Trafiłem na dwór, a na schodach siedziała nie kto inny, a Kalista.

- Czemu nie śpisz? - spytałem, gdy usiadłem obok niej.

- Nie mogę zasnąć. Od momentu, gdy udało mi się dowiedzieć, kto tak naprawdę zabił panią Black, nie jestem w stanie zasnąć. - rzekła bliźniaczka patrząc na nocne niebo.

- Jak myślisz, gdzie teraz ona jest? 

- Nie mam bladego pojęcia.

- A co jest pomiędzy tobą a Jasperem? 

- Na pewno jest moją bratnią duszą - odpowiedziała ze szczerym uśmiechem Kalista - Na wycieczce zaprosił mnie na bal - dodała po chwili ciszy.

- Naprawdę? - spytałem będąc w szoku, a dziewczyna kiwnęła głową, po czym przytuliła się do mnie uśmiechnięta, jednak po kilku minutach tulenia się do siebie, Kalis spoważniała.

- Czuje że za niedługo coś się wydarzy.

- Ja również. - rzekłem bardziej przytulając ją do siebie - Kocham cię siostra.

- Kocham cię, Viego - powiedziała odsuwając się ode mnie - Pójdę do szklarni. Zrobię eliksir dla Tris i Luciana, żeby Sona nie musiała tego robić. I tak nie zasnę. Miłej nocy życzę - dodała po chwili, wstała ze schodów i poszła. A ja poszedłem sprawdzić czy inni domownicy śpią bez koszmarów, co okazało się że każdy śnił o dobrych rzeczach, co mnie cieszyło.

Magic Eyes | Jasper Hale-Cullen [Tom 1]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz