zor nefes almaya başlamıştım . kalbim sıkışmıştı. resmen yerde yığılı yatıyordum.Allah kahretsin !!!
benim astımım vardı.birden havalandığımı hissettim.
emre beni kucağına almıştı. yatağa doğru ilerliyorduk. beni yatağa bıraktığında göğsüm hızla aşağı yukarı inip kalkıyordu.
zar zor konuşabilmiştim.- a ash astım ilacım çantamda .
diyerek yatağın yanındaki çantamı göstermiştim.
emre bi hışımla çantayı alarak içindeki astım ilacımı bulmaya çalışıyordu.
bulamayınca çantamı yırtmıştı. içindeki herşey olduğu gibi yere yığılmıştı.
sonunda astım ilacımı bularak hemen ağzıma koydu. ağzıma ilacı sıktıktan sonra dünyada var olduğumu hissetmiştim.
ölü gibi hissediyodum resmen . nihayet zor da olsa kendime gelebilmiştim nefes alışverişlerim normalleşmişti.
- iyimisin !!!! ??
dediğinde cevap veremedim boğazım tıkanmıştı resmen .
- iyimisin lanet olsun bi cevap verr !!!
- iyiyim daha iyiyim .
diyebilmiştim sonunda .
- çok korkuttın beni ya sana bişey olsaydı!!!
dediğinde bağırmıştı ne bağırıyoki şimdi bu mal??
- ne bağırıyon yaa sanki bende halimden memnunmuşum gibi konuşma !!
- neyse şimdi uyu ama yarın bu akşam yaptığın hareketin cezasını ödeyeceksin selin hanım !!!
- senden korkmuyorum anladınmı ?? KORK- MU - YO- RUM.
diyerek üstüne basa basa son kelimeyi söylerken hecelemiştim.
- beni delirtmeye çalışma küçük hanım şimdi yat uyu !!!
- tamam çık o zman defol git odamdan uyumak istiyorum ..
- hayır!!!
- çık diyorum duymadın galiba defol diyorum git diyorum odamdan anladın ??
- bende hayır diyorum sen duymadınmı ??
- tamam sen gitmezsen ben giderim o zman .
deyince yataktan bi hışımla kalkarak elimde yastık ve ince bi çarşafla aşağıya inmiştim .
kanepe biraz küçüktü ama olsun .
çarşafımı sererek yastığıma sonunda kafamı koymuştum.off daha üstümü bile değiştirmemiştim ya .
tekrar merdivenlere yol alarak hızlı hızlı odama girmiştim Emre yoktu odamda sanırım kendi odasına gitmişti.
beni aşağıda uyutmaz gelir zorla yukarı çıkartır zannediyodum ama odun kafadan ne beklersin işte, vurdumduymaz bi kızı nasıl olurda bi kanepede uyumasına izin verirsin?? Neyse bugs bunny li pijamalarımı giyerek aşağıya inmiştim çok uykum vardı.
saçlarımı da toplammıştım salıktı. şimdi tekrar yukarı çık çekmeceyi aç onun içindeki kalpli kutununda içindeki kare kutudan bi toka seç ayy çok üşeniyorum ya zaten çok yorgundum.
hiç çıkamam şimdi valla.yatağın içinde bacaklarımı yukarı doğru çekerek kollarımlada bacaklarımı sararak uyku pozisyonuna geçmiştim. koyunlarıda sayarken uyuyakalmıştım.
...sabah sıçrayarak uyanmıştım. kulağımın tam yanında bi cırlama sesi duymuştum.
hiç şaşırmamak gerek ki gözlerimi açar açmaz karşımda çatık kaşlarıyla duran Burcu vardı.