hiç bir şey anlatmadan öylece gitmişti..
Neden kavga ettiklerini çok merak ediyordum. Çünkü benden bahsetmişlerdi.Aslında ne olup bittiğini meseleyi Çağlardan da öğrenebilirdim.Okuldan çıkmamıza daha 10 dk vardı. kantine gidip masalardan birine oturmuş Çağları beklemeye başlamıştım.
sonunda sabırsızlıkla beklediğim zil çalmıştı.
Nerdeyse herkez çıkmıştı sınıftan ama çağlardan eser yoktu. bu yüzdende sınıfa girmiştim .
Çağlar en arkada kendi sırasında oturuyordu hala da.Yavaş adımlarla çağların yanındaki sandalyeye oturmuştum.
Bir süre öyle sessizce oturmuştuk. Ama ben konuşmak istiyordum. çünkü benden bahsetmişlerdi ve benim bu meseleyi öğrenmek en doğal hakkımdı.öğrenmesemde çatlıcaktım.
- " Neden kavga ettiniz "??
- konuşmak istemiyorum!!
- konuşmak zorundasın!!
diye bağrınmıştım ne emre anlatıyodu nede çağlar yaa.
- nedenmiş o ??
-sınıftan çıkarken benden bahsettiniz çünkü . bu meseleyi öğrenmek en doğal hakkım şimdi açıklaa çabukkk !!!
- Başın kanıyo selin !
dediğinde yanağımdan aşağıya bir damla kan süzülmüştü. off halamı kanıyo bu yaa.
- hadi kalk bize gidelim annem doktor başına bakar
- yok ya önemli değil şimdi geçer.
- emre salağı yaptı dimi ??
- evet öyle oldu beni itince başımı sıranın demirine çarptım.
- sürtükk !! bana kızıyo sinirini senden çıkartıyo piç !!
-tamam ya neyse olan oldu.
dediğimde telefonum çalmaya başlamıştı.
arayan Nalan hanımdı.nerdeyse 10 dk kadar konuşmuştuk. 3 , 4 ay iş görüşmesi için şehir dışına çıktıklarını söylemişti. telefonu kapattığımda başıma,
anlamadım ama aniden bi sızı girmişti. hemen eve gitmek istiyordum.
bu yüzdende ayağa kalkmış sınıfın kapısına doğru ilerlerken arkamı dönmüş çağlara el sallamıştım.yolun kenarında kaldırımda yürürken siyah araba durmuştu. kesin Çağlardı diye tahmin etmiştim
ki arabadan zaten çağlar çıkmıştı.- hep böyle siyah son model arabanla yolumumu kesiceksin ??
demiştim şakayla karışık bi ifadeyle.
- e yani bu tür hareketler hoşuna gidiyorsa yaparım güzel kız..
- ee neden geldin ??
-zaten başın kanıyo bize de gelmedin yarana bakardık en azından , bari evi ne götüriyim ha ??
- peki tamam kabul ediyorum ..
- hadi geç arabaya
dediğinde
hafifçe kafamı sallayıp arabanın ön koltuğuna yerleşmiştim bile. başımı cama yaslayıp dışarısını seyrediyordum......
Birden beni birisi dürtmüştü. sıçramıştım.
beni dürten çağlardı.ne zaman uyumuştum ben ya.Hemen yerimde doğrularak çağlara doğru döndüğümde gözlerini dizlerimin baya üstüne sıyrılmış açıkta kalan bacaklarıma sabitlemişti.
Hemen eteğimi aşağıya doğru çekerek düzelmiştim o sırada gözleri gözlerime kaydı.
- evine geldik güzel kız..