o gençti bu ...
Bu sabahki Beni okula götürmek için teklifte bulunan gençti.Oda çok yakışıklıydı .
Emre mavi gözlü esmerdi, ama bu ela gözlü sarışındı . sınıfta tekrar bi bağrış kopunca , kafamdaki bütün düşünceler silinmişti .
Bide bana dediği bu iltifatı bayan hocaya dese neysede hoca bide erkekti yani .
Bu yüzden çok utanmıştım .Emreyi sonunda görebilmiştim. Burcuyla yanyana oturuyorlardı. yüzünü bana döndüğünde gözlerimiz kesişmişti.
Ama kaşları çatık bi hayli öfkeli görünüyordu. Elini yumruk yapmış sanki beni dövcekmiş gibi bakıyordu.
Korkmuştum ama, bi kıza karşı saldırabilirdim fakat karşımda kaslı bi odun duruyordu.gözlerimiz sabitlenmiş birbirimize dalmıştık. Ama hocanın sesini kulağımın tam yanında duyduğumda ürkmüştüm.sıçrayarak bir adım gerilemiştim.
- kızım istersen çağların yanı boş oraya oturabilirsin.
Çağlar dediğide kimdi.
eliyle oturacağım yeri gösterince şaşıp kalmıştım. sanırım bana iltifat eden gencin adı Çağlardı.
Ama ben onunla oturmak istemiyodum ki ama neyse sonra yerim değişir diye düşünmüştüm.
hocanın sözünü dinleyerek Çağların yanına oturmuştum.
Oturdum oturmasına da ilgimi nedense şu gıcık Burcuyla emreyi çekiyordu.Burcu orda bişiyler konuşup duruyo ama emre hiç te onu dinlemiyomuş gibi halleri vardı. Emre dönerek bana baktığında hemen ister istemez Çağlara dönmüştüm.
- Demek sen Selin Sayarsın ha ?
- evet kulaklarını bi yıkat istersen belki daha iyi duyarsın ha ??
diyerek sanki ona meydan okurcasına karşılık vermiştim.
- Tamam be, kızma bende Çağlar yücel .
-yok kızmıyorum .
- iyi tmm o zaman anlaştığımıza göre
demiştiki zil çaldığının bile farkında değildim. sıramdan kalkıp bi lavaboya gitmek için yol almıştım.
...
Lavabodann çıktığımda Emreyi bulmak için tekrar sınıfa girdiğim sırada , sınıfta yine gürültü vardı.
Hey yavrum hey şu sınıfa bak be hiç boş bırakmaya gelmiyo.
ne afacan liselilermiş bunlar gerçi bende bu sınıftan olmuştum artıkta ..
ne oluyo diye bakmak için yaklaştığımda gözlerim donakalmıştı. Hareket edemiyordum.
Emre resmen çağların üstünde çağlara yumruğunu geçiriyordu. Çağların yüzü kana bulanmıştı resmen, çok kötü olmuştu.
Tam bi yumruk daha atacakken çağların yanında , emrenin önünde diz çökerek , Emrenin yumruk yapmış ellerini tutmuştum.
Bu sefer sinirli bakışlarını bana çevirmişti . Ama ne faydaki ben ellerini tutup vurmasını engellediysemde o gene kendi bildiğini okuyordu.
kollarımdan tutarak beni savurarak öyle bi ittiki başımı sıranın demirine çarpmıştım.acı bir şekilde inlemiştim. olduğum yerde doğrularak kalkmıştım.
Elimi başıma götürdüğümde elime kan gelmişti sanırım başım kanıyodu.Allahın odunu ya kaba herif.
Ama sonunda vurmayı kesmişti. hızlı bi hamleyle kolumdan sertçe tutarak beni ayağa kaldırmıştı.
Anlamamış gözlerle bakıyodum emreye . Ne olduğunu anlamadım ama hızlı bir şekilde sınıfın kapısına doğru benide peşinden sürüklüyordu.
Tam sınıfın kapısından çıkıyoduk ki Çağlar arkamızdan seslenmişti.
- sen ne yaparsan yap Emree eğer ben kafama koyduysam yaparım istediğimide alırım. Selin benim anlıyomusun benim olucak.
"Selin" demişti ,benim adımı söylemişti. .
sınıfın içinde " NE" diye bağırmıştım. Ama Emre yine araya girerek sözümü kesmişti.
- hele bi dene sonucunda ne oluyo görürsün yücel..
diyip ardından da pis bi küfür savurup peşinden benide sürükleyerek okulun çıkışına yönelmiştik .
Hala ne olduğunu anlamamıştım. Emrenin arabasının tam önüne geldiğimizde kolumu hızlı bir şekilde çekerek beni sürüklemesine engel olmuştum.
- ne oluyo yaa nabıyosunuz siz ??
- kes sesinide bin arabaya!!
- bana neler olduğunu açıklamadan arabaya binmiycem!!
diye bağrınmıştım çok sinirlenmiştim ama çünkü çağlar benim adımı söylemişti ve benden bahsediyordu .
- daha sonra anlatırım bin şu lanet olası arabaya !!
- hayır bana neler olduğunu anlatmadan şurdan şuraya gitmiycem Emree !!
- şimdi biniyormusun binmiyormusun şu arabaya !!
- neler olduğunu anlatmazsan evett binmiyorum !!
- peki sen bilirsin !!
deyip arabasına binmişti bile.
Ben şaşkın gözlerle bakarken o sadece arkasında ufacık yel gibi esen,
rüzgarını bırakıp gitmişti ...