Durrr !! Durr. ! Diye bağırmaya başlamıştım. Herşey dönüyordu..
- göktuğ dur tamam bu kadar yeter?
Deyip gülmüştüm. Ben göktuğya tamam yeter dediysemde göktuğ benim vücudumu kendisine daha çok bastırarak daha hızlı döndürmeye başlamıştı...
bende bu sefer başımı göktuğnun başıyla boyun kısmındaki köprücük kemiğinin olduğu kısma koymuştum. En azından döndüğümüzü görmüyordum.
:-DBirden anlamadım ama bir ara havalandığımı hissetmiştim. Ne olduğuna bakmak için kafamı kaldırıp gözlerimi araladığımda emrenin kucağındaydım.
- yeter dedi duymadın mı?
!!Ah! Hayır yapma emre ya burdada mı kavga. Kesinlikle istemiyorum..
- sanane lan sen niye karıştın ki bu işe şimdi?? !!!
dediğinde halada emrenin kucağındaydım.
Emrenin kulağına usulca fısıldamıştım . O sırada.- emre hayır yapma lütfen o bana hep böyle yapar küçüklüğümden beri.. bide burada kavga etmeyi aklından çıkar çabuk.!!
Dediğimde emre beni hızlı ve sertçe yere bırakmıştı. Biraz canım acısada bunu fark ettirmemeye çalıştım. Daha fazla olay çıksın istemiyordum çünkü. göktuğunun yardımıyla yerden kalkmıştım.
- rapunzel var ya bırakçaktın şunun yüzünü dağıtıyım.!!
- hayır !! Saçmalama sakın göktuğ sakın!!
- piç! Sanki sen onun kölesi.! Kızım sana köle gibi davranıyo görmüyormusun ?
- ya tamam göktuğ boşverelim. Hadi benimle kapışmaya ne dersin sana yenilmeyi göstermek istiyorum.
Dediğimde göktuğ yandan da olsa çok karizmatik bi gülüş atmıştı bana..
- tamam lan yürü göster bana yenilmeyi o zaman!
Şuradaki boş masalardan birisine geçmiştik. Ellerime raketi aldığımda bi garipsemiştim.
çünkü ne zamandan beri dokunmamıştım bu güzel raketlere. Neyse bi elimde raket diğer elimdede pinpon topu vardı.Yavaşça başlamıştım. Bi göktuğ bana yolluyordu topu bi ben ona. Böyle devam edeken ben hakemin tuttuğu scora bakmıştım.
Göktuğ beni 5 e 3 yeniyordu. Bende tabi şimdi bi hırs tavan olacak ki oldu bile. Başlama sırası bendeydi hızlı ve sert bir şekilde öyle bi başladım ki göktuğ topa son anda yetişmişti.
Rakibini öyle bi zorlucaksın ki o topa güzel vuramasın. Birde masa tenisi oynarken şuna çok dikkat ediceksin :
Telaş yapmadan sıkıntı ve stres içinde olmıcaksın , olsan bile karşındaki rakibine bunu farkettimiceksin ,
hatta onu korkutmaya çalışcaksın ki geri bassın.
Sen onu ne kadar çok zorlar korkutursan o , o kadar geri basar ve stres içinde olur ."Ya yenemessem ya yapamassam"
demeye başlar. Hobaa! İşte bu cümleleri söyledikten sonra zaten otomatikmen yenilmiş olur.. öyle demiyceksin işte.
Bİ KERE BU OYUNDA ÖZGÜVENİN TAVAN OLUCAKK!!
inşallah maşallah lada değil !
Yapıcam, yenicem , ezicem, gibisinden düşünmen gerekki karşındaki rakibini yerlerde sürükleyesin. :-D ;-)
Ah! Sanki masa tenisi eğitmeniymişim gibi konuştum lan!! :-D
ben hem böyle düşünüyordum. Hemde göktuğ la oynuyordum. Tekrar scora baktığımda ben göktuğyu 9 da 5 yeniyordum.