20. bölüm( şaka)!

80 4 0
                                    

Sabah uyandığımda yatağımdan yavaşça doğrularak saate bakmıştım. Saat öğlen 12 ye geliyordu. Hızlıca yataktan inerek banyoya gitmiştim.
Elimi Yüzümü yıkandıktan sonra havluya siliyim dedim ama havlununda benden bi farkı yoktu. Şırıl şırıl ıslaktı.

Hemen banyodan çıkarak merdivenlerden aşağı inmiştim. Melda ablanın yanına gidip havlu isticektim. Melda ablanın odasını tıklattığımda ses yoktu. Bende belki duymamıştır diye içeri girmiştim.

Ama yoktu. Mutfakta olabilir? Hızlıca mutfağa gitmiştim.

- MELDA ABLAA NERDESİN? ?

Yine ses yoktu. Off mutfakta da yok.. nerde bu kadın? Bu sefer salona gitmiştim.

- MELDA ABLA !!

Dedim ama koskoca salonda boğazımdan çıkan ses tekrar kendi yüzüme çarpmıştı. Salonda da yok. Allah allah nerde bu kadın ya?

emrenin odası. Belki ordadır? Paşası ya nasıl olsa.
Merdivenlerden yavaşça çıkarak emrenin odasına girmiştim. Emre yoktu ama banyodan su sesi gelince duş aldığını anlamıştım.

Çünkü yüzünü yıkamış olsa su sesi bi müddet sonra kesilir ama bu uzun süreli akıyordu.

- MELDA ABLAAA!!!

dediğimde emrenin odasındaki balkondna ses gelmişti..

- ne bağırıyon gene deli gızz.?

Sonunda buldumm.
Hızlıca balkona çıkarak çiçekleri sulayan melda ablayı görebilmiştim sonunda.

- melda abla nerdesin ?? ne zamandan beri seni arıyorum.

- ne oldu guzumm? Benimi özledin?

Dediğinde melda ablaya yaklaşarak beline sarılmıştım.

- tabiki seni özledim melda abla. Sen özlenilmiycek bi kadınmısın?

Diyerek yanağından öpmüştüm.

- öylemiyim esahtan?

Ay çok tatlı konuşuyo ya yerim. Hızlıca elimdeki ıslak havluyu melda ablanın suratına sürtmüştüm. Küçük bi şakaydı sadece.

Ben Melda ablayla şakalaşmayı çok seviyorum ki en çokta beni kovalayıp kıçıma bi çimdik atışına bayılıyorum. Azcık acır ama olsun. :-D

ben Melda teyzenin yüzüne sürer sürmez hemen içeri emrenin odasına kaçmıştım. Arkamdan beni kovalıycanı adım gibi biliyorum ki zaten şuan da beni kovalamakla meşgul ..
:-D
- gell buraya deliii gızzz! Senin işin bitti!!

Dediğinde ben
emrenin masasının arkasına gizlenmiştim. Melda ablaya  baktığımda elinde nerdeyse 40 numara bi terlik vardı. Bana atsa götümde o terlik artık kaç numaraysa izi çıkar yani.

- nerdesin seni bücürr çık çabukk ortaya deluuu gızann!!

Eyvahh! Melda abla bu sefer fena halde kızmış bana. Korkmaya başlamıştım. Çünkü elindeki terlik mübarek dozer gibi

:-D

kaşlarını çatmış hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Sanki kırmızı örtü görmüş boğalar gibi anasını yaa :-D

Melda abla bu sefer benim olduğum tarafa doğru yani masanın yanına gelmeye başlayınca ben hemen emekleye emekleye emrenin bu sefer yatağının yanındaki boşluğa girmiştim. Aslında buraya hiç girmemeliydim. Çünkü burası tam sığınacak saklanılcak yer ve bu yüzdende Melda ablanın burası hemen aklına gelir bu yüzdende hızlıca emekleyerek oradan çıkmıştım.

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin