Sabah uyandığımda emre yoktu.
Dün akşamki halinden sonra nasıl kalkabiliyo hayret ediyorum açıkçası. Bende öyle güzel uyumuşumki soluksuz..E tabi emreyle uyuduğumdandır.
Dün akşamki yaşadıklarımın en güzel yanı bi tek emreyle uyumamdı doğrusu.Emrenin kokusuyla uyumak, ona sarılmak, saçlarını okşamak, kirli sakalına dokunmak içlerinden en güzeli ise o fit vücuda sahip olan emrenin karın kaslarına dokunmak...
Ah! anlatamıyorum bile . Dün akşam uyurken yüzüne baktığımda en masum haliydi. Sessizce nefes alışverişi, o güldüğünde ortaya çıkan gamzecikleri ah! Hele onlara dokunmak beni benliğimden almıştı zaten...
keşke hep böyle uykuda uyuduğu gibi masum sessiz kalsa dangolozlaşmasa keşke. Ama bu benim rüyamda bile göremiyceğim şey olduğu için düşünmeyi bile kesiyorum.
bu benim rüyama bile en korkutucu haliyle gelir o kesin de :-D :-D
Aşağıya indiğimde emre telefonda biriyle konuşuyodu. Ses çıkarmamaya özen göstererek salonun tam köşesindeki, televizyonun yanındaki, ortadaki sehpanında arkasındaki sandalyeye oturmuştum :-D biraz abarttım galiba :-D
emre konuşmasını bitirdikten sonra gözlerini bana dikmiş öylece kırpmadan bana bakıyordu. neye baktığına anlam verememiştim ama çok güzel bakıyodu. Sonsuza dek bana böyle bakabilirsiniz emre. Ah! Lütfen bak. Lütfen...
Ama ben tabi bu durumlarda yanaklarım kızarır, al al olur sonra ateşlenme evresine geçer ve tüm vücudum yanmaya başlar. Bu yüzden ben tüm bunları yaşamak istemediğim için artık bu duruma son vermem lazım .
- hayırdır neye bakmıştınız emre bey??
Dediğimde cevap vermemişti. Şöyle bi üstümü süzüyordu.
- kalk üstünü giyin dışarı çıkcaz!
- nereye?
- soru sorma kalk giyin.
- tamam be ayı yogi.
Deyip dil çıkartmıştım. Anlamadım ama normalde bu sözüme karşı saldırırdı ne olduysa allahtan bişiy yapmamıştı .
sadece sinirlendiğini hisseder gibi olmuştum ki demin baktığımda bunu da ispatlamış oldu. Çatık kaşlarıyla bana bakmıştı. :-D
E çatık kaşlı olunca da hani sevinçli yada mutlu bi çerçeve olmıycana göre sinirlendiği anlaşıldı emre beyin :-D :-D
Neyse daha çok kızdırmak istemiyorum doğrusu yoksa üstümde bazı işkenceler uygulayabilir di.
Bu yüzden hızlıca yukarı çıkmıştım. Odama çıktığımda karnıma belli belirsiz bi ağrı saplanmıştı. Koşarak lavaboya gitmiştim. Neyin nesiki bu şimdi :-!.
LaVabodan çıkarken açıkçası pekte mutlu surat çerçevesiyle çıkamamıştım.
Aslında aklıma gelmişti bu ağrının sebebi ama beklemiyordum açıkçası. Sizce nedir?? Tabiki bütün kızların kabusu olan üç, dört , belkide bir hafta boyunca karın ağrısı yada bel ağrısı yada kasık ağrısı da olabilir çekmek demek.Tabikisi regl dönemim :-( =-O
Eller günahkar :-( diller günahkar :-( şarkısını mırıldanarak yavaşça gardırobumun önüne geçmiştim.
Nereye gidicektik ki şimdi. Hele ben regl olmuşken allahım nasıl da denk geldi. Böyle tesadüf olucaksa hiç olmasın yhaaa :-\ . Koyu renkte kıyafetler gitmiştim. Üstüme salaş bi tişört altımada kot şort gitmiştim. Saçlarımıda tarayarak aşağı indiğimde emre yoktu.
Nereye gitti şimdi bu. Telefonumuda sehpanın üstünden alarak dışarı çıkmıştım. Tamda tahmin ettiğim gibi emre arabada beni bekliyordu.