Eyvah!! Yandın kızım sen , asıl şimdi yandın!!
- ooo emre bey sonunda teşrif edebildiniz ama toplantı bitmediyse ben sizi bekleyebilirim yani.
Deyip kahkaha atmıştım. Emre öyle sinirli bakıyoki korkmamak elde değil. Ama hayır korkak gibi davranıpta emreye yenik düşmek istemiyorum. Asla!!!
Aksine onu sinir etmek istiyorum.Hızlıca yanıma gelerek beni Kollarımdan tutup sertçe ayağa kaldırmıştı. Kollarım kesin mosmor olmuştu. Çünkü öyle bi
sıkıyorduki suyu çıkabilirdi :-D- yürü eve gidiyoruz. !!!
- hayır ama ben senle daha oyun oynıcaktım emre .
- bana bak yemin ediyorum seni şurada öldürürüm. Ölmek istemiyosan çeneni kapa ve yürü.
- hayır ama sen oyun bozanlık yapıyosun emre soyder!
Son kelimeyi söylerken açıkçası biraz gürlemiştim.
- kapa çeneni selin soyderr!!
Ne ben yanlış duymadım dimi bana selin soyder demişti. Ama benim soyadım" Sayar " neden öyle söyledi ki.
Öff bende çok büyütüyorum ama ne var bunda benim sayar onun soyderr dili sürşmüştür. Olamazmı yani.
- soyderr?? Ben selin sayarım...
- off bi sus kızım dilim sürştü olamazmı??- olamaz !! Ben yanlış kabul etmiyorum. Oyunumuzda kural ihlali yapıyorsun soyderr :-D
Deyip sırıtmıştım.
- asıl oyunu görmedin sen !!
Diyerek beni hotelin merdivenlerinden yukarı doğru çıkarmaya başlamıştı. Elbisem yüzünden hızlı çıkamıyordum allah kahretsin ki ayağımda halada şu stilettolar...
eve gidince yemin ediyorum bunların topuklarını kendi ellerimle kırıp çöpe atıcam valla.
:-D
Midem çok bulanıyordu. Merdivenlerden yukarı durmadan hızlıca çıktığımız için midem iyice karışmıştı. Ama daha fazla dayanamıycam bi lavaboya girmem lazım.
-emre dur lavaboya girmem lazım .
Dedim ama nafile dinlemedi bu sefer daha hızlı bir şekilde merdivenlerden çıkmaya başladık. Hayır emrenin önünde kusmak istemiyorum. Bu yüzdende emreyi bi kez daha ikaz etmiştim.
- emre gözünün önün de kusmamı istemiyorsan bırakta lavaboya gidiyim.
Demiştim fakat emre beni yine dinlemedi. Sanırım kendime gelmeye başlamıştım yavaştan yavaştan. Nereye götürüyoki bu salak beni
. Benden bi öğürme sesi gelince emre bi anda durmuştu. Midem o kadar çok karışmıştı ki. Yani çok bulanıyordu. emre bi an durdu ama sonrasında pis bi küfür savurarak gene yürümeye başlamıştı.
E tabi kolumdan sertçe tutup benide peşinden sürüklediği için bende onla beraber merdivenlerden çıkmak zorunda kalıyordum..
- emre her nereye götürüyosan beni, lütfen merdiven yerine asansörü kullanabilir miyiz??
- sen ne zaman kendine geldin selin hanım ??
- ne ? anlamadım?
- diyorum ki kendine geldiğine göre şimdiki benim yapıcağım oyuna hazırmısın??
Ne han... hangi oyundan bahsediyo bu. of bu merdivenleri de çık çık bitmiyo anasını satıyım. :-D
Bu sessizlikte emre bi an konuşmaya başlayınca ürkmüştüm açıkçası. Sesi de çok ürkütücüydü zaten.