7. Bölüm

22.8K 111 0
                                    

Evimdeydim. Saat gecenin 3 ünü gösteriyordu. Yatağımda uzanmış boş tavanı izliyordum. O evden nasıl kaçtığımı bile hatırlamıyordum şu an. Eve geldiğimden beri sadece şu sözler aklımdan çıkmamıştı.

3 gün ve 2 milyon dolar.

Allah belasını versin o adamın. Pisliği hala üzerime bulaşıyordu. Onun yüzünden hayatım bir kere mahvolmuştu zaten. Bir daha olmasına izin vermeyecektim. Ama nasıl? O adamlardan nasıl kurtulacaktım?Ya evime gelirlerse ne yapacaktım?

Düşüncelerimi yarıda kesen bir ses duyduğumda korkuyla yutkundum. Huzursuzca yatakta kıvrandığımda dayanamayıp odamdan çıktım ve kapıyı kilitleyip kilitlemediğime baktım.

Salonun ışığını açtığımda kalbim gümbür gümbür atıyordu. Kapının kilitli olduğunu gördüğümde rahat bir nefes verdim ve mutfağa geçtim.

Acıkmıştım en son işteyken bir şeyler yeme fırsatım olmuştu.

Pratik bir tost yapıp dolaptan bir kutu ayran aldım ve iştahla yemeğimi yemeye koyuldum.

Odama geri döndüğümde içimde hala huzursuz bir his vardı. Yatağımın üzerine bıraktığım telefonumu elime aldığımda internetimi açıp banka hesabıma giriş yaptım.

17. 865 tl

Arama kısmından o hırsız herifin numarasını tuşlayıp aradığımda telesekreterin sesi kulağımı doldurdu.

Aradığınız numara kullanılmamaktadır.

Genetiğini sikeyim senin gibi babanın.

FERİŞTAH +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin