Merhaba değerli okuyucularım, yepyeni bölümle kapınızdayım. Hikayenin güzel ve heyecanlı bölümlerinden birini yazdım. Umarım siz de beğenirsiniz,
Lütfen oy verip, yorum yapmayı unutmayın,
Keyifli okumalar...
----------------------------------
Hayatta ki her güzel şeyin, sonunun olduğunu hatırlatır gibiydi final haftası. Mutfağın halısına yaydığım ders notlarının üzerine, deyim yerindeyse kurbağa gibi gerilerek yatıp uyumuştum.
" Tövbe bismillah." diyen nenem son anda üstüme basmaktan geri durdu ve elini kalbine koydu," Yüreğimi oynattın fışkı eşenin kızı."
Uykulu bir halde, sırt üstü dönerek bileğimi alnıma yasladım. Nenem ellerini beline koymuştu, alnına sardığı oyalı yazmasıyla huysuz görünüyordu. Gece sürekli tansiyonu düşmüş, ikide bir mutfağa gelip tansiyonunu ölçtürmüştü.
" Kalk git az yerinde yat," derken kolumu tutup beni oturtmuştu," Rengin bembeyaz olmuş, ah kızım ah kor oldi gözlerin okuya okuya."
Nenemin boynuna kollarımı sarmışken, Gül teyzem fırına vermek için kete yapmaya mutfağa girmişti. Bizim halimiz onu güldürürken, etrafa döküp saçtığım notlarımı toplamaya başladı.
" Sabahlamışsın yine Esin, annem haklı bir gün gözlerinden olacaksın." derken kağıtlarımı toplamış, mutfak masasına bırakmıştı.
" Siz de biliyorsunuz ki akademisyen olmak istiyorum, bu yüzden de çok çalışmam gerek fıstıklar." der demez, 'bismillah' çekerek ayaklandım.
" Bunlar öğüdü yuvadan almış anam, ben daha garışmirem." diyen nenemin şivesine öpücük atıp, mutfaktan ayrıldım.
Annem, pijamalarını çıkarıp kıyafetlerini giyinmişti bile. Nakış dükkanını sabah erkenden açardı hep, öyle daha bereketli olacağını düşünüyordu. Yatağını toparlarken, hiç bozulmamış yatağıma oturdum.
" Çok uykusuzum anne." diyerek yatağa devrildiğimde, üzülen gözlerle yüzüme baktı.
" Az kaldı annecim, yakında bitecek sende tatile gireceksin." dediğinde annemi onaylayan homurtular çıkardım.
Telefonuma düşen bildirim sesiyle birlikte, yumduğum gözlerimi aralayıp telefonu elime aldım. Gruptakiler kahvaltıdan sonra okulda buluşmak istiyordu ve sınıf grubundan birkaç kişi diğer günlerde ki finaller için not dilenmeye başlamıştı.
Bu tipler klasik oluyordu, seni insan yerine koymayıp yüzüne dahi bakmayanlar bir anda can ciğer kuzu kesiliyordu. Final haftası bittiğinde ise ortalık süt liman oluyor, herkes kendi grup arkadaşıyla takılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Şehirde Aşk
Roman d'amourGün gelecek yer ile göğün birleştiği çizgi de kıyılacak nikahınız. İmzanızı atacaksınız her şeyi beyaza boyayan bu şehrin meydanına. Herkes bilecek bu aşkın gerçeğini ve herkes dinleyecek en güzel efsaneyi.