#تاج_الفهد*ابناء السيوفي*
|32|جميله:وهو ف خاله برضو تستأذن قبل ماتدخل ع ابن اختها مكتبه ياابن تاج ؟!!!
ايوب بعدم فهم:انتي بتقولي اي ياست انتي ..
جميله بتصنع الغضب:بقيت راجل وشحط وبتعلي صوتك ع خالتك الله يرحم ايام ماكنت بحميك وانت بلبو_صه ياواد
ايوب بعصبيه:ورحمه ابويا لابيتك ف التخشبيه لحد ماتعرفي انتي بتتكلمي مع مين ...يااااعسكريييييايوب كان بينادي ع العسكري بعصبيه وصوت عالي ولما ملقيش رد قام وقف وهو بيقرب من الباب علشان يجي ياخد جميله ع الحبس ..بس جمله جميله وقفته .
جميله :مش عايز تعرف مين اللي ق_تل أبوك واهلك ياايوب ؟
وقف ايوب مكانه بصدمه وجمله جميله بتتكرر ف ودانه تاني ..لحد ماقربت منه ووقفت ف وشه وهي بتبصله بحنان وعيونها بدمع :مش عايز تاخد حق أبوك واهلك من اللي قت_لوه بدم بارد وعايشين بيتمتعوا طول السنين دي ؟
اتكلم ايوب ولسه الصدمه ماثره عليه:انتي بتقولي اي ..أنا اهلي عملوا حاد_ثه سير عادي
جميله بسخرية:ده اللي ورد حكتهولك انت واخواتك
ايوب :ورد ؟!!!انتي تعرفيها منين ..انتي مين اصلا ؟
جميله: اعرفها من سنين كانت صحبه تاج امك الله يرحمها وجوزها اكتر من اخ لابوك حسام المحمدي ..إنما أنا مين بقا ف سبق وقولتلك أنا خالتك جميله اخت تاج امك .
ايوب وهو بيحرك دماغه برفض :انتي كدابه اي اللي يخليني اصدقك ..ولما انتي خالتي كنتي فين طول السنين دي مستحيل .
جميله:لو أنا كدابه لون عيني اللي نفس لون عيونك كدب ؟لو أنا كدابه هيبقا برضو التفاصيل اللي قولتهلك دي كدب ؟!!!كنت فين بقا أسأل عمك فاروق هو عنده الاجابه
ايوب:وعمي ماله ومالك اصلا انتي جايه ترمي بلويكي علينا !!
جميله:عمك فاروق هو اللي كان حابسني طول السنين دي ..
بصلها ايوب وعيينه احمرت ..فاكملت جميله وهي ماسكه ايده:وعمك فاروق اللي انتو يولاد السيوفي مش بتطيقوا عليه الهواء بس هو اللي ق_تل اهلك كلهم
ايوب جسمه اتنفض ورجع لورا بصدمه وهو باصص لجميله :انتي بتقولي اي مستحيل انتي عارفه انتي بتكلمي عن مين لا انتي كدابه انتي اكيد ف بينك وبينه عد_واه علشان كده عايزه تنتقمي منه .
جميله بغ_ل واضح :أنا فعلا بيني وبينه عد_واه لابعد حد تتخيلوا ..واها ياابن اختي جايه انت_قم منه ..زي ماق_تل أبوك واعمامك وجدك نصار وجدتك وق_تل ابويا وامي قدام عيني هو وعشق علشان الشركات والثروه الكبيره علشان هو وهي طما_عين قت-لهم بدم بارد وانتو مر-مين ف حضنهم ف حضن اللي ق-تل أبوك .
ايوب بصدمه:عشق؟ عمي فاروق شريك عشق ؟!!!!!انتي بتقولي اي أنا مصدقك لاااا هي اها بتكر-هنا بس متق-تلتش اهلي مستحيل ولو كلامك صح لي ورد سايبنا مع فاروق ع طول وبتتعامل معاه عادي ؟!!
جميله:لان ورد متعرفش غير أنهم اتق-تلوا مين اللي قت-لهم بقا هي متعرفش إنما أنا شوفتهم بعيني وهما مرمين ف الأرض وسا-يحين ف دم-هم ف القصر
وقع ايوب ع الكنبه اللي ورا بصدمه وجميله دموعها نازله وهي بتكلم :مش مصدقني برضو لحد دلوقتي ؟ولا انت مش عايز تصدق ؟
رفع أيوب عينيه وهي مليانه دموع:أنا عايز اعرف كل اللي حصل ولو حرف طلع كدب أنا باايدي دول اللي هق-تلك
قعدت جميله جمبه وهي بتتنهد بصوت عالي وبدأت تحكي لايوب من اول يوم عشق وفاروق دخلوا ف قصر السيوفي .
أنت تقرأ
تاج الفهدج2*ابناء السيوفي*
Randomديره الانتقامات لسه متقفلتش والشر مازال مستمر ف قصر السيوفي...