تاج الفهد ج2 *ابناء السيوفي*
|17|تاج بصت للكل بنظره سريعه وبعدين بصت لفهد واتكلمت وهي باصه ف عيونه بثبات:أنا حامل ...
اتنفض فهد من ع كرسي السفره وقرب منها:عيدي كده اللي قولتي تاني؟
الكل قام وقف من التوتر وماسه واقفه مش فاهمه ف اي علشان الكل يزعل كده ..
تاج بنفس الثبات:أنا حامل
فهد بهدوء:تمام والحمل ده هينزل والنهارده مش هعرض حياتك للخطر اكتر من كده
تاج بصدمه:هتقتل ابنك !!!!
فهد بعصبية وصوت عالي :واقتل نفسي شخصيا لو اذيتك من غير ما اقصد
مصطفي:أهدوا دلوقتي وبعدين نشوف حل .
فهد:لا دلوقتي ولا بعدين الطفل ده هينزل حتي لو غصب عنك .
فهد مسك تاج من ايده وبيحاول ياخده ويطلع من القصر وهي بتقاومه
تاج:سبني يااافهد ابعد عنيييييي
الكل كان بيجري وراهم ف حاله من الصدمة والخوف ع تاج من فهد وهو متعصب .
فهد:امشي معايا ياتاج علشان مستخدمش اسلوب مش هيعجبك
تاج بعصبية:مش هروح معاك ف حته انت هتموت ابني انت مينفعش تكون اب انت اناني
فهد:أنا اللي اناني ولا انتي اللي عارفه اني مقدرش اعيش من غيرك ومع ذالك خلتيني اخر أولوياتك واختارتي تكوني ام علشان تحرقي قلبي عليكي ..لا ياتاج مش هسمحلك تعمليي فيا كده .
فهد اتحكم ف ايديها اوي وهو بيجرها وراها وهي بتحاول تبعد ايده عنها ..وهو بيجرها اتجه الترابيزه لامحت سكينه الفاكهه ع طبق الفاكهه الكبير ..فضلت تقاوم علشان تعرف تشدها من عليه لحد مامسكتها وف لحظه ضربته بيها ف دراعه ..
سماح بصوت عالييي:ابنييييييورا السلم عشق كانت واقفه متابعه كل الي حصل وهي فرحانه أن فهد مش هيخلي الحمل يكمل علشان ميورثش حاجه.
الكل اتصدم من الي تاج عملته .. فهد بص لدم اللي نازل من دراعه وبصلها ..
فهد بحزن عميق:وصلت انك تحاولي تموتيني علشان علشان خاطر طفل لسه عارفه من ساعه بس انك حامل ف اي قدرتي ترفعي السكينه عليا ياتاج!!!!
تاج وهي بتعيط بحرقه كبيره:الا ابني يافهد مش هرحم اي حد يقربله حتي لو كنت انت ..كملت بعصبيه وصوت عالي وهي بتكلم بهستريا:أنا هخلف الطفل وهعيش وهربي بنفسي وهتشوفه كلكوا وهو بيكبر قدام عينكوا وانا كمان معاه مش هيحصلي حاجه بس وقتها هفضل فكره أن الكل كره ابني قبل ما يجي ع الدنيا ..كملت بهمس ودوخة:انتوا بتكرهوا انتو مش عايزني أخلف علشان تفضلوا تعايروني اني مبخلفش هاخد ابني ونمشي من هنا هربي لوحدي .الكل كان واقف بيبصلها بحزن ونظرات شفقه وفهد واقف مش قادر يستوعب أن الخلفه تخليها توصل لكده ..
قطع صدمتهم تاج وهي بتقع ع الارض ..
فهد قرب عليها بسرعه حاول يشيلها بس بس تألم من أثر السكينه وان لسه الحادثه جروحها ملمتش ...
زين:انت لسه صحتك مش كويسه هاتها أنا هشيلها احطها ف العربيه
فهد برفض:لا محدش هيقربلها غيري أنا موجود علشان ان اللي شالها ف كل وقت .
فهد شالها وهو بيتنهد بتعب حطها ف العربيه وحسام وسليم أصروا يكونوا معاه لانه مش هيقدر يسوق والباقي استنا ف القصر وجميله راحت معاهم
حسام كان ماشي بعربيته ومعاه زين ورا عربيه سليم وفهد لحد ما وصلوا لعياده الدكتوره بتاعت تاج ..
فهد حطها ع السرير وقال لدكتوره اللي حصل .
نور(الدكتوره):لو سمحت ياااستاذ فهد لو تستنا بره علشان اعرف اكشف عليها
فهد:لا أنا هستنا معاها
نور بصت لجميله بمعني اتصرفي.
جميله: معلش يا فهد علشان خاطر تاج والدكتوره تعرف تشوف شغلها.
فهد بص ع تاج ونفخ بضيق وطلع هو وجميله بره .
سليم:هي هتبقا كويسه بس الاول لازم نشوف جرحك ده
فهد بص لمكان الجرح وبص لسليم:الجرح اللي جوايا من تاج اصعب من ده أضعاف
حسام :انت نويت ع اي هتنزل الجنين ده؟
فهد افتكر حالتها لما عرفت أنه عايز تخلص من الجنين رفع عينه لحسام :لا هي متعلقه بي واديك شوفت اللي حصل ف القصر من شويه
جميله:يعني هنسبها تروح للموت برجليها؟
فهد غمض عينيه من صعوبه الكلمه:هعمل اي ؟!مفيش ف ايدي حاجه اعملها تاج لو فاقت وعرفت أننا نزلنا الجنين أنا متأكد انها هتدخل ف انهيار ومش بعيد تموت نفسها يعني قفلتها عليا من كل مكان .
خرجت الممرضه وهي بتنادي ع فهد أنه يدخل لدكتوره هو وجميله والباقي وقف بره.
أنت تقرأ
تاج الفهدج2*ابناء السيوفي*
Randomديره الانتقامات لسه متقفلتش والشر مازال مستمر ف قصر السيوفي...