البارت السابع

3K 76 0
                                    

تاج الفهد ج2♡...
|7|

تاج اتلاشت ابتسامتها وهي شايفه قدامها...

عشق: مدام تاج مالك اتخضيتي كده لي لما شوفتيني.. ده انا حتي كنت لسه بقول لفهد اني عايزه اشوفك
تاج وهي بتبص لفهد: وجوزي مبلغنيش ان جيلنا ضيوف النهارده  ولااي يافهد.
عشق ضحكت بصوت عالي وقامت من ع الكرسي ووقفت ف وشها: ضيوف مين هو ف حد غريب ف وسطنا ولا ايي.. اها ده فهد ملحقش يبلغك ان نص القصر مكتوب بااسمي يعني بتاعي.
فهد اتحرك اتجه وسحبها من ايديها بعصبيه: قصر مين اللي مكتوب بااسمك انتي هتخرفي ولا اي يابت انا اتحملتك كتير وكنت غلطان لما سكتلك ووديتك مصحه تتعالجي علشان تبقي زي البني ادمين بس من الواضح انك حابه تعيشي كلبه طول حياتك.
سحبت ايدها من ايده بقوه ورجعت شعرها لورا: تؤتؤ اهدا يافهد كده كل حاجه متوثقه ومش القصر بس ده الشركه كمان ليا فيها النص.
فهد ابتدا يتعصب ووشه احمر قرب منها ورفعه ايده وضربها باالقلم وقعت ف الارض وشفيفها بدات تجيب ف دم لسه بتقوم تقف قرب تاني وضربها بالقلم..تاج جريت بسرعه عليها وبتحاول تبعده عنها.
تاج:علشان خاطري اهدا دي واحده ملهاش لازمه مضيعش نفسك علشانها.

عشق قامت وقفت وهي حاطه ايدها ع وشها مكان القلم: اللي ملهاش لازمه دي كانت حامل وسقطت مرتين بمزاجها مش زيك ارض بور مش عارفه تجيبي حتت عيل.. وانت ع كل قلم اتمد عليا هندمك وهدفعك التمن غالي.

فهد اتعصب اكتر من كلامها لتاج وبدون وعي زق تاج ف الارض وقرب ع عشق جابها من شعرها..
فهد: اللي زي تاج دي انضف منك مش واحده زيك كل يوم مع واحد شكل انا المفروض اقتلك ياو****.
عشق بصويت وبتحاول تبعد ايده من ع شعرها: هندمك يابن السيوفي هخليك تيجي راكع تحت رجلي.
تاج: علشان خاطري سيبها يافهد سيبها دي انسانه مؤذيه سيبها بقاااا
فهد بصوت عالي وهو بيشد شعر عشق وجرها ف الارض: ملكيش دعوه انتي ياتاج دي عايزه تتربه وجت لمصيرها

تاج كانت بتجري ورا وهو واخد عشق اللي عماله تصوت وتشتم ف فهد خدها ونزل بيها ف مخزن صغير تحت القصر.

عند سليم وسيا.....
نصار: يبنتي اهدي بس وفهميني هو عمل اي؟
سيا: ابنك بيخوني يانكل رجع لسهراته والبنات تاني ديل الكلب عمره مايتعدل
نصار: ياسيا مستحيل سليم بيحبك اكيد حد وقع بينكوا
سيا: اها صح انا بتكلم مع مين ماانت ابوه لازم تداري عليه

سابته سيا وطلعت اوضتها وهي عماله تشتم ف سليم..

دخل سليم القصر لقي ابوه واقف قدامه..
نصار: تعاله ياابو المصايب السوده هببت اي
سليم: هي لحقت حكتلك
نصار: يبقا كلمها صح!
سليم: لا والله ماحصل هي فهمت غلط بس
نصار بص ع دماغ سليم مكان الضربه بتاعت سيا واتكلم بسخريه: واضح انها خدت حقها ف وقتها
سليم: اتريق يااخويا اتريق.. انا طالع اشوف هنيل اي يمكن اجي انام ف حضنك النهارده

تاج الفهدج2*ابناء السيوفي*حيث تعيش القصص. اكتشف الآن