Ninth

2.8K 154 45
                                    

Ninth

Selene'in hamileliğini öğrendikten 1 hafta sonrası

Tırnaklarını yemeye devam ederken odasında yatağın içinde duruyordu. Bu nasıl olmuştu? Kollarını bacaklarına sarıp sallanmaya devam etti.

Onu istemiyordu. Böyle olsun istememişti.

Depresif hava daha da boğuyordu onu. Gece yarısı Malfoy malikesini fazlasıyla basık geliyordu. Odanın duvarları üzerine üzerine geliyordu ve çıldırmak üzereydi.

Morgan'ın getirdiği yiyecek tepsisin yanındaki bardağa baktı. Bunu yapabilir miydi? Onu istemiyordu. Elleri titreyerek bardağa uzandı. Kırılması için yanındaki komodinin köşesine vurduğunda oluşan gürültüyle birlikte kendine geldi.

"Ben... Yapamam. Ben yapamam. Ona kıyamam."

Açılan kapıyla birlikte Tom hızla içeriye girdi. Annesi de peşinden gelmişti.

"Onu istemiyorum. Yapamam."

Tom elindeki bardağı odanın bir köşesine attığında hızla kıza sarıldı. Bayan Malfoy ortalığı temizleyip çıktığında Tom kıza sarılmasını sürdürdü.

"Benden nefret ettiğini biliyorum ama ona kıyabileceğini düşünmemiştim."

"Yapamam Tom. Ben ona bakamam. Gölgeler onu benden alabilir bunu yapamam."

Tom kıza sarılmayı sürdürdü. Yaptığı büyünün yan etkisinin olacağını biliyordu.

"Onları yok edebilirim."

"Evet, onları yok et. Böylece bebeğim benimle kalır. Güçlüsün. Bebeğimiz bizimle kalabilir."

Tom sakince kızdan uzaklaştı. Umutla kendisine bakan Selene'in gözlerinde ruhunu kaybetmiş boş beden vardı. Büyüyü sonlandırmalıydı.

Sonuçlarını biliyordu. Ama istisnasız bu tiyatro oyununu çok güzel yazmıştı. Hafifçe gülümsedi.

Tom asasını salladı, dudaklarından dökülen büyü etrafı kapladı. Selene'in gözleri sanki yeniden canlanmışcasına parladı.

"Melanie?"

"Riddle? Neler oluyor? Rüyadan uyanmış gibiyim."

"Hiçbir şey hatırlamıyor musun? Bizi..."

"Bizi mi?"

Tom'un gözleri karnına gittiğinde hafifçe belirginleşmiş karnına baktı. Bedeninde hissettiği canlının da farkındaydı.

"Riddle ben... Ne olduğunu anlamıyorum?"

"Her şeyi anlatacağım, Melanie'm."

....

Tatili ilk defa bir kurtuluş gibi görüyordu. Hogwarts'tan ve Tom Riddle'dan bir kurtuluş.

Merhamet #Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin