Eleventh

2.4K 141 33
                                    

Eleventh

Hogwarts mezuniyetinin altıncı senesi, eve geri dönmeden öncesi

Selene yüzünü örtüp ilerlemeye devam etti. Arkasından birilerinin geldiğini anlamıştı.

Rahatsız edilmeden yaşadığı şu altı ay içerisinde Tom asla rahat durmamıştı.

"Benden kaçabileceğini mi sanıyorsun?"

Kafasının içinde yankılanan sesle birlikte Selene bir duvara yaslandı. Paris sokaklarında peşine takılmış birkaç ölüm yiyenin hızla geçmesiyle birlikte neredeyse duvarla bir bütün oldu.

"Melanie! Benim kollarıma geri döneceksin!"

Başını hızla duvara vurdu. Ses şiddetlenmeye devam etti.

"Kes şunu Riddle!"

"Kaçmak yok artık! Bana geri dönmelisin!"

Başını tutup kulaklarını kapattı. Elbette ki Riddle'ın beyninde yankılanan sesine bir çare olamamıştı. Beyninin içinde hala ismini sayıklayan onun sesi vardı.

Ağlayarak tekrar duvara yaslandı. Başı patlayacak gibiydi. Birkaç kez çığlık atmasıyla birlikte ölüm yiyenler elbette ki artık yakınlarında dolaşıyordu.

Bir anda ağzının kapatılmasıyla birlikte Selene debelenmeye başladı. Hemen ardından kolunu adamın karın boşluğuna getirip elinden kurtulmaya çalıştı.

Nefessiz kalan adam, Selene'i bıraktığında kim olduğuna baktı. Gözleri tekrar doldu. Hıçkırıklarla birlikte ismi ağzından döküldü.

"Abraxas!"

...

Trene binmek için elindeki valizi istemeye istemeye taşımaya devam ederken göz göze geldiği Tom'a öfkeyle baktı. Dudaklarını kıpırdatıp sessizce;

"Senden nefret ediyorum!" Cümlesinin dökülmesine karşılık Tom sadece göz kırpıp gülümsemekle yetindi.

En sonunda kompartıma binip onu görecek şekilde bir konumda bekledi. Abisi yanındaydı ve ne konuşulduğu belli değildi. Beklemesi trenin kalkacağı anonsuna kadar sürdü. En sonunda ikisi de binmişti.

O sırada Selene'in zamanla yarışı başlamıştı. Tam hareket etmeden inmeyi başarmıştı ama bavulu tren ile birlikte gitmişti.

Tren yolculuğunda diken üzerinde olan Abraxas kardeşinin inip inmediğini bilmiyordu. Eğer inmişse bile evde Tom'un tepkisini merak ediyordu.

"Kız kardeşin hala gelmedi Abraxas!"

"Boş bir yer bulmuştur, sonuçta o popüler birisi. Birisi onu seve seve kompartımanına alır."

"Tek akıllı sen değilsin Malfoy! Tüm adamlarıma onu bulup yanıma getirmelerini emrettim."

"Sizin isteklerinize uymaz Lordum."

Merhamet #Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin