Season 2 ~ First

1.1K 81 10
                                    

Season 2 ~ First

Tom sakin adımlarla evin bahçesinden biraz uzakta duran mezara doğru ilerlemeye başladı. Gördüğü kişi ile hafifçe duraksadı.

Luigi Gleen. Onu öldürmeye yemin etmiş olsa bile, işe yarar bir eşyayı kolayca kenara atacak değildi.

"Yine buradasın Lu-i-gi!"

Dalga geçer gibi ismini anan Tom'a doğru dönen Luigi kollarını göğsüne bağladı.

"Ne söyleyeceksen söyle sikik herif, seni dinleyecek havamda değilim!"

Gleen önce mezara, sonra da Tom'a baktı.

"Yoldaşlık, bir şeyler planlıyor! Bakanlığa çok fazla adam yerleştirmeye başladılar. Ölüm yiyenleri bir bir açığa çıkarıp öldürüyorlar. Seni kapana kıstırmaya çalışıyorlar!"

Tom kahkahalarla gülmeye başladığında gözleri alev alev yanmaya başladı.

"O kadar kolay değil! Bunları biliyorum Gleen, bana yeni bilgilerle gel!"

"Dumbledore müdür oldu. Böylelikle senin karanlık sanatlar öğretmenliği başvurunu da bir çırpıda atıverdi. Dippet kalsaydı seni bir şekilde tolere ederdi."

Öfkeyle soludu. Dumbledore her seferinde yoluna taş koymaktan çekinmiyordu.

Gleen arkasını dönüp tekrar mezarın başına oturuvermişti. Tom kıskançlıkla burnunu kırıştırdı. Onun köstebek olarak çalışmasına bu yüzden izin verdiğine inanamıyordu.

"Çok şanslısın Riddle!"

"Ne konuda?"

"Ben her şeyimi kaybettim. Ailemi, dostlarımı, sevdiğim kadını... Sen ise onun çocuklarına sahipsin. Onun yanı başındasın. Ben ise onun mezarına gelebilmek için sana bilgi getirmek zorundayım. Onu öldüren insanların yüzlerine bakıyor, gülüyor ve onlarla birlikte yemek yiyorum. Sen ise kızının yüzüne bakıp her zaman Melanie'yi görüyorsun! Çok şanslısın Riddle!"

Tom alaylı bir şekilde baktı. Bu şans değildi. Bu onun elde ettiği bir şeydi. Acımasızca kazandığı ve yine acımasızca elinden alınan bir şeydi.

"Onu sevdim Riddle! Onun aklını her çelişinde, yaralanmaması için bir adım daha uzaklaştım. Onu kaybettiğimin farkında değildim. Tek istediği normal bir yaşamdı."

Gleen'in sakince mezar taşının üzerindeki ismi temizlemesini izledi. Tom burada kalırsa daha fazla öfkeleneceğinin farkındaydı.

"Çocuklar... Özellikle de Adrian seni görmeden git buradan. O çocuk fazlasıyla bana benziyor ve merhamet nedir öğrenmedi."

"O çocuklara ne yapıyorsun Riddle?"

Tom omuz silkti. Çocuklarını nasıl yetiştirmesi gerektiğinin dersini öğrenmeyecekti elbette. O doğru olanı yapıyordu. Diana, Riddle'ların gölgesinde büyüyecekti ve hiçbir kötülüğün ona zarar vermeyeceği dünya gösterecekti.

 Diana, Riddle'ların gölgesinde büyüyecekti ve hiçbir kötülüğün ona zarar vermeyeceği dünya gösterecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...

Yeeey! Yeni sezonla dönüşümü yaptım. Bunun yanı sıra yeni kitap bir bölüm sonra İntikam #James Fleamont Potter adıyla güzel kızımız Diana ve arada kardeşi Adrian'ın ağzından bu tarz yazım stili ile yayımlanacak. Diana'nın hikayesi yeni bölüm yaptığında buradan da Tom'un bakış acısıyla yeni bir bölüm yüklenecektir.

Kocaman öpücükler....

Merhamet #Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin