Sixteenth

2K 120 17
                                    

Sixteenth

Selene'in evden ayrılışının üçüncü senesi

"Malfoy! Lord'dan daha fazla kaçamazsın!"

Süpürgenin üzerinde hızlanmaya devam ettiğinde arkasından gelen büyü ile hızlı bir manevra yaptı.

"Yüce Merlin, bunlar beni nasıl buldu?"

Ölüm yiyenler her yerdeydi. Tom hiç boş durmuyordu. Her gün yeni şeyler yapıyordu. Bunun yanı sıra her yerde onu arıyordu.

"Selene! Sıkı dostlar edinmişsin!"

Betty yanında kaldığı melez bir kızdı. Sokakta yaralı bulunduktan sonra evine almıştı.

"Hiç sorma Betty. Beni aradıklarında araya girmemeliydin!"

"Kanım kaynıyordu Selene!"

Kahkaha atıp uçmaya devam ettiğinde peşlerinden gelenlerin büyüsünden hızlıca kaçtı.

"Bu kadar yeter!"

Süpürgesinde ayağa kalkmak için hazırlandı. Böyle bir riske girmek saçmaydı ama umursamadı.

Hıza ve rüzgara karşı dengesini sağladığında sırıttı ve karşı büyü gönderdi ve birisini indirdi.

"Vay canına, Selene! Bu hareketleri nereden öğrendin?"

Hızla eski konumuna döndü ve hızını daha da arttırdı.

"Birisi için quidditch öğreniyordum!"

Betty hızını biraz azalttı ve peşinde kalan son cadıyı da yanına gidip indirdi.

Selene sakinleşerek yavaş bir sürüş deneyiminin tadını çıkardı. Betty yanına varmıştı.

"Bu olanları açıklamak ister misin?"

"Takıntılı aşık... Psikopat!"

"Ah anlıyorum!"

Selene bulutların içerisinde ilerlemeye devam etti.

"Yerimiz deşifre oldu. Orada olmak senin için de tehlikeli."

Kızıl saçları özgürce uçuşan kıza baktı. Sevimli tıknaz bir kızdı. Özgürlük meraklısı...

"Ah, hep gezmek istiyordum. Yeni bir yere gitmeye ne dersin? Mesela Fransa."

Derin bir nefes aldı ve kızı onaylar şekilde baş parmağını kaldırdı.

"Acele edip toparlanalım!"

Betty eve doğru döndüğünde Selene onu takip etti. Kafasının içinde ise Tom'un sesi yankılanıyordu.

"Her zaman bana geri döneceksin!"

Merhamet #Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin