Season 2 ~ Second

1.5K 95 13
                                    

Season 2 ~ Second

Hogwarts mektupları geldiğinde Tom şarabından bir yudum alıp uçuşan iki mektuba baktı. O gün gelmişti ve Tom iki çocuğuna bakıp duruyordu. Bir an yanında Melanie olsaydı, nasıl olurdu diye düşündü.

Yalnızca düşüncelerinden ibaret olacaktı. Kızının sevinç çığlıkları etrafı kaplarken, Adrian bu durumu daha sakin karşılamıştı. Her şeyiyle kendisine benzeyen oğluyla gurur duymadan edemiyordu.

Bayan Malfoy kızına bakıp iç geçirdi ve dudaklarından 'annesinin kopyası' cümlesi döküldüğünde Tom hafifçe gülümsedi. Adrian önce büyük annesine sonrada kız kardeşine bakış atıp sarıldığında ikisinin arasındaki bağı tarif edemezdi.

Fakat bu mutluluğunda birkaç gün sonra biteceğini biliyordu.

Tekrar yalnız kalacak, tekrar anılara dalacak, hayalini kurduğu geleceğe kavuşamadığı için kurduğu planları faaliyete geçirecekti.

Çocukları güvenli bulunan Hogwarts'a gittiğinde planlarının gerçekleştirmesi gerekiyordu.

İntikamı çok acımasız olacaktı.

"Efendim! Toplantı için aileler geldi!"

Çocuklar gelen yabancıyla birlikte sevinçleri yarım kalırken, Adrian Diana'nın önüne geçip bekliyordu. Tom oğlu ile bir kez daha gurur duyup, adamına baktı. Ona haber vermesi için görevlendirdiği ölüm yiyen, işini layıkıyla yapıyordu. Tom kadehindeki son şarabını içti.

"Çocuklarla ziyaret etmemiz gereken bir yer var! Sonrasında geliyorum!"

Yavaşça ayağa kalktığında Diana babasının yanına geçip adama ters ters baktı.

"Baba!"

Tom kızının elini tutup bahçeye çıktıklarında çocuklar gidecekleri yeri biliyormuşçasına koşmaya başladılar.

Tom kaşlarını çattı. Mezarın başına her geldiğinde gerçekleşmeyen hayalleri yüzünden öfkeyle doluyordu.

Onu herkesin saygı duyacağı bir konumda görmek istemişti. Kimsenin ona dokunmaya cesaret edemeyeceği bir konum... Ama başarısız olmuştu.

Son başarısızlığı olacaktı.

Çocukları gülerek annelerinin mezarına bakarken, Tom içten içe acı çekiyordu.

Üzgünüm Melanie... İstediğin bir yaşam veremedim.

Psikopatça düşünceleri, kızının sesiyle bölünmüştü.

"Baba!"

Elini tutan kızıyla bir an Melanie'yi görür gibi olmuştu. Gerçi kızına her baktığında onu görüyordu.

"Evet Melanie'm."

"Biz gidersek sen... Yalnız mı kalacaksın?"

Yalnız... Çok uzun zamandır yalnızdı. Ve evet şimdi çocukları giderse çok daha yalnız kalacaktı.

Ama yalnızlık iyiydi. Diana yanında her zaman öfkeli kalamıyordu ve şimdi kızı olmadığı zaman zayıflığını gösteremeyecekti.

"Hayır, yalnız kalmayacağım. Abraxas dayın ve diğerleri benimle olacak."

"Sana sürekli mektup yazacağım baba. Çünkü seni seviyorum!"

Tom bir an duraksadı. O sırada gözünün önüne gelen anıları kovmak istedi.

Yediği büyü ile yere düşecekken son anda yakalayan Tom kollarındaki kadına baktı.

"Tom..."

Öksürmesiyle ağzından kan boşalması bir oldu. Bebeğini sıkıca tutan kadın gözlerini kapatmadan önce sessizce mırıldandı.

"Seni seviyorum."

"Benim prensesim!"

Başını okşayıp Adrian'a gitmelerini işaret ettiğinde ikisi el ele tutuşup gitmişlerdi.

"Ah Melanie'm! Zamanda geri gitmeyi o kadar çok istiyorum ki! Ama artık buna son vermeliyim öyle değil mi? Sonuçta intikam almalıyım. Çok uzun süre bekledim Melanie.

Tüm Potter soyunu kurutmalıyım. Kanları mezarını süslemeli... Onlara işkence edeceğim. Her bir kemiğini teker teker kırıp, sevdiklerini gözlerinin önünde öldüreceğim. Sana andım olsun Melanie. Yaşadığın acının kat ve kat fazlasını onlara yaşatacağım. Lord Voldemort'un öfkesi ve korkusu üzerlerine bir gölge gibi çökecek."

Sonunda mezarına arkasını dönüp uzaklaştığında bastığı yerler öfkesinden yanıyor gibiydi. Eve geldiğinde asasını sallayıp hızla pelerinini giyindi ve saçlarını toparladı.

Arkasından gelen Bayan Malfoy'a baktı. Kolları göğsünün altında bağlı bir şekildeydi. Şu an ne söyleyeceği Tom'un umrunda bile değildi. Kadının ağzından sinirine dokunacak her cümle onun sonunu getireceğinin farkındaydı.

"Çocuklara bak!"

"Elbette Lordum!"

Cisimlendiğinde kendisini Malfoy malikanesinde bulmuştu. Olası tüm aileler buradaydı.

Şov başlamalıydı.

Şov başlamalıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İntikam #James Fleamont Potter 2 bölümle yayımlandı 🎉

Tom'un çocuklarına bir göz atmayı unutmayın.

Merhamet #Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin