~~volgende dag~~
Angie POV
Ik word wakker door een vies smaakje in mijn mond. Ik loop naar het toilet en geef over. Zo gaat het dus al heel de nacht. Ik besluit maar om wakker te blijven dus kleed ik me om. Ik loop naar beneden en zie dat iedereen er al is. 'Hey Angie voel je je wel lekker?' Vraagt Maria. 'Ja hoezo?' Vraag ik. 'Je ziet er best bleek uit.' Zegt ze terug. 'Maak je maar geen zorgen ik ben ok' zeg ik terug en ga aan tafel zitten. Ik zie dat Herman bezorgd naar me kijkt. Na het ontbijt gaat iedereen zijn gang. Ik ga naar de piano en begin te spelen. Na een tijden hoor ik een tweede stem ik weet meteen wie het is. Herman. Hij komt naast me zitten en we zingen het lied af. Na het liedje blijven we nog even zitten. 'Je stem is echt mooi.' Zegt hij en wrijft over mijn wang. Ik bloos een beetje. Onze hoofden komen dichter bij elkaar.... Wou wacht nee dit mag niet. Ik ga naar achter. 'Herman, je hebt terug iets met Maria. Wat wij hadden is voorbij.' Zeg ik en sta op. 'Maar Angie!' Roept Herman nog maar ik loop gewoon door.
Maria POV
Na het eten ging iedereen zijn gang ik liep naar de keuken om te zien of ik Olga kon helpen. Ik hielp haar even en hoorde toen muziek van de woonkamer komen. Ik hoorde meteen dat het Angie was. Na een tijden hoor ik Herman ook mee zingen. Ik wil mee gaan zingen maar net als ik de deur wil uitlopen zie ik Angie en Herman samen zitten aan de piano. Hoe ze naar elkaar kijken enzo. Wat is het? Liefde? Nee dat kan toch niet. Ze zijn klaar en hun hoofden gaan naar elkaar langs de ene kant wil ik binnen gaan maar langs de andere kant wil ik zien hoe het afloopt zonder mij. Dus ik besluit om maar hier te blijven. Ze zijn echt heel dichtbij als Angie terug naar achter gaat. 'Herman.je hebt terug iets met Maria. Wat wij hadden is voorbij.' Zegt Angie en loopt naar boven. Wat wij hadden is voorbij. Die zin blijft door mijn hoofd spoken. Zijn ze ooit samen geweest? Wat is dit toch allemaal? Ik wil even helder na denken dus loop ik naar mijn kamer. Na een tijdje hoor ik een geluid uit de badkamer. Ik ga kijken en zie Angie overgeven. Als ze klaar is spoelt ze haar mond. 'Gaat het?' Vraag ik. Ze knikt en zegt. 'Het is al heel de nacht en dag zo.' 'Zal je dan niet naar de dokter gaan?' Vraag ik dan. 'Ik weet niet. Ik zal morgen nog wel zien.' Zegt ze terug. Ze wilt de badkamer uitlopen als ik haar tegenhoud met de vraag: 'heb je ooit een relatie gehad met Herman.....?
JE LEEST
Bang zijn voor het verleden
FanfictionDit verhaal gaat over Angie. Ze woont bij Herman en violetta. Herman en Angie zijn verliefd op elkaar maar willen het niet toegeven. Angie is inmiddels bang voor mannen. Herman en violetta weten dat Angie het zusje van Maria is. Maar Angie heeft nog...