✧4.BÖLÜM✧

314 149 16
                                    

3 yıl önce...

Sıkıntıyla nefes verdim dersten sıkılmıştım sınıf beni boğuyurdu derste Kore tarihiydi elimde ki kalemle oynamaya başladım. Aklıma gelen şeyle sırıttım . Neyse ki iki gün sonra teknoloji festivali vardı bunun için aşırı heyecanlıydım çünkü eminim ki birinci olacaktım muazzam bir projem vardı .

Gülümsedim ve hafifçe esnedim benden mutlusu yok bu yarışmayı kesin ben kazanacaktım . Yutkundum önümde ki not kağıdına baktım eksiğim yoktu o yüzden defterimi kapattım .

Üzerimde izleniliyormuş gibi bir his vardı anlamayarak bakışlarımı arkaya çevirdim gördüğüm kişi ile kısa bir şok geçirdim . Okulun en zeki kızı bana bakıp gülüyordu kaşlarımı çattım hızlıca önüme döndüm. Bu kız bu aralar bana fazla yakın davranıyordu , bu beni günden güne daha da rahatsız ediyor.

Elimi kaldırdım ve hocadan izin isteyip dışarı çıktım bu aptal kız bir kaç haftadır sürekli benimle ilgileniyordu altından birşey çıkacağı kesindi . Yan sınıfta olan arkadaşımı beklemeye başladım derin bir nefes alıp verdim, bu hafta kızın bakışlarından bıkmıştım az çok benden ne istediğini tahmin edebiliyordum ve aptal ilgisinin neden olduğu da biliyorum .

Okuldaki birçok öğretmenin ve öğrencinin gibi benim ne proje yaptığımı merak ediyordu o da festivale katılmıştı . Benim onun en güçlü rakibi olduğumu biliyordu . O yüzden bana yakınlaşmaya çalışıyordu ve projemi öğrenmeyi istiyordu ama ben ondan uzak duruyordum ayreten de aşırı itici bir kızdı . Zil çaldı herkes dışarı çıkmaya başladı .

A-rin ise birkaç dakika sonra çıktı çantasını tek koluna takmış , kafasına kapüşonu takmış bıkkın bir şekilde bana bakıyordu gerçekten derslerden nefret ediyordu .

Son dersti çıkışa doğru ilerliyorduk projem hakkında konuşuyorduk ki
Julia önümüzü kesti A-rin'in dudaklarından öptü bana baktıbaktı.
" Bugün bana gideceğiz sen de gelsene evde büyük bir parti var bence festivalden sonra güzel bir dinlenme olur . "

Ona bakınca midem bulanıyordu gerçekten iğrenç bir kızdı arkadaşım onunla takılmazsa yüzüne dahi bakmayacaktım . Başımı olumsuzca salladım eve gitmek istediğimi söyledim son defa arkadaşıma baktım benimle gelmesi için tekrardan sordum. Ama salak arkadaşım gelmek istemediğini söyledi .

Üstelemedim hızlı bir şekilde okuldan çıkıp ormana girdim yürümeye başladım . Eve yürüyerek gitmek istemiyordum o yüzden babama mesaj attım ve kısa bir süre sonra önümde portal açıldı babam gülerek bana bakıyordu içeriye girdim . Çantamı bırakıp ona sıkıca sarıldım heyecanlıydım .

Beni yemeğe çağırmıştı ama aç olmadığımı söyleyip odama ilerledim bilgisayarlarımın başına oturdum yıllardır uğraştığım kodun son kontrollerini yaptım .

Yaklaşık bir saat sonra belimi çıtlattım arkama yaslandım ve gülerek düğmeye bastım yazdığım kodlar hızlı bir şekilde önümden geçmeye başladı ve yapay zeka hazırdı .

Hafifçe öksürdüm heyecanlıydım .
" Merhaba Sam . " Bir kaç saniye sonra Sam benimle konuşmaya başlamıştı .
" Merhaba Jungkook . "

Ve projem işe yaramıştı . Festivale yapay zeka ile katılacaktım ki eminim katılan tek kişi bendim yapay zeka yazmak hiç kolay bir şey değil ve en önemlisi çalışıyordu .

Bu projeyi yapabilmek için yıllarımı harcadım küçücük yaşında sırf babalarıma yük olmayayım diye çalışıp parçaları ben birleştirdim . Sıfırdan kendimi bilgisayar yaptım ve orada bu yapay zekayı yazdım ki eminim bu yarışmayı ben kazanacaktım . Kendime oda kurdum ve bu odada bulunan her bir parçayı kendim yaptım bu festivale ben kazanacaktım .

Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin