Gülerek ona baktım şuan güzel bir şarkı açmış orman yolunda ilerliyorduk ikimizin de en sevdiği şarkı açıktı ve onu dinliyorduk . "Shinunoga E-Wa" şarkısını dinliyorduk çok beğendiğim bir Japon şarkısı .
Yataktan kalktıktan sonra hızlıca üstümüzü değiştirdik ve yola çıktık biz normalde babamın dağ evine gidecekken son dakika Bay Kim yani Tae'nin babası bunu red etti .
Bizim için özel bir ev yaptırdığını ve oraya gitmemiz gerektiğini söyledi bizde kırmadık ve oraya doğru gitmeye başladık . Yol aşırı eğlenceli geçiyordu . Arada bir Tae'yi deli ediyor onunla uğraşıyordum .
Nerdeyse varmak üzereydik evi aşırı merak ediyordum acaba nasıl bir yerdi . Yavaşça ona döndüm ve bugün olanlar aklıma gelince tebessüm ettim . " Tae bugün için teşekkür ederim. "
Bana döndü anlamayarak baktı yavaşça elini tutup sıktım ve başımı omzuna yasladım . " Beni dinlemeyi kabul ettiğin için yaptığım şeyler çok ağır ve yanlıştı senin arkandan iş çevirmemem gerekiyordu . Birde yıllardır üstünde çalıştığınız yapay zekayı hackledim . Ama inan bana sana anlatmadığım için pişmanım . "
Güldü yavaşça saçımı öptü . Derin bir nefes alıp verdi . " İnan bana öyle yapıp gidersem bir aptaldan farkım olmaz . Ve inan bana ben bu yaşıma gelene kadar o aptallık seviyesini geçeli asırlar oldu . Yani demeye çalıştığım şey senin karşında olgun biri var çocuk değilim ki seni anlamadan dinlemeden terk edim . Hem baksana aşırı pişmansın bu benim için yeterli . "
Gülümseyerek ona sarıldım ve yanağına kocaman bir öpücük kondurdum . Bana döndü . " Hem sen kötü birşey yapmadın ki sevdiğin insanları korumak için kendi çabalarınla birşeyler yapmaya çalıştın o yüzden asla sana bu konuda kızmam merak etme güzelim. "
Yanaklarım kızardı bir adam nasıl bu kadar tatlı olabilir ki gözlerim doldu .
" Teşekür ederim iyi ki benim eşimisin senin gibi bir adama sahip olduğum için dünyanın en şanslı insanıyım. "Arabayı kenara çekti ona anlamayarak baktım birden kemerini çözüp beni kucağına aldı . Korkarak ona baktım bu halime güldü. " Hmmm bebeğim inan bana bende dünyanın en şanslı kurduyum çünkü dünyayının en tatlı eşine sahibim . " Eğilip dudaklarına minik bir öpücük kondurdum ve yavaşça kucağından kalktım .
Bozulsa da yola devam etmemiz gerektiğini söyledim . Artık bir an önce varmak istiyordum çünkü yolda ne kadar kalmaya devam edersek bu bizim için çok büyük bir dezavantaj olacaktı. Konuyu ne kadar hızlı bir şekilde onu anlatırsam savaşı durdurmaya bir o kadar yaklaşırız.
Yaklaşık 10 dakika sonra değişik bir orman yoluna girdik. Yol boydan boyadan boya iki tarafı da lambalarla kaplı uzun bir yoldu . Burasının özel mülk olduğu çok belliydi gerçekten Bay Kim güzel bir yer ayarlamıştı .
Yol aşırı şık ve güzeldi karşımızda gördüğümüz ev ile kısa çaplı bir şok geçirdim . Aşırı büyük ve güzel bir evdk gerçekten de çok şıktı . Tae arabayı kenara park etti . İlk önce ben ardından da o arabadan indik yan tarafta bulunan manzaraya baktığımda neredeyse küçük dilimi yutacaktım .
Baraja gidip gerekli olan tüm eşyaları çıkardık önden gidip kapıyı açtı arka arkaya içeriye geçtik aynı şekilde içi de o kadar güzeldi. Ben daha önce hiç bu kadar güzel ve şık bir ev görmemiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×B
Fantasía+18 sahneler vardır lütfen rahatsız olanlar varsa okumayınız :) Birbirleri için yaratılmış iki ruh Tanrı tarafından cezalandırılırsa ne olur . &&& Sevdiği adam kollarında ölürken son bir kez daha Tanrıya yalvardı ond...