Aldığım kiraz çiçeği kokusu ile yüzümü buruşturdum . Başıma giren ağrı ve aldığım ağır koku yüzünden sanki yıllardır yattığım bir uykudan uyanmış gibi hissediyordum .
Kulaklarıma dolan his bir kahkaha ve yüzüme konan minik dokunuşlarla gözlerimi yavaşça açtım . Etraf ilkte bulanık olsa da gözlerimi bir kaç kere kırptıktan sonra kendime gelmiştim .
Gözlerimi yukarıya çevirdiğim de karşımda kocaman bir kiraz ağacı gördüm . Oldukça büyük ve görkemli bir ağaçtı daha yeni çiçek açmaya başlamış , oldukça yaşlı ve güzel bir ağaçtı .
Elimi kaldırıp yüzüme düşen bir kaç tane kiraz ağacı çiçeğini çıkarttım. Nerde olduğumu anlamaya çalışıyordum en Jisoo ile konuşuyor onunla tartışıyordum sonrası ise yoktu . Yavaşça doğrulmaya çalıştım burası da neresiydi .
Yanımda hissetiğim hareketlilik ile korkuyla oraya baktım ilkte korksam da sonrasında gördüğüm kişi ile rahat bir nefes aldım . Bu oydu yavaşça doğruldum ve ona baktım . Sırtını ayağaç konuğuna yaslamış gökyüzünü seyrediyordu . Onu ilk defa bu kadar yakından net bir şekilde görmüştüm.
Ona dikkatli baktığımda aşırı güzel bir kadın olduğunu fark ettim istem dışı gülümsedim . Ama kendinde bir farklılık vardı hem de çok büyük farklılık onu incelediğimeye başladım. Beyaz saçları , buğday teni ve gökyüzü ile yarışacak kadar açık mavi gözleri onu oldukça güzel yapıyordu . Gülümsemeye başladı .
" Daha dün gibi çocukluğunu hatırlıyorum biliyor musun ? " Kaşlarımı çattım ve ona anlamayarak baktım . Bana döndü gözlerinin en derinine baktığım da için de ki acıyı gördüm .
" Yıllarca benim kim olduğumu bilmeden her dediğimi yaptın , asla sorgulamadın bunun için sana bir teşekkür borçluyum aynı zaman da bana da çok güzel bir arkadaş oldun . Elimden geldiğince seni korudum . Kuralları çiğneyerek bir çok defa hayatını kurtardım Jungkook. "
Gülümsedim bana neden bunları anlatıyordu ki birçoğunu zaten biliyordum . Evet bir çok kez hayatımı kurtardı , bana nasihatler verdi beni yıllarca korumaya çalıştı .
Bunları zaten biliyordum ama sanki daha fazlası var gibiydi benden sakladığı şeyler vardı bunu zaten biliyordum . Ama bugün gözüme çok farklı geldi bir sorunu var gibiydi .
" Sen kimsin ? " Sırıttı ve önüne döndü.
" Kim olduğumun bir önemi var mı ? " Kaşlarımı çattım benimle böyle bilmece gibi konuşmasından her zaman nefret etmişimdir o ise benim tam tersim böyle konuşmaya bayılan biriydi ." Kim olduğunun bir önemi yok Jungkook, nasıl bir insan olduğunun da bir önemi var . Jisoo seni buraya korumam için getirdi ama ben seni korumak yerine gerçekleri anlatacam çünkü bence artık zamanı geldi oğlum herşeyi öğrenmen lazım . Çünkü Velihat Prensin artık ortaya çıkması lazım . "
Zorla yutkundum bir de o mevzu vardı ben gecekten Kraliçe Freya ve Jisoo'nun oğlu muyum ? Evet bir ailem yoktu babamgil beni evlat edinmişti ondan önce ki hayatımı da bilmiyordum ama yıllarca düşünsem bile asla Jisoo'nun oğlu çıkacağım aklıma gelmezdi.
Evet kabul ediyorum aramızda bir çeşit güçlü bir bağ vardı . Bunun farkındaydım ama sonunun böyle olacağını hiç düşünmemiştim.
Bunu bilmiyorum kafam çok karışık ama emin olduğum tek birşey var bu kişi benim hakkımda çok fazla şey biliyor tüm cevaplarımın anahtarı bu kadındı .
" Lütfen bana herşeyi anlatın ben kimim, benim ailem kim ve neden o kadın sürekli bana Kral Jeon diyordu, Jisoo'yla aramada ne tür bir bağ var, sürekli rüyamda birini görüyorum , eski bir krallık ve bir adam? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×B
Fantasía+18 sahneler vardır lütfen rahatsız olanlar varsa okumayınız :) Birbirleri için yaratılmış iki ruh Tanrı tarafından cezalandırılırsa ne olur . &&& Sevdiği adam kollarında ölürken son bir kez daha Tanrıya yalvardı ond...