✧7.BÖLÜM✧

270 132 18
                                    

Olan olaylardan sonra tüm sürüler harekete geçmişti kurtlar arasında alarm verilmiş, var olan tüm ırkların harekete geçmesi istenmişti ortalığı ise büyük bir korku sarmıştı .

Bu üç cadının kim olduğuna dair en ufak bir fikrim dahi yoktu fakat sanırım sadece kurt değil biline yada bilinmeyen tüm ırkların korktukları büyük düşmanlardı.

Bu 3 cadı kimdi ve neden herkes onlardan bu kadar korkuyordu ?
Kafamda bin bir türlü senaryo dönüyordu ama daha büyük sorunlarımız vardı .

Tüm ırkların liderlerinin katıldığını gördüğüm en büyük toplantılardan bir yapılıyordu tam şuan ve bizin evdelerdi. Ben ise Min Ji ile karşı evdeydim yani  A-rin evindeydik üçümüz birbirimize bakıyor birşeyleri anlamaya çalışıyorduk.

Min Ji elleri ile yüzünü sıvazladı ve bize baktı konuşmamızı istiyor gibiydi ama ben ise hiç bir şeye anlam veremiyorum o sırada aklıma takılan soruyu sordum onlara belki cevabını verirlerdi.

"Bu 3 cadı da kim veya neyin nesi ben onları ilk defa defa duyuyorum. Niye herkes onlardan bu kadar korkuyor ve o cadı şey yani adı Jisoo olan kadın neden gülerek gitti."

İkisi birbiriyle bakıştı gözlerine dikkatlice baktım aralarında kimin anlatacağına dair birbirlerinin gözleri ile konuşuyorlardı . Derince birbirlerine bakıyorlardı en sonunda sinirlendim ve birisinin anlatmasını söyledim A-rin derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.

"Birçok söylenti var ama kesin olan bir şey var Jisoo yani bugün gördüğün o cadı, üç cadının en büyük ablaları bu 4 kardeşin aralarında büyük sırlar dönüyor o üç kardeş Jisooyla düşmanlar neden bu düşmanlık var kimse bilmiyor cesaret edip de cadıya soramadıkları için bu bir sır olarak kaldı. Bilinen net bir şey var o da Jiso ile Kraliçe'nin bir çocuğu doğdu sarayda söylenenlere göre ve yayılan dedikodulara bakılırsa kraliçenin oğlu yani Veliaht Prens'i kaçıran kişiler o 3 cadı . "

Şaşkınca onlara bakıyordum resmen masal gibi bir hikayeydi gözlerimi devirdim. Jungkook bir baban büyücü bir baban vampir kendine gel zaten masal gibi bir hikayede yaşıyorsun . Bu aptal düşünceleri kafamdan sildim ve konuya odaklanmaya başladım . Bu sefer Min Ji devam etti .

"Ya konunun özeti şu üç cadı doğan Veliaht Prensi kaçırdı, Jisoo ile aralarında ne tür bir düşmanlık olduğunu kimse bilmiyor ama çocuğun kaçırılmasının nedeni bu düşmanlık olduğunu herkes biliyor aradan yıllar geçti ve Prensin yerini bulamadılar . "

Kaşlarımı çattım nasıl yani o kadar büyücü , cadı varken etrafımızda gene de mi bulamadılar. Kraliçenin kim olduğunu bile bilmiyorum daha yeni duydum bir kraliçeleri olduğunu artı o bu kadar güçlüyken nasıl oğlunu bulamadı . Bu çok saçma anlam veremiyorum .

" Merak ettiğin soruyu şöyle cevaplayayım bilinenler üzerine o 3 Cadı yasaklı kitabı kaçırmış yani Kara Büyü kitabını zamanın da baya eski zamanlarda Başcadı bu kara büyü kitabını yasakladı ve yok edildi . Ama Jisoo kitabı tekrardan yazdığına dair dedikodular var o 3 Cadı da Kara Büyü kitabını kaçırdığı için onların izlerini bulamıyorlar . Kara Büyü kitabında o kadar güçlü büyüler varmış ki tüm dünyaya boyun eğdirebilecek kadar güçlüymüş . "

Nefes alamamaya başladım tamam kabul vampir ve büyücü bir babam olduğunu hayatımın kolay olmayacağını biliyordum . Ama bu kadar da karmaşık olacağını da bilmiyordum.

Bu karman çormandı bu kadar büyük bir gücü nasıl durduracaklardı o kitaptaki en ufak bir büyüğü kullanmaları çok büyük sonuçlar doğurabilir.

Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin