✧9.BÖLÜM✧

230 117 30
                                    

Elimde ki tepsiyi masaya koydum ve esnedim, belim kopmak üzereydi. Bugün ne kadar yoğun ve yorucu bir gün ölmek üzereydim. Sıkıntı bir şekilde etrafa baktım bugün aşırı kalabalıktı ve benim pestilim çıktı .

Dükkanın içinde aşırı ses vardı bu da başımı ağırmasına sebep oldu . Gözlerimi kapatıp bir kaç dakika kendime gelmeye çalıştım .

Bitik durumdaydım . Gözlerimi açtım başım döndü gözlerimi bir kaç kez daha kırpıştırdım . Kendime gelmem lazımdı daha bakmadığını bir sürü müşteri vardı .

Tepsiyi aldım sıkıntıyla nefes verdim işi bitirip eve gitmek istiyorum . Ama hemen yanımda ki masadan duyduğum gülme seslerinden sonra istem dışı kaşlarımı çattım.

Zaten başım feci ağrıyordu ellerimle başımı ovdum tepsiyi kenara koydum ve kenarda duran bardaktan su içtim başımı sağa sola çıtlatarak kendime gelmeye çalıştım .

En son yüzümü sıvazladım tam tepsi alacakken duyduğum şeyle duraksadım.

" Şaka gibi koskocaman Vita'nın eşi bize hizmet ediyor olaya gel . " Kaşlarımı çattım arkamı döndüm iki kız birden bakışlarını çevirdi şuan kızın çirkin olduğuna mı midem bulasın , yoksa çakma konuşması mı bilmiyorum.

Başımı olumsuzca salladım zaten başka dedikodu yok milletin ağzın da ben varım . Ünlü biri olsam bu kadar konuşulmam , bir Vita'nın eşi olduk milletin ağzından düşüyoruz .

Dişlerimi sıktım sakin ol ,sıkıntı yok , delirmene gerek yok Jungkook . Bir çok kişi bana tuhaf tuhaf baksa da yapabileceğim birşey yok çalışmanın nesi yanlış .

Tamam bir Vita'nın eşi , artı bir milyarderin de eşi olabilirim ama yani bende çalışabilirim ne var bunda oturup kocamın mı parasını yiyim . Zengin koca avcısı miyim ? Tamam kulağa güzel gelebilir ama inan bana şuan parayla pulla uğraşacak ne gücüm, ne de zamanım vardı .

Sıkıntıyla içeriye girdim . Etrafa bakındım bir kaç kişi bulaşık yıkıyordu , Tim ise yemek yapıyordu bana döndü gülümsedi .

" Bakıyorum çok yorulmuş gibisin istersen dinlen biraz hem seninle konuşmam gereken şeyler var . Bu konudan nefret ediyorum ama yapacak birşey yok . "

Kaşlarımı çattım zaten bitik durumdayım birde bu çıktı . Tim benden ne istiyorsun başımı olumluca salladım .

" Bak Jungkook benim için sıkıntı yok kimin ne dediği de umrumda değil sen benim için çok değerlisin. Ama diğer türlerin alfaları benimle konuşmaya geldiler . İki gram beyni olan kurtlarla konuşmak zor olsa da birşeyler hallettim her neyse seni işten çıkarmamı söylediler."

Hızlıca onun yanına gittim ve kolundan tuttuğum gibi koltuğa oturttum . Ne demeye çalışıyorlar neden beni işten çıkarmaya çalışıyorlardı ki ben kendi halimde takılıyorum niye bana taktılar .

Biliyorum Tim için sıkıntı yok istedikleri kadar tehdit etsinler güçlü bir kurt ve yaşlı biriydi . Bir çok kurt ona saygı duyuyordu . Hatta tüm sürüler...

" Bak oğlum seni ne kadar çok sevdiğimi bilirsin ama bir bakıma haklılar çünkü sen Vita'nın eşisin bu tür işlerde çalışman onu itibarını kötüler hele ki Tae gibi zengin bir adamın eşiysen durum daha kötü .
Bak Jungkook ben burda ne kadar konuşursam boş bence sen eve bir git ailenle bu durumu konuş tamam mı senin için en iyisi . Hem kim ne derse desin boşver onların hepsi seni kıskanıyor . Bu kadar yakışıklı ve karizmatik bir eşe sahipsin tabi ki de herkes seni kıskanacak . "

Sinirle ayağa kalktım bir haftadır Tae böyle, Tae şöyle demelerinden bıktım koşarak giyinme odasına girdim her hangi bir kabine girdim ve hızlıca üstümü değiştirdim tam çıkacakken kapı açıldı. Gülme sesleri geldi .

Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin