~Geçmişten Hatıralar~

148 83 6
                                    

❄⚫❄⚫❄

Sırtıma giren ağrı ile yavaşça geriye yaşlandım . Gerçekten çok yorucu bir gündü krallık günden güne genişliyordu bu da bir sürü yapmam gereken işlemleri beraberinde getiriyordu .

Birinin kapıyı çalması ile tüm dikkatim oraya çekilmişti . " Gir !" Kapı yavaşça açıldı ve arkasında da minik prenses çıktı istem dışı gülümsedim . Koşarak yanıma geldi ve hızla masaya çıkıp ordan da kucağıma atladı. Bu hareketli halleri karşında minik bir kah kaha attım.

" Off Jungkook burası çok sıkıcı seninde işin var ne yapacam bu koca sarayda kimse de benimle oyun oynamak istemiyor . " Bana tatlı gri gözleri ile o kadar üzgün bakıyordu ki eğilip alnına minik bir öpücük kondurdum .

" Peki ne yapmamı istersin prenses . " Birden gülümseyerek ellerini çırptı ve tatlı tatlı düşünmeye başladı .
" Hadi bir balo verelim ne dersin? " Gülerek sıkıntı bir sekilde nefes verdim . Her canımız sıkıldığında balo yapamayız ama bunu ona söylersem çok üzülecekti ve küsüp benim konuşmayacaktı .

Taktığım gözlüklerimi çıkarttım ve gözlerimi yavaşça ovaladım . Gözlerimi açtığımda tam da burnumun dibinde bana umutlu gözlerle bakan bir çift gri göz gördüm . " Peki tamam nasıl bir balo istersin? " Hızla benden uzaklaştı ve masaya çıkarak üstünde zıplamaya başladı . Yaşına göre aşırı hareketli biriydi .

Gülümseyerek ona baktım . 11 yaşında küçük bir kız çocuğu ama aşırı zeki ve kurnazdı bu da zaten sevgili arkadaşımın en iyi özelliklerindendi . Birden önümde bitince istem dışı korktum ve geriye gittim .

" Off Jungkook bu kadar korkak olma hareketli biri olduğumu biliyorsun bu kadar korkmana gerek yok seni yemem. " Tek kaşımı kaldırdım ve ona ters ters baktım hemen hatasını anladı ve yavaşça eteklerini düzelterek masaya oturdu . Ayaklarını ise benim bacaklarımın üstüne koydu .

" Bence maskeli bir balo olsun ama bak bu sefer her türden insanlar gelsin . Güzelce eğlenelim , dans edelim , güzel ve tatlı yemeklerden yiyip içelim . Yani unutulmaz bir gün olsun ne dersin. "

Sıkıntıyla nefes verdim bu kadar büyük bir partiyi kaldıracak gücüm maalesef yoktu . " Peki partiyi nasıl istiyorsan öyle yap ama ben yokum çünkü yapmam gereken tonlarca iş var . "

Hızla aşağıya indi ve kaşlarını çatıp baktı . " Bana bak Kral Jeon hayat sadece önünde duran beyaz kağıtlardan ibaret değil eğlenmek senin de hakkın . Sadece bir gün Jungkook ne var bunda . " Evet şimdide ısrarcı tavrı devreye girdi bu kızın bu özelliğini bir türlü yenemiyorum .

Aşırı inatçı ve dediğim dedik biriydi . Ne yaparsam yapayım ne dersem deyim her zaman kaybediyorum .

" A-rin bak..." hızlı bir şekilde yanıma geldi ve o minik elleri ile ağzımı kapattı . " Bahane duymak istemiyorum Kral Jeon . Balo yarın sabahtan akşama kadar olacak kendini ona göre hazırlasan iyi edersin. "

Başımı belli belirsiz salladım şuan başım çok ağrıyordu ve bu küçük hanımla inatlaşmak en son isteyeceğim şeydi . Hızlı bir şekilde ellerini çırptı ve aşağıya indi bir hışımla dışarı çıktı .

Birden kendimi geriye attım bu kız gerçekten çok inatçıydı acaba büyüklerde bir sorun mu oldu da bu kız bu kadar inatçı oldu .

Yavaşça yerimden kalktım ve kenarda duran yüzüğümü alıp parmağıma taktım. Bazı zamanlar çok fazla yazı yazacağım da onu çıkartıp başka yere koyuyorum.

Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin