A-rin ağzından ;
Yavaşça gerildim bugün aşırı yorgunumdum yavaşça yatağımda yan döndüm . Rahat pozisyonu almaya çalışırken birden kapım açıldı korkarak yerimde sıçradım . Gelen kişiye baktım . Min Ji bana gülerek bakıyordu arkasın da ise annem vardı bana sert bir şekilde bakıyordu . Zorla yutkundum .
" Bir sorun mu var anne? " Korkarak Min Ji'ye baktım . Annemin omzunu sıktı ve kulağına bir kaç şey söyledi. Annem kaşlarını çattı son kez bana öldürücü bakışlar attıktan sonra odadan çıktı . Yavaşça doğruldum ve ayağa kalktım ona sinirle baktım .
" Gecenin bilmem kaçı yorgunluktan ölmüsüm sen buraya geliyorsun artı anneme her ne dediysen şuan benden nefret ediyor . Ne istiyorsun Min Ji? "
Sinirle ona baktım, bana gülerek baktı ve yavaşça yanıma doğru gelmeye başladı . Bense dimdik karşında durdum beni süzdü ve zorla yutkundu gözleri kırmızı olmaya başladı ona anlamayarak baktım . Elini yavaşça yanağıma getirdi ve okşamaya başladı gözlerinin rengi beni korkutuyordu .
Dudaklarını yaladı. " Keşke karşıma böyle çıkmasaydın işimi daha da zorlaştırdın . " Ne dediğini ilkte anlamasam da sonradan anlayınca kızarmaya başladım yavaşça eğildim ve birden ona baktım ellerimle gözlerini kapattım .
Şuan karşında sadece iç çamaşırlarımla varım ve utancımdan ne yapacağımı bilmiyordum . Gülerek elimi tuttu ve indirdi yaklaştı ." Biliyor musun melez olmanın kötü tarafı ne . Mühürlü olduğun kişiyi içinde olan iki canavar da arzuluyor
olması . " Korkarak ellerimle ağzımı kapattım başımı olumsuzca salladım . Annem daha bunu bilmiyor ve bilmemesi lazım .Elini tuttum ve hızlıca banyoya ittim kapıyı arkadan kapattıktan sonra ona döndüm . Burun burunaydık , gözlerimi bir kaç kez kırpıştırdım zorla yutkundum .
" Bak Min Ji benim ailem bağlanmaya karşı değil çünkü bu normal birşey ama bir kadının bana bağlandığını öğrenirse biterim ben anladın mı ? Bizimkilere eski kafadanlar korkuyorum nasıl tepki vereceğini bilmiyorum. Lütfen beni anla . "
Gülümsedi ellerimi tuttu ve avucumu öptü. " Bebeğim biliyorum o yüzden geldim seninle şu mühür olayını konuşmak ve seni görmek içindi . Babam bizi bekliyor . " Gözlerim büyüdü başımı olumsuzca salladım korkarak ona baktım .
" Sen delirdin mi Min Ji herşey zaten şuan karışık birde bu mesele ile mi uğraşacağız . " Kaşlarını çattı sinirlenmişe benziyordu . Çenesi kasıldı elini kaldırdı . " Senin bu dediğin mesele benim için ne kadar önemli haberin var mı kurtlar yıllarca bu anı bekler . Sen büyücü olabilirsin ama ben kurdum ve benim ruh eşime ihtiyacım var . "
Yüzüm düştü ellerimi sıktım elleriyle saçlarını geriye itti ve hafifçe çekti . Min Ji'nin kötü tarafı hemen sinirleniyor olmasıydı kendini kontrol edemiyor en ufak bir şeye sinirleniyirdu .
" Şöyle yapalım sen ne istiyorsan onu yap ben gidiyorum burda kalmaya devam edersem kalbini çok kötü kıracam . Yarın sabah hazır ol Jungkook'a mesaj attı Kütüphane'ye girmenin yolunu bulmuş . Annene de yarın babamla birlikte sürü dışına çıkacağımızı ufak bir toplantı olduğunu söyledim . Sende benim yanımda yardımcım olarak geleceksin . "
Başını belli belirsiz salladı beni yavaşça kenara itti tam çıkacakken kolunu tuttum . " Min Ji..." Kolunu çekti . " Zor şeyler yaşadın bence bu mühür olayı sana ağır geldi . Belki de bu bağı koparmanın vakti geldi Magnus'un yanına gidip bu bağı koparmasını isteyecem . " Ona inanamayarak baktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×B
Fantasi+18 sahneler vardır lütfen rahatsız olanlar varsa okumayınız :) Birbirleri için yaratılmış iki ruh Tanrı tarafından cezalandırılırsa ne olur . &&& Sevdiği adam kollarında ölürken son bir kez daha Tanrıya yalvardı ond...