✧12.BÖLÜM✧

218 108 8
                                    

İçeriye girdiğim de şok oldum gerçekten denildiği kadar vardı resmen burası bambaşka bir dünyaydı . Dışarı gibi içeri de inanılmazdı. Tae belimi sıktı yavaşça ona döndüm, gülüyordu. " Bana hiç öyle bakma bu kadar değişik bir yer beklemiyordum . "

Gülümsedi eğilip boynumu öptü kaşlarımı çattım ve uslu durmasını söyledim burasının bir iş yeri olduğunu ona göre davranması gerektiğini söyledim .

Biraz huzursuzlansa da sonun da ikna etmeyi başardım . Kısa bir süre sonra yanımıza bir adam geldi .

" Merhaba Jungkook, ben Park Dang-gu bugün ki rehberin benim tanıştığımıza memnun oldum . " Karşımda duran sarışın çocuğa baktım aşırı tatlı ve sempatik biriydi gülümsedim elimi uzattım ve kısa çaplı bir tanışma sonun da Tae'ye döndü .

" Aşağıda seni bekliyorlar ufak bir toplantı varmış bende bu süre zarfında Jungkook'a bakarım . Önemli bir konu hakkında konuşacaklarmış "

Başını onaylarcasına salladı bana döndü daha ne olduğunu anlamadan eğildi ve hızlıca dudağımdan öptükten sonra sağ taraftan ilerlemeye başladı .

Kaşlarımı çattım bu çocukta her fırsatta beni öpmeye çalışıyor bu mevzuyu kesinlikle onunla konusacam. Resmen dudaklarım onun yüzünden ağırmaya başladı.

Tatlı bir gülme sesi geldi oraya döndüm Dang-gu bana bakıp gülüyordu tek kaşımı kaldırıp ona baktım boğazını temizledi .

Eliyle ileriyi işaret etti yan yana yürümeye başladık . İlerledikçe gördüğüm teknoloji ile şaşkınlıkla ne yapacağımı bilmiyordum . Ben bile bu kadar ileri bir teknoloji beklemiyordum .

Yanımızdan geçen robotlar , insanlar, üst tarafta uçusan dronlar . Etrafta gördüğüm teknoloji ile şaşırmamak elde değil . Gerçekten burası apayrı bir dünyaydı .

" İlk olarak seni gezdirmek istiyorum duyduğuma göre burayı görmeyi çok istiyormuşsun. Ama ondan önce Sam'e yaptığın burda herkes tarafından duyuldu baş mühendis seninle konuşmak istiyor eğer senin için sıkıntı yoksa gidelim mi ? "

Zorla güldüm evet Tae arabada bana söylemişti bu iş kolay kolay kapanacak gibi durmuyordu . Umarım başım belaya girmez burda kilit nokta Julia'ydı , kimseye birşey söyleyeceğini düşünmüyorum ama ortalığı karıştıracak gibi duruyordu .

Sıkıntılı bir kadındı ileride başıma çok büyük sıkıntılar açacak gibi duruyordu bir şekilde ondan kurtulmam gerekiyordu yoksa başıma fena dertler açacak gibi duruyordu.

" Seni uyardım illa ki başka yollarda vardı ama sen bu yolu seçmek istedin o yüzden sonucuna katlanacaksın . "

Gözlerimi devirdim bir gün de bana iyi haberler gelsen olmaz mı ?
Başıma çok kötü bir ağrı girdi sıkıntıyla etrafa baktım. Arka arkaya derin derin nefesler alıyordum strese girdikçe başım da ki ağrı artıyordu . Hafif bir öksürük sesi geldi oraya döndüm .

" Korkmana gerek yok Jungkook sadece kahve içeceksiniz ve biraz konuşacaksınız o kadar, seni yemez merak etme hem ben yanındayım sana birşey yapamaz , sakin ol . " Gülümsedim kalabalık ortamdan çıkmış sakin ve sessiz bir yere doğru ilerliyorduk .

O önde ben arkada gidiyorduk düşüncelere dalmış bir şekilde Dang-gu'yu inceledim sonradan fark ettiğim şeyle kaşlarımı çattım bu adam Hambok giyiniyordu hem de teknoloji şirketinde .

" Sen neden Hambok giyiniyorsun hem de teknoloji şirketinde bir nedeni var mı ? " Güldü başını olumsuzca salladı ona anlamayarak baktım . " Tae-hyung bana çok meraklı olduğundan bahsetmişti . Her neyse evet çünkü bizler muhafızlarız bu dünya ile bizim dünyamızın düzenini sağlayan ve koruyan muhafizlardan biriyim . Kreliçe bize bu kıyafetleri giymemizi emrettiği için böyle giyiniyiruz."

Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin