✧16.BÖLÜM✧

203 103 4
                                    

Derin bir nefes aldım ve yanımda ki adama baktım resmen kuyruğum gibi benden ayrılmıyordu . Bana döndü hafifçe gülümsedi bende ona gülümsedim . Nasıl yapacam bilmiyorum ama ondan bir şekilde kurtulmam lazım hem de hemen...

Etrafa bakındım nerde kalmışlardı bunlar hala anlamadım . Bu kadar da geçikmeleri normal mi ?

Birden elimde bir el hissetim hızla ona döndüm bana nazikçe bakıyordu , gözlerinde saf sevgiyi görmüşdüm kaşlarımı çattım . İlkte şaşırsa da hemen kendini toparladı bana anlamayarak baktı hafifçe öksürdüm . Hadi Jungkook kendine gel adama öküz gibi davranma o sana daha lazım. Hem hiçte kötü biri değil yani bari biraz sakin davran .

" Sen bana çok kolay alışmadın mı yani beni yanlış anlama ama tanışalı daha bir kaç hafta oldu . Bu süre zarfında nasıl bana bu kadar güvenebildin sanki beni yıllardır tanıyor gibisin . "

Sustum . Sanki biraz ağır konuştum ama doğruydu. Daha tanışalı bir kaç hafta oldu adam resmen beni karısı ilan etti zaten tüm sürü bunu biliyordu ve ona göre davranıyor . Düşüncelerim üzerine gözlerimi devirdim .

Resmen adama etmediğin şey kalamadı birde yüzsüz gibi adama dediğin şeye bak oha ya Jungkook öküzlük seviyesi olarak kimse seninle yarışamaz gerçekten ...

Derin bir nefes aldım ve ona baktım . Mimiklerini kontrol ettim ama en ufak bir değişiklik yoktu düz bir şekilde bana bakıyordu . Gözlerini kırpıştırdı . Galiba birşeyler düşünüp , aklında tartıp biliyordu .

Hafifçe gülümsedi bana yaklaştı şaşkınca ona bakıyordum bu halime başını olumsuzca salladı. Elinin tersi ile yanağımı okşamaya başladı .

" Jungkook senin karşında sıradan , basit veya güçsüz bir kurt yok . Sen beni kandıramazsın . İstesen de bunu yapamazsın ruhlarımız birbirine mühürlü yani senle benim düşünme tarzımız , fikirlerimiz , zevklerimiz kısaca herşey birbirine yakınlar . Ne yapacağını kestirmek benim için zor değil . Hem ben kolay bir lokma değilim yani şöyle biz senle mühürlü olmasak bile benim yeteneklerim sayesinde seni çözmem çok kolay olurdu . "

İstem dışı titredim sesi o kadar tehditkar çıkıyordu ki ister istemez korkmuştum . Resmen adam bana gövde gösterisi yaptı şaka gibi bir durum . Ben onun bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum .

Zorla yutkundum kaşlarımı çattım hızla onu ittim güldü . " Sen beni tehdit mi ediyorsun? " Kah kaha attı istem dışı gözlerim dudaklarına indi şuan benim onunla böyle alaylı bir şekilde konuşmam gerekirken o benimle böyle konuşuyordu ve bu beni oldukça sinir ediyordu .

" Evet bir yerde sana hak veriyorum seni daha tanıyalı bir kaç hafta oldu . Doğru söylüyorsun sana güvenmemem lazım ama Jungkook bir tuhaflık var . Ne biliyor musun sanki seni asırlardır tanıyor gibiyim , seninle ilk tanışmamız bu değil gibi sana da öyle gelmiyor mu ? Hem bana soracak olursan sevgilim, sana gözüm kapalı canımı emanet edebileceğim birisin . "

Sustu bana yaklaştı pür dikkat onu izliyor ve hareketlerini izliyordum bana gerçekten o kadar iyi davranıyor ki ister istemez içimi huzur kaplıyor . Elleri ile yüzümü kavradı ve nazikçe gülümsedi .

" En önemlisi ne biliyor musun senin yanında huzurlu hissetmem . Bak bebeğim biliyorum çok tuhaf tanıştık birbirimize nasıl mühürlendik onu bile bilmiyoruz ama bildiğim birşey varsa o da senin benim ruh eşim olman ve bundan sonra istesekte ayrılamayız hayatımızın sonuna kadar , ölüm bizi ayıran kadar birlikteyiz."

Gözlerimi kırpıştırdım son dediğine üzerine merakla ona baktım . Evet bunları zaten biliyorum ve kabul arkadan iş çevirmek beni çok rahatsız ediyor ama yapabileceğim birşey yok . Bu Üç Cadı benim dikkatimi çok çekiyor bu işte bir tuhaflık var . Bunu öğrenmek için belki Tae'yi kullanıyor olabilirdim ama yapabileceğim bir şey yok .

Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin