✧14.BÖLÜM✧

210 108 23
                                    

Yavaş yavaş bilincim yerine geliyordu ne olduğunu anlamak için gözlerimi yavaşça açtım ilk olarak önüme değişik desenlerle süslenmiş bir tavan çıktı . Vücudum tüy gibi hafif olmuştu yavaşça gerdim ve esnedim gözlerimi kırpıştırdım kendime gelmeye başlamıştım yavaşça ve dikkatli bir şekilde ayağa kalktım .

Derin bir nefes aldım ,aldığım eşsiz çiçek kokuları ile kaşlarım istem dışı havalandı odayı dikkatli bir şekilde incelmeye başladım .

Aşırı büyük bir odaydi , beyaz ve krem rengkleri ile boyanmış sağ tarafta ki odada mavi ve bir kaç değişik renklerle desenler çizilmişti . Sol tarafta yani kalktığım yatağa baktım kocamandı nerdeyse üç kişilikti .

Yatağım üst tarafında ki duvarda asılı kocaman bir tablo vardı . Sanki var olan tüm çiçekleri çizmiş gibi karışıktı ama his bir havası vardı .

Yürümeye başladım etrafımda bir kaç kere döndüm etrafta üç tane büyük vazo ve içinde daha önce görmediğim çiçekler vardı demek ki koku o kardan geliyordu . Bakışlarımı tavana çevirdim .

Kenarları altın rengine boyanmış tavanda ise değişik desenler vardı . En son odaya son kez dikkatli baktığımda sanki orta çağdan kalma bir oda gibiydi . Sırıttım bu çiçek kokuları o kadar güzeldi ki anlatamam önüme büyük krem rengi bir kapı vardı . Tam dışarı çıkacakken birden arkamdan bir ses duydum ve korkarak arkamı döndüm .

Karşımda duran dev gibi cama baktım kaşlarımı çattım aslında bu cam değil sanki balkon gibiydi . Kaşlarımı çattım yavaşça oraya doğru ilerledim ellerim titreye titreye yavaşça cama dokunup ittim ve birden vücudumu buz gibi bir rüzgar çarpttı .

Rüzgarın etkisiyle yere düştüm ve korkarak oraya baktım gördüğüm şeyle gözlerim büyüdü . Bu bir ejderhaydı .

O sürede benden çıkmaması gereken bir çığlık çıktı yani ilk defa sesimin bu kadar yüksek olduğunu fark ettim . Eğildi ve beni koklamaya başladı . "Cici Ejder sakin ol tamam mı ben iyi biriyim sana zarar vermem tamam mı tatlı Ejder seni . "

Gözlerimi büyüttüm gerçekten salaksın Jungkook . " Bence de . " Duyduğum kadın sesi ile etrafa bakmaya çalıştım neler oluyor . İyice kafayı yedim Ejder birden sert nefesini üzerime verdi bense korkarak başımı yan çevirdim . Gördüğüm şeyle korkarak resmen Ejdere yapıştım. " Bu bir peri ve altında ki hayvanda ne !"

Ejder birden nefesini üfledi korkarak ona baktım nefesi buz gibiydi . " Ne yaşıyorum ben böyle? " Ejderden hemen uzaklaştım korkarak hemen duvara sokuldum . Zorla yutkundum elimle üçünü işaret ettim . " Sizde kimsiniz? " Daha cevap vermelerine izin vermeden bir çığlık daha attım .

Birden kapı açıldı oraya döndüm bu Kreliçe Freya'ydı korkarak ayağa kalktım ve koşarak onun yanına gittim ve arkasına geçtim . Titrek elimle onu işaret ettim .

" Bu bir Ejderha ve şu köşede minnoş bir peri var !" Ona daha da sokuldum . Bana yandan bakış attı . " Hiç bana öyle bakma tamam mı ben alışık değilim öyle şeylere kocaman beyaz ve mavi tonlara yakın bir Ejder gördüm ."

Birden kapı ağzına kadar açıldı herkes içeri girmişti . Babamı görünce hızlıca ona koştum ve sarıldım . Büyücü babam bana şaşkınca bakıyordu . " Hey korkma Ejder genelde saldırmaz ama periler biraz sinirli hayvanlardır sana saldırabilirler . "

Korkarak Jisoo'ya baktım bu hâlime güldü . Arkamı döndüm ejder hala ordaydı Kraliçe bana döndü .
" Şaşırdım ilk defa birine saldırmadı normalde Buz Ejderi kimse ile temas etmez ve insanları da sevmez genel de onları yer . " Birden Kreliçeye döndüm .

Kayıp Büyücü'nün Gizemli Mührü {TAEKOOK} B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin