"Alo Emir evde biri var, yani vardı sanırım şimdi gitti. Ama hala çok korkuyorum." Emir'in sesi telaşlı geliyordu.
"Hayal ne demek evde biri vardı? kim bu hırsız mı? hay ben onun a*ına koyayım. Hayal bak şimdi ben Ayaz'a haber veriyorum, seni bizim eve getiriyor anlaştık mı? korkma canım benim, kapatıyorum şimdi."
"Tamam"
deyip telefonu kapattım. Bir an önce buradan çıkmak istiyordum. Hemen üzerimi değiştirip saçımı tepeden topladım ardından dış kapının önünde Ayazı beklemeye başladım. yaklaşık on beş dakikanın sonunda Ayaz geldi. Hızla arabaya bindim biner binmez Ayaz beni soru yağmuruna tuttu.
"İyi misin? kesin bu seni bıçaklayan p*ç, ama bir elime geçse."
"Sana dokundu mu? karşılaştınız mı?"
Ayaz'ı sakinleştirmek için elimi omzuna koydum. "İyiyim merak etme sadece çok korktum."
Ayaz'ın yüzündeki endişeyi çok net görebiliyordum.
"Korkma ben buradayım." Ayaz'ın bu sıcak halleri beni mutlu ediyordu. Niye diye sormayın. Ayaz arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Yol boyunca konuşmadık arada Ayaz'ın yüzüne bakıyordum, kafasında bir şeyleri hesaplıyor gibiydi. Yaklaşık yirmi dakikanın sonunda Emir'in evine gelmiştik. Ayaz arabayı park etti. bende onu kapının önünde bekledim. Yanıma geldiğinde heyecanlı ve telaşlı gözüküyordu sebebini anlamadım.
"Ayaz iyi misin?"
başını aşağı yukarı sallayarak "Evet" dedi. "Hayal"
"Efendim."
"Beni affet"
sebebini anlayamadan birden dudaklarıma yapıştı. O an hayatımın en büyük şokunu yaşadım. Gözlerim kocaman açıldı. Ayaz hemen kendini geri çekti.
"Ayaz sen n-ne yaptın bana?"
"Özür dilerim, b-ben yani birden oldu kendimi tut-"
Ayaz'ın lafını kesen bu sefer ben oldum. Bu kez ben öptüm onu en başta şaşırdı sonra öpüşüme karşılık verdi. İkimiz de sanki bu anı bekliyormuş gibi birbirimizi büyük bir tutkuyla öptük. Neden yaptım bilmiyorum, ya da biliyorum. Artık kendime bunu itiraf etme zamanım gelmişti. Sanırım ben Ayaz'a aşık oldum. Kendime bunu bir türlü kabul ettirememiştim. Başımı yavaş yavaş geriye çektiğimde Ayaz'ın gülen yüzünü gördüm, çok güzel gülüyor.
"Oh be nasıl rahatladım anlatamam."
hafifçe güldüm. "Hayal"
"Efendim?"
"Sanırım ben sana aşık oldum."
"Ayaz"
"Efendim?"
"Sanırım ben sana aşık oldum."
ikimiz de gülmeye başladık. Ayaz birden elimi tuttu, önce biraz utandım ama Emir de bilmeliydi, sonuçta en yakın arkadaşımdı. Kapıyı iki defa tıklattım çok geçmeden açıldı. Emir şok olmuş bir ifadeyle bir bize bir ellerimize bakıyordu onun bu tavrı beni güldürdü ben gülünce Ayaz da gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Oyunu
Teen FictionBu hikaye hepimizin hikayesi Hayal bu yolda bazı gerçekleri de öğrenecek, sırtından da bıçaklanacak, dostluğun önemini de görecek, gerçek aşkı da tadacak ama hepsi zamanla olacak Tabi bu yolda Hayal ile birlikte Ayaz, Emir, Kerem ve de olacak.