15.Bölüm=Gitme Benden

11 6 5
                                    


"Hayır, hayır! Ayaz!"

Ayaz gözlerimin önünde kanlar içinde yere savruldu. Hemen eğilip başını dizime yasladım.

"Şerefsiz!" Emir Sevim'e hakaretler savurduğu sırada Sevim arka kapıdan kaçıp gitti. Öylece gitti.. Yaptığı yanına kar kalmayacaktı onu mahvedecektim.

"Ayaz aşkım ne olur aç gözlerini. Ya ambulansı arayın!"

bu sırada polisler kapıyı tekmeyle açtılar. Keremde ambulansa bulunduğumuz yeri tarif ediyordu. Ayaz'ı yerde böyle gördüm ya canımdan can gitti. Sanki etlerimi kopardılar. Tarif edilemez duygular yaşıyordum şuan, canımdan çok sevdiğim insanı böyle görmek beni kahretmişti. Hüngür hüngür ağlıyordum. Ayaz kıpırdamıyordu.

"Ayaz lütfen bak aç gözlerini, söz bundan sonra sözünden çıkmayacağım."

eğer Ayaz'ı dinleseydim bunlar olmayacaktı. Hepsi benim suçum Allah kahretsin!

Yaklaşık on dakika içinde ambulans gelmişti. Ayaz'ı sedyeyle ambulansa taşıdılar bende hemen arkasından ambulansa girdim.

"Ayaz tamam bak kurtulacaksın lütfen beni bırakma, dayan benim için. Sana bir şey olursa bende canıma kıyarım lütfen."

Emir ve Keremde benimle birlikte ambulansa bindiler.

"Dayan kardeşim dayan."

Hastaneye vardığımızda Ayazı sedyeyle hızlıca ameliyathaneye götürdüler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hastaneye vardığımızda Ayazı sedyeyle hızlıca ameliyathaneye götürdüler. Gözümün karardığını hissettim. Son gücümle bağırabildiğim kadar bağırarak şunu söyleyebildim.

"Ayaz ne olur gitme benden"

Emir ve Kerem'in kollarımdan tuttuğunu hatırlıyorum sonrası yok.

Gözlerimi hastane odasında açtığımda başımın ağrısıyla hafifçe bağırdım. Peki ya Ayaz, Ayaz'a ne olmuştu? ben ne kadardır uyuyorum?

"Kimse yok mu?"

birkaç saniye içinde kapı açıldığında içeri Kerem girdi.

"Kerem A-Ayaz'a ne oldu? iyi mi?"

"Sakin ol Ayaz iyi ama bir şey var."

korkuyu iliklerime kadar hissediyordum.

"Kerem ne var söyle!"

"Yani hayati tehlikeyi tam atlatamamış bıçak fazla derine girmiş."

çok canım acıyordu. Kalbim acıyordu.

"Görmek istiyorum onu"

"Emin misin? iyi misin ki sen?"

"Emin ol şuan durumumu hiç önemsemiyorum."

hızlıca üstümdeki örtüyü bir kenara bırakıp yataktan indim ve Kerem'i takip etmeye başladım. İşte Ayaz'ım oradaydı. Onu böyle görünce canımdan can gitti sanki gözleri kapalıydı hareket bile etmiyordu. Hızlıca ilerleyip camdan onu izlemeye başladım.

Aşk OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin