9. Bölüm

304 22 27
                                    

                • BAYAN AYKIRI •
Mahi Nehar




Keyifli okumalar!




BÖLÜM 9: ÇALAR SAAT VAKASI





Tik-tak.

Tik-tak.

Tik-tak.

Zır, zır, zır, zır... Çalar saat: 07:00'ı gösterir ve benim katil olma seanslarıma sıra gelmiştir millet! Kulağımı tartaklayan bu zırıltılı zil sesi yüzünden böyle uyanmak zorunda mıydım ben? Amele sümüğü gibi yere yapışmam kaderimde tekrarlanması gereken tokat sahneleri gibiydi. Çıldırmamak mümkün değil!

"Ulan Selin, bittim kızım sen!" dediğimde vücudumu saran yorgandan kurtulmam için epey bir uğraş vererek sersemleşmiş bir şekilde etrafıma bakmıştım. Deli danalar gibi ümüğünü sıkmak istediğim Bombacıyı aramıştı gözlerim. Neden her seferinde alarmdan önce erken uyanıp, tekrardan o lanet alarmını kapatmazsın ki!

Yerden kalkıp karşımda duran aynadan kendimi görene kadar her şeyin biraz daha sakin ilerlemesini dilemiştim, oysa ben. Bu da neyin nesiydi şimdi? Saçım başım dağılmış bir halde veryansın ederek çığlığımı bastığımda, kendime bakmaktan bir hayli korkmuştum. "Bu ben miyim cidden? Millet beni görse korkup kaçar be! Bu ne hâl Leyla?" diye parmaklarımı saçlarıma dolayıp tarak niyetine kullanmaya başladım. Odamın kapısı gürültü ile açıldığında olduğum yerden sıçrayarak, sağ ayağımı yarı yarıya havaya doğru kaldırıp savunma moduna geçerken, ellerimi yumruk yapmıştım odama dalan kişiye doğru.

"Ne? Ne oldu?" dedi İpek korkuyla. "Neden çığlık attın Leyla?"

"Odamda bir yabancı var!" dediğimde kuşkuyla ortalığı süzmüştü İpek.

"Hani nerede?" dedi Pelin odama girip esnerken. "Sabah sabah bu ne gürültü?"

"Ben kimseyi göremiyorum Leyla?" dedi İpek.

"İyice bak, tam karşında duruyor."

"Ne?" dedi tam olarak anlamakta güçlük çeken Uğur böceği.

"Kendinden söz ediyor bu manyak İpek." Bingo seni çatlak!

"Neden yabancı dedin kendine? Ben hiçbir şey anlamadım." Bana bakınca ne görüyordu acaba? Çok merak ediyorum...

"Şu halimi görmüyor musun cidden?"

"Ne varmış halinde? Her zamanki gibi fıstık gibisin."

Aynaya yeniden bakıp İpek'in iltifatı çerçevesinde kendime alıcı gözüyle bakmıştım. "Mahmut Tuncer'e benziyorum bence şu an. Sen beni kardeşim Şahika ile karıştırmış olabilir misin İpek?"

"Leyla haklı İpek." dedi Pelin bana doğru bakarak. "Her zaman iki kardeşten biri Pelinsu, diğeri ise Mahmut abidir." Dinime küfreden Müslüman olsa bari!

"Ne alakası var ya? Leyla da çok güzel bir kız. Sadece kendine bakmıyor o kadar." Kendine bakmıyor kısmını geri alabilir miyiz lütfen?

"Ben kendime bakıyorum zaten." 'YALANCI LEYLA!' adlı bulutlu anime karakterli neon yazılar gururla sunar!

"Bakım dediysem, böyle bir bakım değil Leyla." dedi İpek gülümseyerek.

"Eşofman giyip şapka takmak bakım mı sana göre Leyla?" diye araya girmişti yeniden Pelin de alayla. Başka ne oluyor ki Baytar bozuntusu? Ben anlamam manikürden pedikürden!

"Rahat giyinmek moda bir kere." 'SALLADI, AMA TUTMADI!' adlı neon yazılar yükselişte. Sağ olun ya!

"Moda olduğunu kim söyledi? Krolar gibisin öyle giyindiğinde haberin var mı?" KRO MU?

BAYAN AYKIRI [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin