• BAYAN AYKIRI •
Mahi NeharKeyifli okumalar!
BÖLÜM 11: TATSIZ KÜSLÜK
Ey dokunmayın çok fenayam
Baykuş tünemiş binaya
Ey dokunmayın çok fenayam
Baykuş tünemiş binaya ey
Vala çeyrek aydır ayaktayam
Ben bende değilem bugün
Kendimde değilem bugün eyAllah'u Ekber! Ne oluyor lan gene? Bu şarkıda nereden geliyordu böyle? Ulan yoksa ayyaş Burak yine efkâr mı dağıtıyordu? Hay, ben senin... Niye hep love acısı çeken bana denk geliyordu kurban olduğum niye? Gözlerimi ölü gibi yattığım yatağımdan tavana doğru dikmiştim. Bir gün olsun huzurlu bir şekilde gözlerimi bu dünyaya açamaz mıydım ben? Ayyaş Burak'ın bitmek tükenmez bilmeyen acı dolu aşk feryatları. Dikizci Ayten, dedikoducu Serap, çırakları Aysel ve Serpil'e malzeme verme endişesi, yeni kiracıların gürültüsü, ev ahalisinin bir dakikası bir dakikasını tutmayan yaşam mücadelesi, anamın kızgın bakışları, derslerimin korkusu... BAKIRKÖY'E YATMAMAM İÇİN TEK BİR SEBEP SÖYLEYİN BANA MİLLET?
Yatakta iyice oyalanıp dövündükten sonra yastığı alarak kulaklarımı kapattım hırsla. Bu işkence bir an önce son bulsun. Yeter artık, yeter!
"Leyla!" diye gürleyen Selin'in sesini işitip yataktan korkuyla zıplayarak düşmüştüm yeniden. Abi cüş ya!
"Ulan senin yüzünden yerleri kaçıncı öpüşüm bu farkında mısın?" dedim yerle yeksan olunca. "Ne oldu?"
Kayan gözlüğünü iyice çekiştirip, "Sen gidip ne yapmışsın öyle?" Ne yapmışım yine? İftiradır o iftira kâküllü yârim!
"Helal olsun sana Leyla!" dedi İpek de odaya dalarken. Ne oluyor lan?
Yerle öyle bir bütünleşmiştim ki, bahsi geçen şey neydi tam olarak anlayamıyordum. Anlamak da istemiyordum. Sürekli uykumdan bu şekilde kalkmak da istemiyordum. Ben çok şey istemiyordum, ama nerde?
"Tam olarak neyden söz ettiğinizi anlamıyorum kızlar?" dedim düştüğüm yerden hüsranla kalkarken. Viking Leylanız şimdilik Eror iz comming!
"Kampüs komple seni konuşuyor." dedi Pelin kapı ağzında belirirken. "Tebrik ederim." Ağzı olan konuşuyor işte Baytarcım. Kesinlikle buna bir son vermeliydim. Baytarcım da ne?
"Hayırdır? Ne için tebrik ediyorsun sen beni?" dedim kuşkuyla Pelin'i süzerken. O hayatta beni durduk yere tebrik etmezdi arkadaşlar. Bu işte kesinlikle bir bit yeniği vardı!
"Bir Muhammed Ali olmasan da yine iyi iş görmüşsün." Ellerini yumarak Kick boks duruşu yapmıştı Pelin. "O nasıl yumruk atmaktı öyle Nuri kalasına? Beğendim! Bu yüzden tebrik ediyorum seni." dedi tebessüm ederken. Demek o bit, Nuri itiymiş! Lan Pelin tebrik etti beni. Hem de birini dövdüm diye? Kesin dışarda kıyamet kopmak üzereydi kesin!
İpek, "Ben de tebrik ederim. Şiddeti sevmem; ancak attığın yumruk içimin yağlarını eritti." dedi keyifle.
"Nereden duyup gördünüz ki?" dediğimde aklıma paparazzi Yalın gelmişti. Ondan başka zaten kim yayardı ki bu haberi ışık hızıyla? Gardımı düşürüp, "O bunu çoktan hak etmişti." dediğimde bir gözüm Selin'in üzerindeydi. Acaba ne zaman patlar diye içimden geçirdim ve onun Etna Yanardağı gibi infilak etmesi de çok sürmemişti.
"Dalga mı geçiyorsunuz siz?"
"Hayır." dedi Pelin hızla.
İpekte, "Hayır." dedi sesi kısık bir şekilde çıktığında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN AYKIRI [TAMAMLANDI]
Humor#Romans 🥇 #Romantikkomedi 🥈 #Gençromantik 🥇 #Çiklit 🥇 Aynı duygulardan yara almış iki insan bir araya gelirse sizce ne olurdu? Leyla, geçmişinden adeta balyoz darbesi almış bir kızdır. Yaşadığı şeylerin üstesinden gelmeyi, dövüş sanatları sayesi...