Koťatům jsou 4 měsíce.
Havránek pochodoval kolem domku. Mísilo se v něm tolik emocí, že je nezvládal pobrat. Od té doby, co polovičně oslepl na jedno oko a co zemřela Svrnka uplynuly skoro tři týdny a před týdnem zemřel starý Aron, na stáří a lehkou nemoc. Havránek měl naježenou srst, ocasem švihal ze strany na stranu. Mísil se v něm vztek, smutek, zoufalství, ale i strach z toho, co se stane příště. Šel směrem k jabloni, pod kterou seděla hromádka dříve bílých chlupů. Sněženka seděla ve stínu jabloně, srst měla špinavou a splihlou, uši společně s ocasem svěšené. Pod jabloní byli dvě hromádky hlíny, na každé z nich jiná květina. Na jedné hromádce byla fialka, tam byla pohřbená Skvrnka. Na druhé byla pampeliška, tam zase odpočíval Aron. Sněženka vypadala opravdu sklesle a srst se jí neleskla jako dřív.Havránek sám nevypadal moc dobře. Byl kvůli nedostatku mléka hubený a slabý. Ani Plamínek na tom nebyl nejlíp. Měl rozcuchanou srst a věčně zůstával ve sklepě domku u pece, která od které se vždycky nechal ohřát. Udělal si tam svůj pelíšek ze starého hadru a z kusu deky, ze které byla cítit Svrnka. A Henry se o koťata postupně přestával starat. Pořád se po telefonu hádal s nějakým mužem o tom, že na Henryho pozemku chtějí cosi postavit. Henry byl samozřejmě proti tomu a neřešil v podstatě nic jiného než tohle. K tomu všemu i Henry začal kašlat a slábnout. Cosi prostě bylo ve vzduchu a napadalo to Havránkovi blízké.
Čím míň se Henry o koťata staral, tím začínali být divočejší. Zůstávali více venku než uvnitř, učili se lovit a k lidem se přestávali přibližovat. Dokonce i tak milé kotě jako Sněženka dokázalo mírně zdivočet. Častokrát se tři sourozenci dívali do kopce na les. Když to takhle jednou dělali, Havránek si až zeď všiml, že ten les, pokračuje dál. Jaké to asi je v divočině? Přemýšlel takhle Havránek čím dál častěji. Stále se koťata nechala krmit od Henryho i když jim už nevěnoval tolik pozornosti jako předtím. Havránek byl sice trochu naštvaný, ale moc dobře si uvědomoval, že těmi věčnými telefonáty, se Henry snaží, aby jim nikdo nesebral domov.
357 slov... Nic moc, já vím, ale hej... Postupně se to začne vyvíjet, takže i delší kapči, nové postavy atd...
Tak se zatím mějte vy XDďáci!😉😁
ČTEŠ
Cesta kočičím životem
AventuraNebojácný a čestný Havránek, tichá, ale milá Sněženka a plachý, ale zato chytrý Plamínek, jsou tři koťata, s nimiž se život vůbec nemazlil. Když byli v útlém věku, jejich maminka onemocněla, přišla o mléko a zemřela. Brzy na to zemřel i starý muž, k...