Když Plamínka našel John v jeho pracovně, odvedl ho zpátky do pokoje Amy. Neviděl co se v tom pokoji stalo a jak do Plamínka ta Zrůdička kopala. Plamínek se zabořil do pelíšku. Čekal až do noci, kdy vyšel z pokoje a posadil se před dveře. Čekal na Daisy. Ta se za chvíli objevila s neutrálním výrazem ve tváři. Zastavila se kousek před ním. ,,Tak pojď." Zašeptala a šla na druhou stranu chodby. Plamínek jí následoval a doufal že už snad zjistí, kdo je ta Carevna. Daisy se zastavila před ložnicí Johna a Elizabeth. Vedle ložnice ještě měla pokoj postarší služka, která však zrovna byla někde pryč. Daisy se otočila na Plamínka. ,,Zvládneš otevřít ty dveře?" Zeptala se tiše a Plamínek přikývl. Natáhl se, drápkem odemkl dveře a zatáhl za kliku. Když se dveře otevřely, Daisy tiše vstoupila dovnitř a čumákem se jí podařilo otevřít šuplíky nočního stolku. Když otevřela poslední, vytáhla z něj nějaké fotky v obalu a šuplíky zase zavřela. Vyběhla ven ze dveří a kývla na Plamínka ať jde za ní. Plamínek zacvakl dveře a následoval fenku po schodech dolů, do kuchyně.
Tam Daisy vysypala fotky na zem a poodstoupila. Plamínek přišel k fotkám blíž a podíval se na ně. Na všech byla černo bílá kočka, s modrým obojkem. Na jedné byla s Amy, na druhé s Johnem, na další s Daisy a podobných fotek tam bylo ještě několik. Podíval se na Daisy, která zírala do země. ,,Na všech těch fotkách, můžeš vidět černo bílou kočku. To je Carevna." Ukázala na jednu fotku, kde Carevna seděla na kuchyňském stole. Plamínek nastražil uši a poslouchal. ,,Amy ji dostala ke svým desátým narozeninám. John jí koupil z útulku jako tebe. Byla to... Strašně milá a hodná kočka. Naučily jsme se spolu komunikovat kočičím jazykem. Carevna už měla obojek, na kterém bylo její jméno a tak jí zůstalo." Pokrčila rameny a pak pokračovala. ,,Začalo to nevinně." Polkla. ,,Amy si s ní hrála, dávala jí najíst... Ale pak jí začala dělat to co tobě." Obrátila hlavu na stranu. ,,Utahovala jí obojek, když byly samy, plácala jí a tahala za ocas. John to několikrát viděl, ale Elizabeth nikdy to je důvod proč se své dcery zastává. Amy je rozmazlená, jak sis mohl všimnout a ve škole dost oblíbená." Zavrtěla hlavou. ,,Amy začala Carevnu kopat, škrtit a další hrůznosti. John už to nevydržel a naléhal na Beth aby mu věřila. Ta nakonec povolila a jednou jí vzali k psychiatrovi... Ten zjistil, že má sklony narcismu a sadismu. To Beth slyšet nechtěla a nevěřila tomu, tak to nechala být. John však ne."
Plamínek zíral a stále ostražitě poslouchal. ,,Jednou se před Amy Carevna zavřela do kumbálu jako ty. Amy jí našla a hodila s ní o zábradlí na schodech. Carevna měla zlomenou zadní nohu a jedno žebro. Beth samozřejmě nevěřila, že to udělala její hodná holčička." Zavrčela a svraštila čelo. ,,Carevna se lekla a utekla nahoru na balkon. Tam jí Amy dohnala a chtěla jí znovu ublížit. Jenže Carevna sama, dobrovolně než aby se znovu nechala od Amy týrat, skočila z balkonu a kvůli zlomené noze a žebru, nedopadla na všechny čtyři nohy a zabila se." Sklopila pohled. ,,Nestihla jsem ji zachránit." Po tváři jí stekla slza. ,,Beth si myslela že za to Amy nemůže. John svoji dceru však prokoukl. On jí nikdy nerozmazloval, tak jako Elizabeth." Dokončila příběh už tišeji Daisy a Plamínek na ni nevěřícně zíral. Měl doslova husí kůži a měl naježenou srst. Podíval se na fotku Amy s Carevnou a přimhouřil oči. Pochopil, že Amy není žádná obyčejná 'Zrůdička', ale Zrůda.
590 slov :D
Tak co říkáte na příběh Carevny?
ČTEŠ
Cesta kočičím životem
AventuraNebojácný a čestný Havránek, tichá, ale milá Sněženka a plachý, ale zato chytrý Plamínek, jsou tři koťata, s nimiž se život vůbec nemazlil. Když byli v útlém věku, jejich maminka onemocněla, přišla o mléko a zemřela. Brzy na to zemřel i starý muž, k...