Plamínek se celou noc převaloval v hromadě oblečení v té malé místnosti. Měl noční můry a paralýzu. Cítil se jako přišpendlený k zemi a nemohl se hýbat, ani mňoukat. Nad ním stála malá stínová postava, jejíž obryz připomínal Zrůdičku a tiskla ho k zemi. Plamínkovi se podařilo hlavu naklonit dozadu, kde uviděl obryz kočky. Najednou uslyšel řev Zrůdičky a s trhnutím se brobudil. Vykulil vyděšeně oči.
Skutečně slyšel řev. ,,KDE JE PAN ZRZOUNEK?! KDE JE?!" Zoufale ho hledala. Plamínek se zahrabal až na dno hromady oblečení. Nehodlal vylézt. Nehodlal. Najednou však někdo otevřel dveře místnosti a Plamínek viděl pramínek světla. Někdo odhrnul oblečení a Plamínek si oddechl, když viděl Johna. ,,Tady jsi." Usmál se na něj John a jemně ho vzal do náruče. Plamínek zavrněl a opět se cítil v bezpečí. Podíval se z okna. Slunce svítilo jasně, takže už muselo být ráno. ,,Zrzounku!" Plamínek se s trhnutím otočil a když uviděl Amy, vymanil se z Johnova sevření a utekl do jejího pokoje, což samozřejmě nebyl dobrý nápad.
Zrůdička ho tam dohnala a tvrdě ho vzala do náruče. ,,Nesmíš utíkat! Nebudeš! Neutečeš!" Křičela na něj všechno možné a naštvaně s ním hodila o zem. Plamínek se na ni vyděšeně podíval. Zrůdička zvedla nohu a kopla ho do břicha. Plamínek bolestivě zamňoukal a myslel, že se snad pozvrací. Už už se ho chystala kopnout znovu, když v tom jí někdo zatahal za šaty, vrčel a štěkal u toho. Byla to Daisy. Plamínek jí šokovaně sledoval. ,,Daisy! Nech mě ty hloupý pse!" Pokusila se jí plácnout, ale Daisy ji stihla pustit. Amy spadla na zem a Daisy se rozběhla za Plamínkem. Vzala ho za zátylek do pusy a běžela s ním pryč. ,,Daisy, co to-" Řekl John, běžící do pokoje Zrůdičky, když kolem něj fenka proběhla.
Zastavila se až v Johnově pracovně, která byla naproti té místnosti s oblečením kde se Plamínek přes noc schoval. Daisy pustila Plamínka na zem a oba na sebe udýchaně hleděli. ,,Díky, Daisy..." Řekl Plamínek, avšak Daisy jen odvrátila pohled. ,,Proč jsi mě zachránila?" Zeptal se tiše Plamínek a přišel k ní blíž. Daisy sklopila pohled. ,,Znovu už to nechci zažít." Odpověděla potichu a zaleskly se jí oči, jakoby snad chtěla brečet. ,,Co nechceš znovu zažít?" Zeptal se zvědavě Plamínek a doufal, že se konečně něco dozví o Carevně. Daisy se na něj podívala. ,,Povím ti to. Ale až v noci." Řekla s povzdechem, vstala a odešla z pracovny. Plamínek střihl ušima a lehl si na zem.
411 slov 👌
ČTEŠ
Cesta kočičím životem
AventuraNebojácný a čestný Havránek, tichá, ale milá Sněženka a plachý, ale zato chytrý Plamínek, jsou tři koťata, s nimiž se život vůbec nemazlil. Když byli v útlém věku, jejich maminka onemocněla, přišla o mléko a zemřela. Brzy na to zemřel i starý muž, k...