Felix, Net i Nika byli właśnie w Kwaterze Głównej, i rozwiązywali problem, a dokładniej Net znowu uprzykrzał życie Geraldowi, chakując jego pracę na informatykę. Ogólnie chodziło w niej o to by napisać ile zdjęć oraz plików takich jak Excel zmieści się na dysku C, jeżeli ten będzie miał już pół pamięci zajęte.
- Co on zrobił tym razem, że psujesz jego dobrą ocenę z infy ? - spytała Nika zaglądając na ekran mini laptopa przez jego ramię.
- Dobrą ? Pffff. Kobieto to nawet dobrze nie jest zrobione. - odparł niewzruszony szatyn cały czas klikając zawzięcie w klawiaturę.
- Dobra kończ to już, bo chyba nie chcesz się spóźnić na lekcję Eftepa i zaprzepaścić okazji na zobaczenie zdezorientowanego Geralda ? - spytał blondyn z nieznacznym uśmiechem.
- Daj mi dwie minuty. - odparł niebieskooki, a w odpowiedzi usłyszał rezygnacyjne westchnięcie przyjaciela.
W tym momencie na cały regulator zaczął dzwonić telefon Feliksa wygrywający jakąś melodię graną na gitarze. Sam właściciel od razu odebrał.
- Tak tato ? - spytał, i zaczął wysłuchiwać dłuższej wypowiedzi swego ojca. - Okej, za pięć minut pod szkołą ? Tak, tak powiem im. Widzimy się za 5 minut. - rozłączył się .- Zbierajcie się jedziemy do Instytutu.
- Teraz ? - jęknął Net zamykając klapę laptopa
- Tak, teraz.
- Po co tam jedziemy ? -spytała zielonooka.
- Bo nasi ojcowie stwierdzili, że mają nam coś pilnego do pokazania. - odparł blondyn zakluczając za nimi drzwi na strych.
Zbiegli po schodach na parter, i szli już w kierunku drzwi wyjściowych, ale Net się zatrzymał.
- Lecę popatrzeć na minę Geralda zaraz przyjdę, minutę mi dajcie. - poprosił błagalnym tonem, jakby właśnie teraz warzyły się losy jego oceny końcowej.
- Net, nie mamy czasu tata mówił, że to super ważne, a pamiętasz co się stało jak ostatnim razem byliśmy w Instytucie i mówił, że to ważne. - powiedział Felix patrząc na niego znacząco.
- Jak zbudowali kolejne Skoczywrota to idziemy od razu do Radioaktywnej. - odparł jego przyjaciel patrząc tęsknie na korytarz prowadzący do sali informatycznej, i wyszedł ze szkoły.
Tam czekał już na nich tata Felixa w swoim samochodzie.
- Cześć dzieciaki. - rzucił przez ramię tata Feliksa, a gdy tylko usiedli wdusił pedał gazu.
- Tato, co się dzieje ? - spytał Felix zapinając pas.
- A co ma się dziać ? - spytał zestresowany pan Polon, wchodząc niebezpiecznie szybko w zakręt.
- Tato. Nigdy nie jeździsz nie przepisowo chyba, że naprawdę Ci się spieszy, jesteśmy w niebezpieczeństwie, lub tak jak teraz jesteś bardzo zestresowany. - chwilę po tym jak piwnooki skończył mówić, starszy z Polonów omal nie spowodował wypadku.
- Opowiem wam, jak będziemy w Instytucie. - uciął wszelkie pytania Piotr.
Nika patrzyła przerażona na licznik z tylnej kanapy. Net wydawał się podekscytowany tym, że jadą tak szybko jak w filmie o Bondzie, lub w Szybkich i Wściekłych, a Felix zastanawiał się za ile zostaną im łyse opony od ciągłego hamowania i charakterystycznego pisku, przy paleniu gumy na światłach.
- Tato, jak chcesz żebyśmy dotarli w jednym kawałku do Instytutu to przestań się tak spieszyć, bo jeszcze trochę i zostaną nam łyse opony. - powiedział blondyn, ale pan Polon go zignorował.Po piętnastu minutach ostrej jazdy wysiadali z auta na podziemnym parkingu IBN.
- To co tu robimy ? - spytał jego syn.
- Pfff. Zacznijmy może od początku. Pamiętasz jak dwa tygodnie temu mamy kolejny projekt top top secret ? - spytał retorycznie, a jak jego syn kiwnął głową na tak. - To w końcu się dowiedzieliśmy kiedy to nastąpi.
- Ale co nastąpi ? - wyrwało się Netowi.
- Koniec świata. - odparł pan Polon patrząc na nich, nieprzeniknionym głosem.
- K, koniec świata ? - spytała Nika
- Tak.
- Net? - spytała słabo Nika i po chwili osunęła się, gdyby nie jej chłopak to wylądowałaby na żelbecie.
Felixowi spadła jedna pojedyncza łza na policzek, ale szybko ją starł.
- Nika ? Nika ! - krzyczał informatyk.
- Uspokój się, nic jej nie będzie. Zemdlała, prawdopodobnie na wskutek tej informacji i stresu z nią związanego. - powiedział spokojnie pan Polon podnosząc jej nogi do góry*.
CZYTASZ
Felix, Net, Nika i Laura one shoty. (Zakończone)
Short StoryPrzyjmuję zamówienia jak ktoś ma pomysły i chce się nimi podzielić. Ogólnie to jest tu wszystko. Dosłownie, od Aurneta po śmierć Felixa. No, więc Zapraszam ! ... Rozpoczęcie 15.07.2022 #2 w felixnetinika 09.09.2022 #1 w felixnetinika 02.01.2023 #1 w...