Merhaba! Umarım gününüz iyi geçiyordur, şuan ilk fic'imi yazdığım için pek takipçim yok fic'i okuyan bir kaç kişi olabilir sanırım? Kendinizi belli etmeye ne dersiniz? Sizleri seviyorum, görüşmek üzere!
İyi okumalar~
Babam ve Do-young amcam bizi acil bir şekilde eve çağırmıştı. Seslerinden bir çok duygu çıkarabilmiştim endişe ve heyecan bunlardan birkaçıydı, önemli bir şey konuşacağımız kesindi ama ne konuşacaktık ki? Düşüncelerim arasında yanımda yürüyen Taehyung beni kolunun altına almış, göğsüne çekmişti. Her zaman yaptığımız bir alışkanlık haline geldiği için kafamı göğsüne yaslamış rahat etmeye çalışmıştım. Otobüse binip eve gidecektik yaklaşık 20 dakika sürecekti büyük ihtimalle, bu süre Taehyung'un göğsünde dinlenmek için çok olmasa da yeterli bir süreydi.
"Ne konuşacaklar sence Taetae?" kafamı göğsüne sürterek mırıldanmıştım. Hoşuna gitmiş olacak ki kıkırdamış, konuşmaya başlamıştı.
"Yine odalarda yastık savaşı yaptığımız için ve mutfakta kek yaparken mutfağı yaktığımız için azar işiteceğiz gibi hissediyorum kookie."
Otobüs durağına gelmiş otobüsü beklemeye başlamıştık, yaklaşık beş dakika sonra otobüs gelmişti. En arkadaki ikili koltuklardan birisine oturmuş, ben kafamı Taehyung'un omzuna yaslamıştım. Taehyung hafif kıpırdanıp kafasını benim kafamın üzerine yerleştirmiş, saçlarıma öpücükler bırakmaya başlamıştı.
~
Eve gelmiştik.
Kapının açılmasını beklerken hafif üşüdüğümü hissetmiştim. Okulda cidden acıkmıştım ve biraz karnım ağrımaya başlamıştı. Babalarımız gergin bir şekilde kapıyı açmış, yüzlerine sahte olduğu belli bir gülümseme yerleştirmişlerdi."Hoşgeldiniz küçük efendiler, geçin içeri bakalım" Do-young amcamın ürkek sesiyle bizi içeri davet etmesi üzerine içeri girmiş, yemek masasına yerleşmiştik. Korkmaya başlamıştım çünkü ikiside fazlasıyla tedirgin ve dalgın görünüyorlardı, bir anda aklıma kavga etmiş olabilecekleri geldi. Taşınacak mıydık? Küsmüşler miydi? Bir daha Tae ile görüşemeyecek miydim?! Babam bu kadar yemeği nasıl yapmıştı? Do-young amca neden babamın beline yapışmı-? NE?!
"Baba, neden.. Tedirginsiniz?" Taehyung duraksamış cümlesine titrek, kısık sesiyle devam etmişti. Ben fark etmeden şaşkınca ağzımı aralamış, gözlerimi fal taşı gibi açmıştım.
~
Yemeğin ortalarına doğru Do-young amcam boğazını temizlemiş, oturuşunu dikleştirip dikkatleri üzerine çekmişti. Pür dikkat amcamı izlerken konuşmaya başlamıştı.
"Çocuklar Young-Mi ve ben ortaokuldan beri arkadaşız. Birbirimizin hep yanında olduk, dertlerimizi hep birbirimize anlattık. Sizde bu şekilde büyüdünüz ve bu yüzden bizi anlayışla karşılayacağınızı düşünüyoruz." Do-young amcam konuşmayı bırakınca babam konuşmayı devam ettirmeye başlamıştı.
"Siz de bizim gibi erken olgunlaştınız ve hep anlayışlı çocuklar oldunuz. Hep sizin arkanızda olacağız bunu hiç unutmayın. Sanırım şuan içinizden 'neden böyle konuşuyorlar?' diye düşünüyorsunuzdur. Çocuklar biz arkadaş kalamadık, hep içimizde bir boşluk hissettik ve bu boşluk yaklaşık bir ay önce tamamlandı." ikisininde dudağında minik bir tebessüm canlandı, biz konuşmanın devamını beklerken onlar birbirlerine baktı ve aynı anda konuştular.
"Çocuklar biz yaklaşık bir ay önce evlenme kararı aldık."
~
Diğer bölümü de hemen yazıp yayımlamak istiyorum, hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Out father is gay × Taekook!
FanfictionTaehyung ve Jeongguk çocukluktan beri arkadaş olan iki gençtir, eş cinsel babaları birbirlerini sevdiğini ve evleneceklerini açıklayana kadar. Yan shipler: Yoonmin Namjinseok Seungchan 19/10/2022